Uusia figuja: aloitussetin kääpiöitä ja gobboja!
Show me the box of spider riders with text "goblin spider riders".puolisukeltaja kirjoitti:Tämä saattaa olla joku outo vitsi mitä minä en ymmärrä tai jotain sellaista, mutta mikä saa sinut luulemaan, että vihreäksi maalatut figut, jotka tulevat goblin-boksissa olisivat gnoblareita?Drago^ kirjoitti:Luulempa niiden olevan gnoblareita (spider riderit siis).
Oho, ajatusvirhe. Tarkoitin snotlingejä tai sitten gobboja. Menee pää sekaisin
kun en nuku tarpeeksi
No pain no gain.
Ei one-posettaminen ainakaan minua häiritse, mieluummin hienoja one-posereita, kuin kakkoja multi-posettajia (vrt. 4. edikan high elf spearmanit ja nykyiset). One poserit menee yleensä kivan näköisesti ruotuun ja ovat sculptauslaadultaan muutenkin parempia. Suurempi ongelma minun mielestä oli se, että nuo figut eivät olleet mitään kovin hienoja one-posereita. Ei noita hävettäisi pelissä käyttää, mutta ilon huudotkin on vähissä. Night gobbot ja spiderriderit oli aika hienoja ja kaikki muu sitten parhaimmillaankin kohtalaista. Jokaisella on mielipiteensä ja niiden, jotka eivät pidä, leimaaminen vastarannankiiskiksi on aika lapsellista (vaikka osa vastustaisikin ihan periaatteesta)
- Pannukakku
Tässä vielä kuva uudesta aloituspaketista:
http://www.student.oulu.fi/~tommioja/ku ... mockup.jpg
ModEdit: Vaihdoin linkin Garothin kuvia tulevasta -linkkiin. Ei tsiljoonaa pop-uppia. /jullevi
http://www.student.oulu.fi/~tommioja/ku ... mockup.jpg
ModEdit: Vaihdoin linkin Garothin kuvia tulevasta -linkkiin. Ei tsiljoonaa pop-uppia. /jullevi
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Lord of Carcassonne
Sen verran pisti kiinnostamaan että kun toi paketti ilmestyy hyllylle niin se on hankinta listalla heti
Eli olen tutkinu mitä paketissa tulee joten "sikaa säkissä" tavaraa ei tule
Vois tehdä border patrollin molemmista roduista ihan vaihtelun vuoksi. Ite olen Bretonnian ja Wood elvesien pelaaja muuten.
Mahtava sisältö silti.
Mutta peukut pystyyn ja toivotaan että toi maksais sen 50-60 euroa!
Vois tehdä border patrollin molemmista roduista ihan vaihtelun vuoksi. Ite olen Bretonnian ja Wood elvesien pelaaja muuten.
Mahtava sisältö silti.
Mutta peukut pystyyn ja toivotaan että toi maksais sen 50-60 euroa!
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Nähtävästi syksyllä, ehkä kesällä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Ei niitä tartte nytkään liimata, nillä on sellaset palikat jaloissa mistä ne saa jalustaan kiinni, vaikka pysyvätkin paremmin liiman kanssa kiinni.Karvainen kirjoitti:No nyt on jo kilvetki valmiiksi kiinni, seuraavaksi ei tarvi liimata alustoita jaa sitten myydäänkin jo valmiiksi maalattuja ja lakattuja figuja.
Mutta onhan nuo valmiiksi teksturoidut alustat aika mukavia.
Ja toi uusi trolli on aivan älyttömän ruma.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Lord_Fudginton
Juu, kyllä ne viime vuosikerran paketit 80€ maksoivat. Nämä uudet aloituslootat (Battle for Magragge ja Mines of Moria) ovat kuitenkin maksaneet kumpikin 50€, joten tavallisella logiikalla tällekin tulee hintaa saman verran. Eri asia sitten miten tuo menee GW:n logiikalla...
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Juuri pidetyllä Atlanta Games Dayllä tulevan starterin hinnaksi vahvistettiin $45 (mikä on siis sama kuin BfM:n ja MoM:n hinta jenkeissä), eli kyllä tuosta näyttäisi 50e boksi tulevan. Ja lisää kuvia laatikon sisällöstähän löytyy täältä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."