Shamaani voi kyllä käyttää Leadership-taitoja. Jos sankarillasi on jo valmiiksi Fighting tai Shooting-taitoja, et voi tehdä siitä shamaania, ja kun siitä on tehty shamaani, et edelleenkään voi ottaa Fighting tai Shooting-taitoja.Trooper kirjoitti:Ymmärsikö oikein mordor komppanian Shamaani jutun, että hero ei voi ottaa specicial rulen tilalle taikoja, mutta sen jälkeen ei voi enää fightin/shooting/leadership taitoja, mutta sitä ennen voi ottaa. kertokaa jos olen ymmärtänyt väärin.
Battle Companies
Nyt on nuo uuden Battle Company -säännöt myös UK:n sivuilla, mukaan lukien niillä WD:ssä tulleilla extra-kamoilla sekä Easterlingien ja Khandien Battle Companyillä. Myös tuota US:n sivuilla olevaa Heedless Determination, ongelmaa näissä ei ole, mutta pari muuta bugia sieltä edelleen löytyy.
Tuli mieleen että pitääkö komppaniaan kuuluvien Warggien ottaa injury testiä kuollessaan, koska nekinhän ovat tavallaan osa komppanian sotureista, ja nyt en tarkoita Wild Warggeja vaan niitä ratsastettavia Warggeja.
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Ajattelin nyt tämän aiheen nostaa kun asiasta ei olla vielä puhuttu, eli huomasin vain että WD:n battle company säännöissä tavallisten solttujen advance table on erilainen kuin tuolla UK:n sivuilla olevassa paketissa, jossa se kulkee nimellä warrior promotion table. Meinaan sitä juttua josta heitetään, onko se warrior promoted vai ei, ja kehittyykö se heroksi. Ne ovat erilaisia. Kumpikohan niistä on oikea, vai olenko nyt ihan pihalla?
Siis nimenomaan vanhoissa säännöissä oli joka komppanialle omat kyvyt. Nykyään on kaikille yhteiset + joka komppanialla yksi oma kyky, jonka voi valita muiden sijasta. Lisäksi joillakin komppanioilla on sääntöjä, että ne eivät voi valita kykyjä tietystä kategoriasta.
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 07.03.2006 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minkäs laisilla Pöydillä tätä pitäi pelata? 48x48 on mun mielestä liian iso 15 ukkoa/komppania pelihin...itse pelaisin mielummin jollain 30x30 pöydällä niin ei kestäisi se kimppuun pääsemine niin kauan...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave