Nämä reporttikisailut vaatisivat vähän toimivamman tyylin. Enemmänkin tuon ilmoituksen kanssa. Kuinka moni älyää selata 5+ sivua pitkää ketjua siinä toivossa että uusi kisa olisi tulossa?
Uskoisin, että jos ilmo raporttikilpailusta olisi vähän näkyvämpi, ja jos weekkis sallisi niin vielä yleisissä keskusteluissa, olisi osallistujamäärä suurempi.
Jep. Minulla on jonkinlaista kiinnostusta ollut ilmoilla, mutta esim. deadline on kovin epäselvästi esillä, eikä uuden kilpailun alkamista oikein ilmoiteta millään tavalla (paitsi tässä ketjussa). Minulla ei ole edes mitään hajua, monesko kilpailu tämä on.
Acoparaptor kirjoitti:.. No ei, yrittäkäähän ihmiset reipastua ja tapelkaa vielä tänä iltana se peli niin pääsen lukemaan niitä raportteja. On jo ikävä viime kisaa.
??? Eikös DL ollut jo?
*lukee säännöt*Kappas eipäs ollutkaan. Ehtisiköhän viellä huomiseksi järjestää epic peli ja raapustaa salamavauhdilla raportin tapaista.
Karu kirjoitti:Jep. Minulla on jonkinlaista kiinnostusta ollut ilmoilla, mutta esim. deadline on kovin epäselvästi esillä, eikä uuden kilpailun alkamista oikein ilmoiteta millään tavalla (paitsi tässä ketjussa). Minulla ei ole edes mitään hajua, monesko kilpailu tämä on.
Mutta ällös huoli, Samsson. Vielä tänä iltana saat ainakin yhden raportin, nimittäin minun ja Der Krieghammerin. Jos lukemat ovat vielä meidän raporttimme lähettämisen jälkeen tätä luokkaa, voittaja taitaapi olla jo selvä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Kello on nyt 23:58. Tiukalle teki, mutta valmista tuli. Laatu saattaa olla ehkä hieman odotettua heikompaa, mutta hittoako väliä. Saimme sen valmiiksi viime minuutilla. Siistiä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Niin elikkäs minun ja Gilaelinin taisteluraportti lienee (mikäli ymmärsin oikein) ainut, joka ehti ajoissa valmiiksi. Vai onko joku muukin lähettänyt raporttinsa määräaikaan mennessä?
Der Krieghammer kirjoitti:Niin elikkäs minun ja Gilaelinin taisteluraportti lienee (mikäli ymmärsin oikein) ainut, joka ehti ajoissa valmiiksi. Vai onko joku muukin lähettänyt raporttinsa määräaikaan mennessä?
Et kuule saanut ilmaista voittoa Tosin helpon luultavasti.
Huoh. Vain 3 raporttia sitten tuli. Noh aina parempi kuin 2 jolloin ei olisi edes äänestysvaraa Ja vahva epäillys voittajasta löytyy jo(ja ei en usko voittavani).
Elrohir kirjoitti:Tuota...Miksei tuo äänestys jutska toimi?En ainakaan itse löydä kohtaa mistä klikata...
Äänestys alkaa sunnuntaina 05.03 2006 kello 15.00 ja loppuu sunnuntaina 19.10 2006 kello 15.00, jolloin voittaja julistetaan!
Heh. Kerrankin kyllin pitkä äänestysaika ei siinä mitään. Sellaiset 8 kuukautta aikaa miettiä kelle antaa ääntä...Eipä ainakaan tuon kanssa tarvitse kiirehtiä :-)
Oletettavasti kuiteskin tarkoitat 19.2.2006. 19.10 kun ei edes ole sunnuntai
EDIT: LOL. Eipä minunkaan ajatukseni näköjään kulje suoraan päivämäärissä
Viimeksi muokannut tneva82, Su 05.03.2006 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.