Kääpiölista päivitetty nyky edikkaan.
Kääpiölista päivitetty nyky edikkaan.
Laskin tässä huvikseni uuden kääpiölistan uuden armybookin myötä ja tälläinen siitä nyt tuli, rakentava palaute olisi ihan tervetullutta, koska pisteitäkin jäi muutama käyttämättä.
Runesmith, shield, rune of stone, rune of spellbreaking, =102
Thane (army general), shield, rune of stone, master rune of spite =117
Thane(battle stanard bearer),master rune of gromil,rune of cleaving =115
10 Quarrellers,shield, great weapon =140
10 Quarrellers,shield, great weapon,ranger,veteran =160
10 Thunderers,shield, =150
10 Thunderers,shield =150
20 Miners,Command ,Steam drill , blasting charges =300
2 Cannon, 2xRune of forging, 1xRune of Burning =255
2Bolt thrower =90
Organ gun =120
Gyrocopter =140
Models: 79
Dispel dice: 5
Runesmith, shield, rune of stone, rune of spellbreaking, =102
Thane (army general), shield, rune of stone, master rune of spite =117
Thane(battle stanard bearer),master rune of gromil,rune of cleaving =115
10 Quarrellers,shield, great weapon =140
10 Quarrellers,shield, great weapon,ranger,veteran =160
10 Thunderers,shield, =150
20 Miners,Command ,Steam drill , blasting charges =300
2 Cannon, 2xRune of forging, 1xRune of Burning =255
2Bolt thrower =90
Organ gun =120
Gyrocopter =140
Models: 79
Dispel dice: 5
Ampumista on liikaa. En tuolla suostuisi pelaamaan, enkä pelaamaan vastaan, koska olisi tylsää, kun voittokin on melko varma vaikka pelaan itse hyökkäysvoittoisella kääpiölistalla.
Suosittelen vetämään koko listan uusiksi ja kehotan laittamaan edes osan pisteistä tappelevaan jalkaväkeen...
Suosittelen vetämään koko listan uusiksi ja kehotan laittamaan edes osan pisteistä tappelevaan jalkaväkeen...
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Voisi myös harkita yksiköiden kasvattamista sinne 11-12 modeliin, ei paljoa enempää maksa, ja tarpeen vaatiessa saat kuitenkin ylimäärisen rankkibonuksen. 11 päisissä yksiköissä mukaan tietenkin sitten tulee joku sankari. Kilvillä varustettuna kääpiöiden ampujatkin kuitenkin lähistelevät siedettävästi.
-
white dwarf
-
Kulta-Jaska
Whaa! Täällä ymmärretään taktiikoista. 12 on just optimaalinen koska:Teräratas kirjoitti:Voisi myös harkita yksiköiden kasvattamista sinne 11-12 modeliin, ei paljoa enempää maksa, ja tarpeen vaatiessa saat kuitenkin ylimäärisen rankkibonuksen. 11 päisissä yksiköissä mukaan tietenkin sitten tulee joku sankari. Kilvillä varustettuna kääpiöiden ampujatkin kuitenkin lähistelevät siedettävästi.
- Saa ränkkiboonuksen
- Ampuu 8:lla mikä ei ole huonoa
- Voi kuolla 4 ennenkuin se vaikuttaa ampumiseen (Ei taktikointiongelmia tyyliin jos tulee 10 kutia vuorossa niin ne kuolee...)
Ei siinä listassa mitään niin kauheaa ole, aika perusjuusto. Heittäisin pois BSB:n koska jos häviää missile/sotakone joukoilla kombatteja niin niitä ei enää käännetä voitoiksi - edes munkilla. Stubbornien miehistöjen ja heikkojen ampujien takia en ottaisi "ilmaisia" VP:itä.
-a
Otetaanpas neuvosta vaariin, huomenna teen tästä listasta parannellun version, mutta kuten sanottu tämä on omaksi viihteeksi tehty lista, kun kyllästyin siihen kun eräät ihmiset jaksoivat valittaa vanhassa listassani olleesta hammerers unitistani jossa asuivat myös lordi ja bsp. Ehdotelkaas vaan jotain tuon bsb:n tilalle. Itse ajattelin jotain warriors unittia tms. Rakentava palaute on edelleen tervetullutta.