Minun ekat kuvani sotussa! Kuvan laatu on huona, koska en ole mikään hyvä kuvaaja (ekat kuvani).
kuvat:http://fi.msnusers.com/Warhammer-kuvat/ ... ?Page=last
figu on eltharrion, mutta käytän sitä thrallina.
BD vampire thrall
BD vampire thrall
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
- Half-breed
No värit ovat pysyneet paikoillaan... ehkä. Paha sanoa noin heikko laatuisesta kuvasta. Ja kyllä siellä etukuvakin oli.
Kannattaa joko ostaa/lainata kamera, jossa on "super macro" tjsp kohdistus vaihtoehto, tai sitten miettiä, kannattaako tänne laittaa heikko laatuisia kuvia.
Kannattaa joko ostaa/lainata kamera, jossa on "super macro" tjsp kohdistus vaihtoehto, tai sitten miettiä, kannattaako tänne laittaa heikko laatuisia kuvia.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Pah, ei siihen taitoa tarvita, meikä otti ensimmäiset Macrokuvat figuista, ja ihan hyviä kuvia tulil, haulla löytyy ne kuvat.kasvi kirjoitti:nyt ei muuta, kuin uusia kuvia, koska kuvausjälki on pahempaa, kuin minulla ( voin tän sanoa täysin hyvällä omatunnolla).. nyt kehottaisin muita jättämään kommentit sikseen, koska tässä tapauksessa macro on tarkentanut taustaan... no kuvaamalla oppii..
(samat sanat minulle..
)
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.