"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Puita?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
yttyiuytuikghj

Puita?

Viesti Kirjoittaja yttyiuytuikghj »

Tässä mietin, josko joku osaisi sanoa täydellisen puunrakennusohjeen, kun on tässä tullut kaikennäköistä kokeiltua. Joten mikäli joku osaa neuvoa, niin halpaa,helppoa ja kaunista, kiitos ;)
But Hey, I´m keeping the cheese, Mister.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Hmm - tulipahan vain mieleen että kommentoin nyt tähän etten nostattele muita ketjuja - tuo Woodlands Scenics todellakin on aivan uskomattoman halpaa - mutta hinnat ovat dollareina tai taaloina. Mitenkäs minä ne maksan? :S
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Illidan kirjoitti:Hmm - tulipahan vain mieleen että kommentoin nyt tähän etten nostattele muita ketjuja - tuo Woodlands Scenics todellakin on aivan uskomattoman halpaa - mutta hinnat ovat dollareina tai taaloina. Mitenkäs minä ne maksan? :S
Visa vinkumaan?

Toinen vaihtoehto on pyytää fantasiapelejä tilaamaan haluamasi tuotteet. Fantsulla näyttäisi olevan kohtalainen valikoima Woodland scenicsin tuotteita, eiköhän niitä Tampereen liikkeeseenkin saa kysymällä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Toinen vaihtoehto kuulostaisi minun kannaltani helpommalta - mutteri ei ikimaailmassa hommaisi minulle visaa. :|
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”