"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Schezar's poster cityfight-maastoon [img]

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
DJ_Silverpig

Schezar's poster cityfight-maastoon [img]

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Inspiraatio iski lounaspöydässä.
Tarkoitus olisi liimailla näitä ehkä joskus jopa valmistuvan cityfight -maastoni rakennusten seinille:

Kuva
Possu
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Loistava idea. Saan kai varastaa sen?
Viimeksi muokannut Karu, Ke 01.03.2006 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DJ_Silverpig

Karu kirjoitti:Loistava idea. Saan kai varastaa idean?
Et, mutta minkäs minä sille voin. Hirtän sitten kun tavataan. ;)

Ilman muuta saat läimiä noita minne huvittaa, jos laitat sen tuollaisenaan, etkä muuta mitään.
Possu
Woodo

Viesti Kirjoittaja Woodo »

Ei vitsi ku oli hyvä idea oon itekki miettiny tommost minkälaist kenttää oot aatellu sit....
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Oon miettiny tommosta, mietin et otanko kurkun mut päädyin juustoon.

ARI RULES
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
DJ_Silverpig

Librarian kirjoitti:Ei vitsi ku oli hyvä idea oon itekki miettiny tommost minkälaist kenttää oot aatellu sit....
Lähinnä irtomaastoista kenttää. Kerran on jo fabaan tullut tehtyä kiinteämaastoinen ja harmittaa todella, kun se ei sovellu kaikenlaisille peleille/armeijoille. Irtomaastoinen pesee muut pitemmän päälle, ellei se kiinteä ole sitten todella yksinkertainen.
voi kirjoitti:Oon miettiny tommosta, mietin et otanko kurkun mut päädyin juustoon.
Miksi ihmeessä kurkku?
Joko et tajunnut vitsiä, pilailet tai tämä on joku uusi juttu.
Possu
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

mun julisteessa on pienennetty sultan kortsu paketin mainos... 0=)
pienellä editoinnilla tietenkin...xD
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

voi kirjoitti:Oon miettiny tommosta, mietin et otanko kurkun mut päädyin juustoon.
Miksi ihmeessä kurkku?
Joko et tajunnut vitsiä, pilailet tai tämä on joku uusi juttu.[/quote]

En tajunnu, oikeasti teen juustosta. Tomaatti olisi ollut huono vaihtoehto. Mutta teippaan niitä lattiaan ja pelaan. Kurkkuja heittelen ja syön se on kivaa. Kannattaa syödä porkkanaa silmät paranee. Kaali on pahaa. Älä syö. Maista kakkaa se on ruskeaa. Syö sontaa se on vihreää. Syö kabanossi se on pahaa. Syö pissaa. se on keltasta. Piereskele se on kivaa. Lyö seinään se väsyttää. Tomaatti on pahaa. Päärynä on hyvää. Kaali on pahaa. Salaatti on pahaa. Kiivi on pahaa. ARI RULES
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
DJ_Silverpig

Nimi tulee IG-armeijan kernaalini nimestä... Hmm, olisikohan tuo sittenkin parempi company banneriksi? :D
Possu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”