"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

slaanesh anointed?!?!!11

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Boogy Man

slaanesh anointed?!?!!11

Viesti Kirjoittaja Boogy Man »

olen tässä miettinyt, että voiko olla mahollista että 363 pojolla saa uber tappokoneen nimelta slaanesh anointed magic itemeillä höystettynä
M 6, WS 8, BS 7, S 5(8), T 4, W 3, I 9, A 5, LD 9 ja itemejä oli gauntlet of destruction (S 8), chaos armor, shield, quickening blood(always strike first), steed of slaanesh(ei kylläkään itemi mut mitä väliä) olenko tehnyt jonki virheen kun tuntuu niin pahalta tuo heppu?
Boogyedit: unohdin mainita että sillä on 5+ ward save mundane attackeja vastaa
Viimeksi muokannut Boogy Man, La 04.03.2006 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ei tuo kyllä niin über tappokoneelta näytä, mitä sinä sanot. No ok kyllähän tuo rivimiehiä panee palasiksi helposti, mutta kun sieltä tulee se yksi charru jolla on kestoa, wardi ja oma kova voima, niin tuo kyllä lakoaa itsekin, wardin puute on vain niin ikävä.

Edit: Tai sitten olen optimisti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Voihan tuon tiputtaa helposti Killing Blow:lla, joten Ward save olisi varmasti tervetullut.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Nekku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nekku »

shadowbladin saa samalla hinnalla ws10 s7 i10 a7 ld10 jos saa käyttää special charactereita ottaisin mielummin shadowbladin ja sitä paitsi jos se kuolee niin se ei haittaa ollenkaan koska shadowblade ei voi olla kenraali!!!
Nekku on paljon parempi ky loknes..
Guru

Viesti Kirjoittaja Guru »

Sakke Shadowblade kirjoitti:shadowbladin saa samalla hinnalla ws10 s7 i10 a7 ld10 jos saa käyttää special charactereita ottaisin mielummin shadowbladin ja sitä paitsi jos se kuolee niin se ei haittaa ollenkaan koska shadowblade ei voi olla kenraali!!!
No ei voi kyllä olla Anointedkaan. Ainakaan Cultissa.

Kyllä tuolla tosiaankin saa perusjunnuja kasaan. Itse en ainakaan ottaisi 2000:nen pisteen matsiin, koska silloin pitäisi olla tavallinen Sorceress kenuna. 3000 voisi jo ottaakkin (vaikka ei tätä kysyttykkään).
Kaikki harrastukset johtavat penkkiurheiluun!
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Varsin heikko kaverihan tuo on, enkä vielä kutsuisi über-tappokoneeksi. Lisäksi Gauntlet of Poweria ei tarvitse, ota mielummin Great weapon ja joku kunnollisesti suojaava itemi mukaan.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Mikäs tuossa on ihmeellistä? Anointed on kova, mutta kallis. Eikä osaa taikoa kunnolla, ja jos taikoo niin maksaa mannaryynejä. High sorsa toimii kuitenkin paremmin...
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Se on Druchii Anointed. Minä jo hetken ihmettelin, että mistä täällä puhutaan.

Itse käyttäisin Heartstone of Darknessilla, 4+ wardi pelastaa kuitenkin aika useasti (Perusmosurit eivät pääse lyömään kuitenkaan, ja oikeat mättöherot menevät kuitenkin vaikka minkälaisen armorin läpi, no-armorsave-vehkeillä tai hirmuisella strenalla), ja käteen Draich of Dark Power.
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”