Kaamoksen partasuut.
- Dark Apostle
Kaamoksen partasuut.
Kysymys on yksinkertainen:
Onko kellään tietoa siitä onko GW julkaisemassa uuden edikan mukana mahdollisesti Chaos Dwarffeja armeijaksi asti?
Onko kellään tietoa siitä onko GW julkaisemassa uuden edikan mukana mahdollisesti Chaos Dwarffeja armeijaksi asti?
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Paitsi GW.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Mahdollisesti kaiken jälkeen, kenties joskus, voi olla että tämän vuosituhannen puolella. Tässä on oikeastaan kaikki tieto, tosin vihjeitä hell cannonin ja parin fluffipätkän muodossa on kyllä saatu.
Mutta oikeasti kukaan ei voi sanoa tietävänsä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Ja yksi tärkeimmistä seikoista miksi en näitä aikoinaan ostanut. Eli hyvästit hatuille minun puolestani.Ratovaari kirjoitti:Ne hatuthan ovat yksi tärkeimmistä seikoista jotka erottavat ulkonäöllisesti kaamoskääpiöt kääpiöistä.Karu kirjoitti:Ja jos uuden edikan kaaoskääpiöillä edes yhdellä ei ole isoa hattua tuhoan kaiken.
Edit: ja eipä muuten ainakaan 80-luvun kaaoskäävillä ollut mitään hassuja hattuja. Siis ainakin ne mitä olen itse nähnyt olivat vaan lähinnä mutantoituneita kääpiöitä, tai sitten osa näytti pieniltä kaaoswarruilta.
Viimeksi muokannut Gorkiporki, To 02.03.2006 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Juu, kyllä tuolla hyllyssä muutama 3. (?) edikan chaos dwarffi myöskin loikoilee, ja kovasti näyttävät pieniltä kaaos warrioreilta.
Itse tykkäsin nimenomaan Chaos Dwarffien Bysanttilais-vivahteisesta tyylistä ja hassut hatut eivät häirinneet, ennen kuin joku huomautti niistä (eivät ne kyllä vieläkään häritse, kunhan tajusin, että hattu on usein isompi kuin käyttäjä). Mielestäni Warhammer-maailma ei tällä hetkellä kaipaa neljättä kaaoskirjaa, tai ainakaan tavanomaista "piikkiäsarveaterästä" jyrää.
Ja Skrix, ei blunderbussia tarvitse heikentää. Tällä hetkellä se on lähinnä turhan yksipuolinen ja vaikea käyttää, muuttaisivat vaikka handgunin tapaiseksi.
Itse tykkäsin nimenomaan Chaos Dwarffien Bysanttilais-vivahteisesta tyylistä ja hassut hatut eivät häirinneet, ennen kuin joku huomautti niistä (eivät ne kyllä vieläkään häritse, kunhan tajusin, että hattu on usein isompi kuin käyttäjä). Mielestäni Warhammer-maailma ei tällä hetkellä kaipaa neljättä kaaoskirjaa, tai ainakaan tavanomaista "piikkiäsarveaterästä" jyrää.
Ja Skrix, ei blunderbussia tarvitse heikentää. Tällä hetkellä se on lähinnä turhan yksipuolinen ja vaikea käyttää, muuttaisivat vaikka handgunin tapaiseksi.
- Executioner
Kaaoskääpiöillä on selvästi jonkinlainen pituuskompleksi, ja he pönkittävät egoaan suurilla hatuilla, jotka saavat heidät (toivotusti) näyttämään pidemmiltä. Jokaisen kaaoskääpiön lapsuudessa on ollut hetki, jolloin paljon pitempi haltia/ihminen/whatever on tullut ilkkumaan ja kiusaamaan tätä pituutensa takia, ja siksi he ovat katkeroituneet ja vihaavat kaikkea elävää.
Varmaa tietoa, koska hatun on OLTAVA selitettävissä näin. Sen on pakko!
- Dark Apostle
Teloittaja Kirjoitti:
Minun omasta mielestä koko Babylonialais-roska saisi lentää ikkunasta ulos ja hautautua kiellettyyn historian kirjastoon.
Hellcannonin mukana toimitettevat 3 Kaamos-käpsää lupailevat jotakin paljon parempaa... Jos armeija julkaistaan joskus ja GW:n napit muistuttavat edes etäisesti noita kolmea yllä mainittua figua, olen varma ostaja.
Tämä on siis vain minun mielipiteeni. Ei siis mikään universaali totuus.
Karu kirjoitti:
Iäisyyden takaa muistaisin kirjan jonka nimi taisi olla Slaves to darkness (tms.).
Olisikohan se ollut 2. tai 3. edikkaa. (asiasta paremmin perillä olevat korjatkoon virheeni).
Joka tapauksessa kirja käsitteli kaaosta koko WH-maailmanlaajuisena "muutoksen tuojana" joka vaikutti kaikkeen ja kaikkiin.
Ja taas mennään ah aina niin rakkaaseen mutu-tuntumaan....Kaaoskääpiöillä on selvästi jonkinlainen pituuskompleksi, ja he pönkittävät egoaan suurilla hatuilla, jotka saavat heidät (toivotusti) näyttämään pidemmiltä. Jokaisen kaaoskääpiön lapsuudessa on ollut hetki, jolloin paljon pitempi haltia/ihminen/whatever on tullut ilkkumaan ja kiusaamaan tätä pituutensa takia, ja siksi he ovat katkeroituneet ja vihaavat kaikkea elävää.
Minun omasta mielestä koko Babylonialais-roska saisi lentää ikkunasta ulos ja hautautua kiellettyyn historian kirjastoon.
Hellcannonin mukana toimitettevat 3 Kaamos-käpsää lupailevat jotakin paljon parempaa... Jos armeija julkaistaan joskus ja GW:n napit muistuttavat edes etäisesti noita kolmea yllä mainittua figua, olen varma ostaja.
Tämä on siis vain minun mielipiteeni. Ei siis mikään universaali totuus.
Karu kirjoitti:
Noh itseasiassa fluffillisesti ajatellen kaaoksesta kertovia kirjoja pitäisi tulla vielä paljon lisää. Kaaos kun vaikuttaa kaikkeen elolliseen ja turmelee jokaista rotua.Mielestäni Warhammer-maailma ei tällä hetkellä kaipaa neljättä kaaoskirjaa, tai ainakaan tavanomaista "piikkiäsarveaterästä" jyrää.
Iäisyyden takaa muistaisin kirjan jonka nimi taisi olla Slaves to darkness (tms.).
Olisikohan se ollut 2. tai 3. edikkaa. (asiasta paremmin perillä olevat korjatkoon virheeni).
Joka tapauksessa kirja käsitteli kaaosta koko WH-maailmanlaajuisena "muutoksen tuojana" joka vaikutti kaikkeen ja kaikkiin.
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Fluffiperustein olen sinänsä aivan samaa mieltä, mikä on valitettavaa, sillä pian alkaa näyttää siltä, että koko Warhammer-maailma on kaaoksen jumalien leikkikenttä jossa muutamat muut rodut yrittävät tapella vastaan. GW on nyt kietoutunut mielestäni liikaa tähän kurjaan ja ankeaan tyyliin, edes jonkinlaista high fantasy-vivahdetta saisi olla täälläkin.Dark Apostle kirjoitti:Karu kirjoitti:Noh itseasiassa fluffillisesti ajatellen kaaoksesta kertovia kirjoja pitäisi tulla vielä paljon lisää. Kaaos kun vaikuttaa kaikkeen elolliseen ja turmelee jokaista rotua.Mielestäni Warhammer-maailma ei tällä hetkellä kaipaa neljättä kaaoskirjaa, tai ainakaan tavanomaista "piikkiäsarveaterästä" jyrää.
I
- Lihamestari
Yksi kaaoskirja tulee varmasti. Hordes of Chaos -kirjan Gavin alkuhourinnoissa sanotaan, että tulee ainakin kaksi kirjaa Kaaosta lisää. Beasts of Chaos mainittiin toisena, toisesta ei sanottu mitään. Hellcannon, WHRPG:n uuden edikan Kaaosköpöt, väh. yksi uusi Kaaoskirja. Näkisin melko hyvänä mahdollisuutena Kaaoskääpiöiden esiinmarssin.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
sehän
Warhammerin maailma on tarkoitettu romahtavan maailman kuvaukseksi. Sen takia siinä on ainoastaan huonoja ja tuhoisia elementtejä. Kaikki "hyvät" rodut tappelevat keskenään samalla kun niiden viholliset voimistuvat. Sillä ei ole merkitystä, että öröt ja skavenit tappelee myös keskenään kun niitä ei saa mitenkään suostuteltua ihmisten kannalta hyödylliseen puuhaan.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Kolmas kaaoskirja taisi olla Storm of Chaos, tai näin on ainakin muutamaan otteeseen minun muistini mukaan GW:ltä sanottu. Eli ei ehkä kannata pidättää enää hengitystään uutta kaaoskirjaa odotellessa.
Kaaoskääpiöistä taasen ilmeisesti on olemassa jo prototyyppi skulptauksia ja muutamaan otteeseen painostuksen alla on tullut GW:n taholta vuosiluku 2007 esiin. Eli elättelisin itse pieniä toiveita, että kaaoskääpiöt saatettaisiin julkistaa joskus 2007 lopulla, ja armeijaa voisi sitten alkaa odotella joskus vuonna 2008. Mutta ihan yhtä hyvin voivat päättää taas lykätä hamaan tulevaisuuteen.
Fluffissa kaaoskääpiöt ovat kuitenkin olleet viimeisen vuoden-kahden aikana melko säännöllisestyi pienissä sivuosissa (mm. ogret, hellcannon), joten mitään squattien kohtaloa nämä tuskin ainakaan näillä näkymin jakavat.
Kaaoskääpiöistä taasen ilmeisesti on olemassa jo prototyyppi skulptauksia ja muutamaan otteeseen painostuksen alla on tullut GW:n taholta vuosiluku 2007 esiin. Eli elättelisin itse pieniä toiveita, että kaaoskääpiöt saatettaisiin julkistaa joskus 2007 lopulla, ja armeijaa voisi sitten alkaa odotella joskus vuonna 2008. Mutta ihan yhtä hyvin voivat päättää taas lykätä hamaan tulevaisuuteen.
Fluffissa kaaoskääpiöt ovat kuitenkin olleet viimeisen vuoden-kahden aikana melko säännöllisestyi pienissä sivuosissa (mm. ogret, hellcannon), joten mitään squattien kohtaloa nämä tuskin ainakaan näillä näkymin jakavat.
- The Captain
- Valvoja
-
Shadow-walker
Jos Dawi Zharr kiinnostaa suosittelen foorumia http://www.chaosdwarf.com paljon kuvia yms. juttua kaaos käpsistä. Löytyy myös paljon uusia (joskin epävirallisia sääntöjä).
Ainoa henkilö joka on onnistunut lavastamaan kuolemansa on Elvis.