Olen tekemässä HE vs DE kamppanjaa parin kaverin kanssa. Hiukka Tear's of Isha tyyliin(eli ei kartta pohjainen). Ajattelin vain kysellä mikä olisi mielestänne sopiva pituus kamppanjalle? Tällä hetkellä on 7-9 skenaariota(riippuen miten kamppanja sujuu) joten kannattaisiko pysähtyä tähän vai onko viellä tilaa?
Muuten kaikki skenaariot(itse asiassa iso osa) ei ole tavanomaisen kokoisia vaan pienempiä skenaarioita.
Kamppanjan pituudesta
Kamppanjan pituudesta
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Väinämöinen
Se riippuu niin kaikesta; kuinka monta pelaajaa, kuinka kauan jaksatte pelata... Mutta kyllä minä luulisin että tuollainen n. 10 skenaariota olisi aika hyvä, sen jälkeen voi kiinnostus hieman lopahtaa (ainakin hetkeksi).
Minunkin täytyisi keksiä joku kampanaja n. viikossa, pitäisi kavereiden kanssa pelata pari päivää putkeen ja joku kampanja olisi varmaan hyvä. Kuinka monta peliä siinä ehtii pelata? Ajattelin jotakin kuutta, ei rasita liikaa ja voi tehdä jotain muutakin.
Minunkin täytyisi keksiä joku kampanaja n. viikossa, pitäisi kavereiden kanssa pelata pari päivää putkeen ja joku kampanja olisi varmaan hyvä. Kuinka monta peliä siinä ehtii pelata? Ajattelin jotakin kuutta, ei rasita liikaa ja voi tehdä jotain muutakin.
No, siis jos pelaatteko monella pöydällä vai isoja matseja yhdellä?Väinämöinen kirjoitti:
Tuokin riippuu ihan miten monta pöytää on, miten isot armeijat, miten nopeasti porukka on tottunut pelaamaan (meidän porukan peleissä deployaamiseenkin usein menee se 1-2h) jne..
Alkuperäiseen aiheiseen voisin myös vastata tuon 10. Mutta sinun kannattaa varmaan kysellä kavereiltasi mieluummin, kuin täältä.
- Peltimarsu