Kamikaze gnoblarit
-
The Chosen of Waagh
Belcherien säännöt tosiaan sopis hyvin gnoblanheittäjille. Misfiretys olis uskottavaa, samoin kuin lataus(ruutitynnyrin täyttö,gnoblan suun tukkiminen,ym.) Lisäksi kantomatka olis uskottava. Ruutitynnyreitä ogret käyttäis varmaan nuijina.
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Tai miten olisi ogrelauma joka voi heittää ruutitynnyrin, mutta vain kerran pelissä, ja jos ei heitä ja yksikkö tapetaan, se räjähtää. Voisi käyttää vaikka isoa templatea. Range voisi olla 8. Täytyy sitten heittäessä heittää noppaa, ja jos onnistuu saamaan ykkösen, tynnyri räjähtää ukkelin kohtaalla. Voisi aiheuttaa 2 woundia strengti kympillä. Maksaisi himosti.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Lord of Carcassonne
Mä vähän suunnittelin tollaisia Outlaws and Bandits listaan. Mutta ne on ihmisisä joilla on ruutitynnyrit selässä. Suicide Bombers ovat nimeltään.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
- Musta Katsastaja
Plääh plääh. Ei en oikein pidä noita gnoblar heittelijöistä, tehkööt joku muu jos jaksaa.
Stateista. Mietin jotain seuraavaa.
Suicide gnoblar
M Ws Bs S T W I A Ld
4 - - - 3 1 - Special 5
Points 15-25(tämä pitää neuvotella)
Special rules
Hidden.(oisko samat kuin goblin fanaatikolla?)
Special attack.
Explosion. Kun gnoblari törmää vihollisen unittiin heitetään sillä artillery dicella paljonko damaa. Jos missaa vois käyttää sitä Urakenin taulukkoa(sori en saanu pilkkua uun päälle). Jos osuu silloin se mun taulukko vois olla ihan hyvä(otetaan ehdotuksia vastaan.)
Misfire
Tämäkin pitää sopia, mutta vois ottaaa, että gnoblarin pitää heittää artillery dice. Jos tulee misfire gnoblari räjähtää yksikössä. Kun gnoblari räjähtää heitetään uudestaan artillery dice, jotta nähdään paljonko damaa tulee yksikköön. Tässä voisi olla ihan hyvä se taulukko, jonka itse kehitin. (jos jollakulla on parempi tässä voitaisiin käyttää sitä.)
Stateista. Mietin jotain seuraavaa.
Suicide gnoblar
M Ws Bs S T W I A Ld
4 - - - 3 1 - Special 5
Points 15-25(tämä pitää neuvotella)
Special rules
Hidden.(oisko samat kuin goblin fanaatikolla?)
Special attack.
Explosion. Kun gnoblari törmää vihollisen unittiin heitetään sillä artillery dicella paljonko damaa. Jos missaa vois käyttää sitä Urakenin taulukkoa(sori en saanu pilkkua uun päälle). Jos osuu silloin se mun taulukko vois olla ihan hyvä(otetaan ehdotuksia vastaan.)
Misfire
Tämäkin pitää sopia, mutta vois ottaaa, että gnoblarin pitää heittää artillery dice. Jos tulee misfire gnoblari räjähtää yksikössä. Kun gnoblari räjähtää heitetään uudestaan artillery dice, jotta nähdään paljonko damaa tulee yksikköön. Tässä voisi olla ihan hyvä se taulukko, jonka itse kehitin. (jos jollakulla on parempi tässä voitaisiin käyttää sitä.)
Úraken kirjoitti:ois kiva jos gnoblari jolla olisi ruutia olisi oma tiiminsä ja jätkä molis pikku basen kokonen
Kun gnoblarilla pelaaja itse haluaa että se laukaisee niin se laukaisee että ei käy vahingossa niin että se posahtaa oman tiimin vieressä.
aina kun otus laukaisis niin se ottais 3 rena 4hittiä
misfireen pitäis heittää D6 ja tämä ois taulukko:
1.pamaus osuu ainoastaan gnoplariin ja se kuolee
2.pamaus onnistuu mutta gnoblar juotuu ottamaan 3 rena 10hittiä
3.pamaus osuu ainoastaan itseensä eli on otettava 3 rena 4 hittiä
4.ruutia oli liian vähän ja rena pienenee kahdella
5.ruuti oli märkää ja se otus ei enää voi laukasta pommia
6.ruutia oli liikaa ja pamauksen rena kasvaa yhdellä
Viimeksi muokannut Musta Katsastaja, Ke 08.03.2006 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
- Lihamestari
- Musta Katsastaja
No en tuuota lähde kiistämäänkään, mutta matkassa on 2 mutkaa. 1 Teen mieluummin itsemurhagnoblareita (joku muu voi tehdä gnoblarkranaatteja, jos jaksaa.)Lihamestari kirjoitti:Eikös ruutignobbo lähtisi sutjakkaammin kun joko joku vähän bodannut ogre heittäisi sen menemään?
2 Vaikka olisin kiinnostunut tuosta se ei silti liene kovin helppo konvertoitava.
- Lihamestari
Onhan se itsemurhagnobbo, jos vaikka katsos Ogre heittää ohi eikä Gnobbo ihmeen kautta räjähdä se saisi juoksennella ympäriinsä. Tai Ogre heittäisi tahallaan ohi.musta susi kirjoitti:No en tuuota lähde kiistämäänkään, mutta matkassa on 2 mutkaa. 1 Teen mieluummin itsemurhagnoblareita (joku muu voi tehdä gnoblarkranaatteja, jos jaksaa.)
Ja konvertoinnista, Gnoblarin pää vain Leadbelcherin kanuunasta kurkkimaan.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Musta Katsastaja
Juu tuollaisen olen tehnytkin, tosin gnoblarin ylävartalo kurkkaa kanuunasta, eikä pelkästään pää.Lihamestari kirjoitti: Ja konvertoinnista, Gnoblarin pää vain Leadbelcherin kanuunasta kurkkimaan.
Mtä mieltä olette säännöistä, mitä parantaisitte, tai kehittelisitte itse.