"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordheim: The Baersonlings

Finet

Mordheim: The Baersonlings

Viesti Kirjoittaja Finet »

Mää kanssa kun kaikki muutkin. Tämä on siis Norse-jengi. Epävirallinen, niin kuin pari muutakin listaa tuossa näytti olevan. Säännöt löytyy Lustria4.pdf:stä spec. gamesin sivuilta. Huom! Strength Skillejä saa sitten muille paitsi bonsdmaneille, tämä on erratoitu heti Lustria5:ssa.
Aijoo, 6 heroa näille sais, kun sitä ei ole missään kielletty. Reilun pelin nimissä olen kuitenkin käyttänyt vain 5 heroa.

Heroes:
Thor, Jarl @83gc
-miekka
-leka
perus WS S 4 pomo

Börje,Berserker @56gc
-2 lekaa

Svengar, Berserker @56gc
-2 lekaa
kovemman luokan turpaanvetäjät, WS S 4 ja frenzy

Olof, Bondsman @18gc
-ilmainen mora
-leka

Wulfen @90gc
Possessed M6:lla, tosin vain 1 woundi, on kuitenkin erratoitu morheimin omalla foorumilla warbandin suunnittelijan toimesta 2 woundiin ja uusiin maksimi statteihin.

Henchmen:

4 Wolves @60gc
iki-ihanat M 9 ohjukset <3

1 Marauder @28gc
-ilmainen mora
-leka
pelin parhaita henchmenejä: WS 4 vain 25 kullalla

3 Hunters @105gc
-ilmainen mora
-jousi
vähän dakkaa pitää olla

yht: 496
vikui: 13
rating: 118

Figujen pohjana käytän ihan vaan GW:n maraudereja, siksipä niillä on 25mm beissit. Tarkoitus on käyttää niitä siis myös fabassa. Beissin koko ei ole haitannut pelissä vielä ollenkaan, tuskinpa haittaa tulevaisuudessakaan.
Druzhina Captain
Valvoja

Re: Mordheim: The Baersonlings

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Finet kirjoitti:Aijoo, 6 heroa näille sais, kun sitä ei ole missään kielletty. Reilun pelin nimissä olen kuitenkin käyttänyt vain 5 heroa.
Ai onko siinä jengissä sellainenkin sääntö kuin "reilu peli".
Itse on aina ottanut täyden määrän sankareita. Nehän tuovat rahaa jengiin. Itse vaihtaisin yhden suden bondiksi. Räkänokkien statit ovat surkeat, mutta ne kehittyvät hyvin nopeasti. Susia saa ostettua myöhemmin, sankareiden kokemusta ei.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”