Tässä siis on ihka aito necron warrior, yksinkertaisen metallivärityksen sijaan laitoin tälle punaisen tangon pyssyyn(star wars-legoista) joita olin jo eräälle sotulaiselle suureen ääneen mainostanut. Beissiä tosin en ole jaksanut / ehtinyt väkertää.
Necron Warrior
- pikkupoika
Re: Necron Warrior
Minulle.guifugi kirjoitti:...joita olin jo eräälle sotulaiselle suureen ääneen mainostanut.
Tämä figu näyttää aika pelkistetyltä, ei korostuksia eikä mitään. Tollanen legotanko sopisi jonkun komentajan tangoksi koska noita ei oikein joka perus ukolle saa.
- figunarkki
Miksei saa. Noita voi tilata legon kotisivuilta niin paljon kuin tekee mieli.Deldarmessias kirjoitti:Minulle.guifugi kirjoitti:...joita olin jo eräälle sotulaiselle suureen ääneen mainostanut.
Tämä figu näyttää aika pelkistetyltä, ei korostuksia eikä mitään. Tollanen legotanko sopisi jonkun komentajan tangoksi koska noita ei oikein joka perus ukolle saa.
Loistava idea, pakko myöntää. Maalaus nyt ei ole mitään showcasea mutta ehkä sitä ei tässä haetukaan. Nostan hattua.
Etkö tiennyt, että kulta on ainoa metalli mikä ei tummu vaikka olisi ollut tuhansia vuosia maan alla? Kulta ei myöskään ruostu, ja vaikka tämä onkin GW:n peli on se silti ihan järkeenkäypää.IceBergz kirjoitti:Ihan perushyvää pelifigutasoa,mutta millä ostos-TV aineella tuon aseen kultaosat on käsitelty kun tuhansien vuosien jälkeenkin ne ovat kuin tehtaan valimosta tulleita?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Golg
- Viesti:
aivan kuten minä IDEAN PÖLLIJÄ GUIFUGImetallivärityksen sijaan laitoin tälle punaisen tangon pyssyyn
itsellänikin necroni jolla punainen tanko ja ystäväni guifugi kopioi idean minulta. no mutta itse figusta voin sanoa että veljesi maalaama punainen necroni on hienompi koska se on kulunut enempi
muten ihan hieno
Käytä sanaa "vöhkijä" sillä se näyttää tyhmältä foorumeilla.Golg kirjoitti:IDEAN PÖLLIJÄ GUIFUGI
Minunkin mielestäni tämä on melco hassua kun necronnit käyttävät kultausta normi sotureissa.
Tämäkin on varmaankin tehty NEKRONOINTI LAITTEELLA = http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 951#579951
C'tanit värjäävät kiiltotangot makeisvärillä, että nälkäiset necronit voi nuolla niistä päärynä (tai tällä necronilla vadelma) mehuja