"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

bolt throwerin tuho

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Raistlin Majere

bolt throwerin tuho

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Kaveri pelaa Ogre kingdomsseilla ja mä Helffeillä. Aiotaan pelata pikku peli ja se sanoo että se pystyy tuhoomaan trappereillä mun bolt throwerit, onko mahdollista. Jos on miten sen voi estää.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
gawd

Re: bolt throwerin tuho

Viesti Kirjoittaja gawd »

BigBadElf kirjoitti:Kaveri pelaa Ogre kingdomsseilla ja mä Helffeillä. Aiotaan pelata pikku peli ja se sanoo että se pystyy tuhoomaan trappereillä mun bolt throwerit, onko mahdollista. Jos on miten sen voi estää.
nosiis pelissähän ei oikeastaan ole mitään mitä ei voisi tuhota ja estää voi vaan tappamalla ne ketkä sitä yrittää tulla tuhoon, tosin trappereistä en niin huolehtisi koska jos kaverisi ottaa gorgerin niin se on pahempi vastus bolttereillesi...
big or small,we loot it all.hmph..
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Tarkoitin että onko trappereilla jotain erikoissääntöä millä ne pääsee koneiden tai tyypien taakse.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

BigBadElf kirjoitti:Tarkoitin että onko trappereilla jotain erikoissääntöä millä ne pääsee koneiden tai tyypien taakse.
Samalla tavalla ne on scoutteja, kuin kaikki muutkin scoutit.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Blackguard kirjoitti:
BigBadElf kirjoitti:Tarkoitin että onko trappereilla jotain erikoissääntöä millä ne pääsee koneiden tai tyypien taakse.
Samalla tavalla ne on scoutteja, kuin kaikki muutkin scoutit.
Ja samalla tavalla lakoavat siihen ensimmäiseen magic missileen joka lentää niihin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”