Jelppiä tarvittais (DOW lista jollai ei meinata pelata viel)
Jelppiä tarvittais (DOW lista jollai ei meinata pelata viel)
Elikkäs mielessä on pyäriny että vois kesän tullen aloittaa DoW joukoilla pelaamaan mutta kun kokomukset on tuolta ogrejen puolelta on nää isommilla infantry blokeilla toimivat hiukan hakussessa elikkä apua tarvitaan.
Lords&Heros:
Hireling Wizard lord:
mage lvl4: lore shadow
2xDisspell scroll
pts.260
Hireling Wizard:
mage lvl2: lore shadow
Dispell scroll
pts.120
Hireling Wizard:
Dispell scroll
pts.120
Paymaster:
Crossbow
pts.65
Core:
(15) Pikemen:
HA
Champpion
Musician
pts.195
(15) Pikemen:
HA
Champpion
Musician
pts.195
(15) Pikemen:
Ha
Champpion
Musician
pts.185
(15) Pikemen:
Ha
Champpion
Musician
pts.185
(8) Duelist:
pistol
pts.72
(8) Duelist:
pistol
pts.72
(8) Duelist:
pistol
pts.72
(10) Crossbowmen
Marksman
pts.90
(10) Crossbowmen
Marksman
pts.90
(10) Crossbowmen
pts.80
Rare:
Cannon
pts. 85
Cannon
pts. 85
Total. 1991
Elikkäs ideana olis maagien,crossien ja tykkien tukemana jälkäväki lähtee etenemään ja koittaa metsäästää vihuja. maageilla taijoista riippuen joko tehdään tuhoja vihollisille tai koitetaan pistää pikemen:nejä eteen päin. Ja Duelistit tilanteesta riippuen metsästää yksittäisiä maage tai vihujen sotakoneita/muita skirmaajia
Tän perusteella siis tilaillaa figut (mikäli päädytään DoW joukoilla alottamiseen) elikkäs auttakaas mua nyt tekeen tosta peli kelponen lista.
Lords&Heros:
Hireling Wizard lord:
mage lvl4: lore shadow
2xDisspell scroll
pts.260
Hireling Wizard:
Dispell scroll
pts.120
Hireling Wizard:
Dispell scroll
pts.120
Paymaster:
Crossbow
pts.65
Core:
(15) Pikemen:
HA
Champpion
Musician
pts.195
(15) Pikemen:
HA
Champpion
Musician
pts.195
(15) Pikemen:
Ha
Champpion
Musician
pts.185
(15) Pikemen:
Ha
Champpion
Musician
pts.185
(8) Duelist:
pistol
pts.72
(8) Duelist:
pistol
pts.72
(8) Duelist:
pistol
pts.72
(10) Crossbowmen
Marksman
pts.90
(10) Crossbowmen
Marksman
pts.90
(10) Crossbowmen
pts.80
Rare:
Cannon
pts. 85
Cannon
pts. 85
Total. 1991
Elikkäs ideana olis maagien,crossien ja tykkien tukemana jälkäväki lähtee etenemään ja koittaa metsäästää vihuja. maageilla taijoista riippuen joko tehdään tuhoja vihollisille tai koitetaan pistää pikemen:nejä eteen päin. Ja Duelistit tilanteesta riippuen metsästää yksittäisiä maage tai vihujen sotakoneita/muita skirmaajia
Tän perusteella siis tilaillaa figut (mikäli päädytään DoW joukoilla alottamiseen) elikkäs auttakaas mua nyt tekeen tosta peli kelponen lista.
Viimeksi muokannut Jackal, Pe 10.03.2006 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing to see here move along noob.
Pari tykkiäkin voisi olla hyvä idea. Ihan vain hirviöitä ja kärryjä ajatellen. Myös taivasmagiaa suositellaan edes yhdelle, että saa amulin.
Ja minä luulin ylireagoivani magian.. Noita rullia todellakin on liikaa. Harvoin olen käyttänyt neljästä rullasta 2 useampaa. Sinullahan on kuitenkin ihan mukavasti noppiakin, joten tiputa neljä pois niin saat tykin.
Ja minä luulin ylireagoivani magian.. Noita rullia todellakin on liikaa. Harvoin olen käyttänyt neljästä rullasta 2 useampaa. Sinullahan on kuitenkin ihan mukavasti noppiakin, joten tiputa neljä pois niin saat tykin.
-
Sotatonttu
Varsin erikoisen näköinen lista minun mielestäni kaikenkaikkiaan. Muutamia asioita, joita muuttaisin:
-Aivan liian monta rullaa, itse tiputtaisin ainakin 4 pois.
-Pikeman unitteja voisi suurentaa 20 mieheen/blokki. Käytännössä ei neljännestä rivistä ei voi olla muuta kuin hyötyä.
-Paymasterille hevonen ei välttämättä olisi huono ostos. Myös jonkinlaista panssaria lisäksi.
-Light Cavalry on toimivaksi havaittu ratkaisu ja sitä kannattaisi mielestäni käyttää. Auttaa huomattavasti pitämään tilannetta hallinnassa, jos vastustajalla on vaikkapa skirmishereitä tai light cavalrya. Saman asian ajavat Duellistit (joita voi harvoin olla liikaa).
-Hero Pegasuksen päällä on erittäin hauska viritys. Kannattaa harkita ainakin joskus kokeilemista.
-Tykki tai Hot Pot ei olisi pahitteeksi.
-Aivan liian monta rullaa, itse tiputtaisin ainakin 4 pois.
-Pikeman unitteja voisi suurentaa 20 mieheen/blokki. Käytännössä ei neljännestä rivistä ei voi olla muuta kuin hyötyä.
-Paymasterille hevonen ei välttämättä olisi huono ostos. Myös jonkinlaista panssaria lisäksi.
-Light Cavalry on toimivaksi havaittu ratkaisu ja sitä kannattaisi mielestäni käyttää. Auttaa huomattavasti pitämään tilannetta hallinnassa, jos vastustajalla on vaikkapa skirmishereitä tai light cavalrya. Saman asian ajavat Duellistit (joita voi harvoin olla liikaa).
-Hero Pegasuksen päällä on erittäin hauska viritys. Kannattaa harkita ainakin joskus kokeilemista.
-Tykki tai Hot Pot ei olisi pahitteeksi.
Rullia 4kpl pois, yks pikeman poppoo pois ja samaten championit.
Tilalle hot pot, cannon, ja kaks unittiia light cavalryä keihäin, kilvin ja muskari sedällä.
ratsu väki käy puhdistamassa yksinäisii maageja ja mahdollisa sotakoneita ja hot pot poistaa massaa ja kanuuna pehmittää isoja hirvioita ja ritareita.
Magia puolustus on kunnossa neljällä rullalla sillä onhan sulla 6 dispel noppaa ja ei ne vastustajan taijatkaan aina onnistu eikä kaikkii tartte dispellata.
Tilalle hot pot, cannon, ja kaks unittiia light cavalryä keihäin, kilvin ja muskari sedällä.
ratsu väki käy puhdistamassa yksinäisii maageja ja mahdollisa sotakoneita ja hot pot poistaa massaa ja kanuuna pehmittää isoja hirvioita ja ritareita.
Magia puolustus on kunnossa neljällä rullalla sillä onhan sulla 6 dispel noppaa ja ei ne vastustajan taijatkaan aina onnistu eikä kaikkii tartte dispellata.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Yhdistä noi pikemenit kolmeksi 20 pikemenin yksiköks. Se neljäs rivi kun ei ole pahasta. Vieläkin 1 tai 2 rullaa pois ja niistä ja ja pikemen yksiköistä jääneillä pisteillä vois ottaa tuonne sen blokin light cavalrya.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Mää pidän mieluusti ne Pikemen:nit neljässä ryhmässä jotta pääse häröömään hiukan enemmän kun nää ei hirveen nopeita ole (muistetaan et olen tottunu ogrejen liikkuvuuteen)
Rullien kans mää nyt pelaan varman päälle joten noi neljä sää jäädä
ja ratsuväkee ei nyt tueta periaate syistä
Rullien kans mää nyt pelaan varman päälle joten noi neljä sää jäädä
ja ratsuväkee ei nyt tueta periaate syistä
Nothing to see here move along noob.
-
Sotatonttu
Sitä "häröömistä" varten siinä listassa on noita Duellisteja. Ne on juuri siihen tarkoitettuja yksiköitä, suorastaan loistava liikkuvuus ja osaavat ampuakin.Bagemono kirjoitti:Mää pidän mieluusti ne Pikemen:nit neljässä ryhmässä jotta pääse häröömään hiukan enemmän kun nää ei hirveen nopeita ole (muistetaan et olen tottunu ogrejen liikkuvuuteen)
Eli yhdistäisit vaan ne Pikemanit 20 miehen yksiköiksi.
-
Sotatonttu
Jaa. Ei se 3 combat unittia kyllä kovin paljon ole 2000 pisteen pelissä...Bagemono kirjoitti:... kaikki ei tunne sun termejä elikkä toimi sen mukaan
tarkotin että pääsen liikkumaan niillä Pikeillä useemmassa paikassa yhtä aikaa
Ehdotan että kokeilet molempia tapoja, niin ainakin opit sitten "kantapään kautta" kumpi sopii paremmin omaan pelityyliisi. Jokainenhan pelaa tavallaan, eikä täydellisiä neuvoja voi antaa, jos ei tunne toisen pelityyliä tarkkaan.
Itse muokkaisin tuota vielä niin, että antaisin paymasterille hieman panssaria, vastustajasta riippuen ehkä taikamiekan.
Tiputtaisin yhden tykin, yhden pikemanblockin sekä yhden crossbow satsin ja ottaisin tilalle paymasters bodyguardin. (Sopivat jalkaväen keskustaksi) Oikein pinnistämällä tuota tykkiä ei välttämättä tarvitse tiputtaa, mutta suosittelen sen vaihtamista hotpottiin, etenkin T3 armeijoita vastaan.
Tiputtaisin yhden tykin, yhden pikemanblockin sekä yhden crossbow satsin ja ottaisin tilalle paymasters bodyguardin. (Sopivat jalkaväen keskustaksi) Oikein pinnistämällä tuota tykkiä ei välttämättä tarvitse tiputtaa, mutta suosittelen sen vaihtamista hotpottiin, etenkin T3 armeijoita vastaan.