"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dreadnought

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
ismo
Viesti:

Dreadnought

Viesti Kirjoittaja ismo »

Olen aloittelemassa 40k harrastusta ja lueskelin tossa SM kirjaa ja silmiini pisti tossa Dregussa toi Strena taulukossa kaksi lukua 6(10) mitä nämä tarkoittaa . . .

Kiitos vastauksesta jo näin etukäteen.
Darfen Makuro

Viesti Kirjoittaja Darfen Makuro »

Se tarkoittaa sitä että jos Dredille ei anna closista sillä on strena 6 mutta jos sillä on closis sen strena on 10....
Eternity is just a matter of an opinion.....
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Daniel kirjoitti:Se tarkoittaa sitä että jos Dredille ei anna closista sillä on strena 6 mutta jos sillä on closis sen strena on 10....
ja "closis" on se dreadnought close combat weapon eli sen dredin lähitaistelu ase. (se kourakäsi, jossa on kiinni joko storm bolter tai heavy flamer)
Flanker

Viesti Kirjoittaja Flanker »

Eli jos siinä kourassa on kiinni Bolter tai muu onko sen strength silloin 10 vai 6?
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Siis jos sinulla on koura, on Dreadnoughtin strenght 10.
Sillä onko kourassa kiinni strombolter vai heavyflamer ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Jos taas vaihdat kouran missile launcheriin niin silloin dreadnoughtin strenght on 6.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”