Heh, Snotling Horde 1000pts
Heh, Snotling Horde 1000pts
Uskokaa tai älkää, tällänen lista löytyy örkkien armybookista. Listaa on aina pakko johtaa yksi Snotling Warboss, jolla on sama pistehinta ja statit kuin N. Gobbo Big Bossilla. Se saa ottaa Magic itemiä 25 pts ja ei saa muita mundane-aseita kuin handwepan.Eli:
Kessu(hurja)
Snotling Warboss 50pts
- Enchanted Shield, Wollopa`s One Hit Wunda
Ei todellakaan mene lähistelyyn
Coret
6 Snotling Swarms 150pts
6 Snotling Swarms 150pts
6 Snotling Swarms 150pts
4 Snotling Swarms 100pts
3 Snotling Swarms 75pts
Perusmassaa, päälle vaan!
Total: 625pts
Special
Snotling Pump Wagon 40pts
Tsuku,tsuku
Total: 120pts
Rare
Gigantti 205pts
Warbossin bodyguard
TOTAL : 1000pts
Että tällänen hupilista. Magiaanhan tää kaatuu. Saattaa olla laiton, koska en tiedä onko Warboss Lord vai Hero. Sillhän on samat statit kuin Big Bossilla, joten eiköhän se hero ole. Vai? Komments!
Kessu(hurja)
Snotling Warboss 50pts
- Enchanted Shield, Wollopa`s One Hit Wunda
Ei todellakaan mene lähistelyyn
Coret
6 Snotling Swarms 150pts
6 Snotling Swarms 150pts
6 Snotling Swarms 150pts
4 Snotling Swarms 100pts
3 Snotling Swarms 75pts
Perusmassaa, päälle vaan!
Total: 625pts
Special
Tsuku,tsuku
Total: 120pts
Rare
Gigantti 205pts
Warbossin bodyguard
TOTAL : 1000pts
Että tällänen hupilista. Magiaanhan tää kaatuu. Saattaa olla laiton, koska en tiedä onko Warboss Lord vai Hero. Sillhän on samat statit kuin Big Bossilla, joten eiköhän se hero ole. Vai? Komments!
Viimeksi muokannut Natukka, To 09.03.2006 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Omenapoika
- Viiksivallu
En sanoisi kova. Sanon vaan että pirun ärsyttävä vastustajalle. Tyon kaltaisella ajattelin mennä johonkin GWn games nighttiin jossa appendixit ovat sallittuja. Ihan vain kettuileen 
Kaatunee siihen, että mikään tuossa armeijassa (jättiä lukuun ottamatta) kuolee aivan liian helposti. Snotlingit vain vähän pidemmän ajan kanssa eikä armeijassa ole sitä kaivattua punttia (paitsi jätti ja pumppu vaunut, joista vaunut vain chargessa ja jos se epäonnistuu...
Mutta muuten ihan kiva. juuri semmoinen kun snotling horde voi ja pitääkin olla
Edit: Ajatelkaapa 2k räkiäis kasaa
Kaatunee siihen, että mikään tuossa armeijassa (jättiä lukuun ottamatta) kuolee aivan liian helposti. Snotlingit vain vähän pidemmän ajan kanssa eikä armeijassa ole sitä kaivattua punttia (paitsi jätti ja pumppu vaunut, joista vaunut vain chargessa ja jos se epäonnistuu...
Mutta muuten ihan kiva. juuri semmoinen kun snotling horde voi ja pitääkin olla
Edit: Ajatelkaapa 2k räkiäis kasaa
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Finklestein
-
chaos pete
Voihan noilla pärjätä turnauksessa. Kaveri nauraa deploymentissa, mutta hermostuu pelin aikana, tekee virheen ja katuu katkerasti, kun häviää minor lossin snotlingeilleKysyisin tähän väliin, että saahan nuo swarmit marssia? Ja oisko tällä listalla mitään mahiksia turnauksissa? Veikkaan että
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Eri asia on, saako tuota käyttää turnauksissa. Yleinen linjahan tosiaan on, että kirjojen lopusta löytyvät appendix-listat ovat epävirallisia, eikä niitä turnauksissa saa käyttää. Kirjassakin mainitaan, että vastustajan lupa on sopivaa kysyä ennen kuin snottohorden kentälle raijaa.
Toisaalta, jos lähetät turnausjärjestäjälle hyvät perustelut ja anelut (sekä sievoisen summan rahaa), voi olla mahdollista saada nuokin pelikentälle.
Toisaalta, jos lähetät turnausjärjestäjälle hyvät perustelut ja anelut (sekä sievoisen summan rahaa), voi olla mahdollista saada nuokin pelikentälle.
- Nicodemus von Traube
Onko napit jo maaleissa tai tilauksessa, vai onko kyseessä hypoteettinen "tein mä tälläisen" lista?
Haluaisin oikeasti nähdä kerrankin semmoisen oikean snottohorden. Yhdestä tyypistä kerran kuulin jolla oli oikeasti snottohorde, mutta siihen se on sitten jäänyt.
Itse teen ehkä mahdollisesti joskus toivottavasti snottohorden. Mutta vasta joskus mahdollisesti tulevaisuudessa, tällä hetkellä saldo vasta kuusi laattaa snottoja.
Mut joo, pelitehosta en osaa sanoa, mutta eihän se snottoarmeijalla olekaan se itse tarkoitus. *grins*
Haluaisin oikeasti nähdä kerrankin semmoisen oikean snottohorden. Yhdestä tyypistä kerran kuulin jolla oli oikeasti snottohorde, mutta siihen se on sitten jäänyt.
Itse teen ehkä mahdollisesti joskus toivottavasti snottohorden. Mutta vasta joskus mahdollisesti tulevaisuudessa, tällä hetkellä saldo vasta kuusi laattaa snottoja.
Mut joo, pelitehosta en osaa sanoa, mutta eihän se snottoarmeijalla olekaan se itse tarkoitus. *grins*
15mm for teh win
Joo, tää on just sellanen "tein mä tälläsen" -lista. Itelläni ei oo aikomusta ostaa snottoja noin paljon, ne kun on aika kalliita. Tällä hetkellä omistan 2 swarmia...jes. Enempää ei tule. Joskus kyllä aion pelata tällä listalla, laitan neljä gobboa yhteen niin siitä saa yhden swarmin.
Tosin se ei näytä yhtään hienolta, mutta kun ei se raha kasva puissa.
Edit: Aion ehkä seuraavaksi tehdä 1000pts Mountain Country Waaagh -listan Wyvernillä. Mitäköhän siitä tulee...
Tosin se ei näytä yhtään hienolta, mutta kun ei se raha kasva puissa.
Edit: Aion ehkä seuraavaksi tehdä 1000pts Mountain Country Waaagh -listan Wyvernillä. Mitäköhän siitä tulee...
Tai teet kuten "fantasy swarm" paketissa tehtiin. Laitat 3 tai 4 snottoa per beissi. Sillä tavalla saa tavallisesta swarm blisteristä 6 beissiä räkää
. Itse siinä vain joutuu tekemään vain vähän käsityötä niiden ylimääräisten beissien kanssa mutta ei muuta. Mutta näyttä aika säälittävältä 3 snotaa per beissi, mutta kai ne ovat eliitti snotlinkeja
.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Ei nyt niin huonolta näytä. Etenkään, jos iskee jotain kivaa textuuria pohjalle.flagu kirjoitti:Mutta näyttä aika säälittävältä 3 snotaa per beissi, mutta kai ne ovat eliitti snotlinkeja.
Itse olen laittanut 4-1 nurglingia per base, eikä se kovin huonolta näytä, kun laitoin mukaan oksan palasen, staticcia ja wannabeliejua.
Ei listasta mitään epämääräisempää.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles