"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Mord] Noidan pyydystäjät kampanjoimaan

Synnin niittäjä
Viesti:

[Mord] Noidan pyydystäjät kampanjoimaan

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

No, nyt kun kaikki muutkin pistävät, niin miksi en minäkin lisäisi tänne omaa listaani.
Aluksi aion varmaankin käyttää tätä ainakin kamppanjamme alkuun asti ja miksi ei vaikka sielläkin...

Heroes

Witch hunter captain (60)
-Crossbow(25), Sword(10), Dagger(free)
=95gc

Witch hunter (25)
-2xSword(20), Helmet(10)
=55gc

Witch hunter (25)
-Sword(10),Mace(3), Helmet(10)
=48gc

Witch hunter (25)
-Sword(10), Mace(3), Helmet(10)
=48gc

Warrior-Priest (40)
-2xHammer(6, same as mace), Helmet(10)
=56gc

Total Heroes=302gc

Henchmen:

2xFlagelant (2x40)
-Flail(2x15)
=110gc (55 for each)

5xWarhounds (5x15)
=75gc

Henchmen total=185

Army total=487gc

Juu, vähän jäi vielä rahaa pahan päivän varalle ;)
Ainakin itse tästä pidän, mutta kommentit olisivat tervetulleita.

/edit: Nyt muokkasin listaa vaihtamalla toiselle d-h-w:n 2xmiekka yhdistelmään.
/edit:2 Lisää muutoksia...
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, Pe 17.03.2006 17:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Muuten näyttää hyvältä, mutta tavalliset Witch Hunterit eivät saa strenght skillejä, eli lyövät double handed aseillaan aina viimeisenä. Mordheimissa kun tosiaan mennään FaBan viitosedikan malliin ja isot aseet eivät lyö ensin edes chargessa, en itse ikinä anna niitä muille kuin sellaisille heroille joille voi ottaa strongman skillin. On todella turhauttavaa kun oma hero chargeaa ja vastustaja lyö sen pihalle ennenkuin kaveri ehtii tehdä mitään. Suosittelen siis normaalikokoisia miekkoja ja niiden seuraksi vaikka tikareita.

Jotkut ampuma-aseet noille olisi myös hyvä saada. Helmet on hyötyynsä nähden ehkä vähän turhan kallis esine heti alkuun ostettavaksi, joten niitä voisi ehkä pudotella sen verran, että saisi varsijouset noille witch huntereillekin kapteenin lisäksi.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Heitä toinen miekoista pois ja kirveet tilalle niiltä joilla 2 miekkaa. Et kuitenkaan hyödy toisen miekan parry säännöstä mitään ja kirves ajaa tällöin saman asian.
sausagemaster

Viesti Kirjoittaja sausagemaster »

gobliini kirjoitti:Heitä toinen miekoista pois ja kirveet tilalle niiltä joilla 2 miekkaa. Et kuitenkaan hyödy toisen miekan parry säännöstä mitään ja kirves ajaa tällöin saman asian.
Tai sitten pistä toisen miekan tilalle buckler.Kaksi parrya pitää kaverin kumman hyvin hengissä. Kypäristä ei minulla ole omakohtaisia kokemuksia, mutta ne, (ja kapun miekan, kenties) pois ottamalla voisit saada yhden flagellantin lisää.

makkaraedit: Miten nuo koirat muuten, olen itse yrittänyt huonolla menestyksellä etsiä jotain sopivia figuja, joten jos kiltisti kertoisit, mitä figuja aiot käyttää. pliis.
Toistaiseksi ei tunneta mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi.
Synnin niittäjä
Viesti:

sausagemaster kirjoitti: makkaraedit: Miten nuo koirat muuten, olen itse yrittänyt huonolla menestyksellä etsiä jotain sopivia figuja, joten jos kiltisti kertoisit, mitä figuja aiot käyttää. pliis.
Itse en ole noita koiria oikein löytänyt, joten aion tossa ensiviikolla tilata puuttuvat 4, kuten myös yhden WH:n, hintaa noille koirille tulee 10£, joten hinta sen reilu 4€/kpl.
(Kun tilaan suoraan liikkeeseen ei noin isosta erästä tule ylikustanteita)

/edit: Kannattaisiko vaihtaa d-h-w captainille ja siirtää jalkajousi tavalliselle hunterille?
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Synnin niittäjä
Viesti:

sausagemaster kirjoitti: Kypäristä ei minulla ole omakohtaisia kokemuksia, mutta ne, (ja kapun miekan, kenties) pois ottamalla voisit saada yhden flagellantin lisää.
Itse mitä olen pelaillut toimivat kypärät ihan hienosti, eikä minulla ainakaan listaa muodostaettaessa jäänyt rahapulaa.
Toiseksi WH-warbandin max. hahmomäärä on 12, joka minulla on jo täynnä.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Ilman sword master -skilliä vasara-mikekka yhdistelmä on parempi kuin miekka-miekka yhdistelmä, joten suosittelisin, että vaihtaisit niihin (jolloin saisit kapullekkin kypärän), tai buckler-miekka yhdistelmään jos haluat parempaa suojaa lähitaistelussa.

Papin pitää rukoustensa vuoksi olla melko usein etulinjassa, joten miekkaa hänkin kaipaisi, jotta saisi parry-suojaa.

Pidä jalkajousi kapullasi, se on kuitenkin ryhmän paras (ja ainoa) ampuja. Tosin jos vastaan kävelee ampuvat riikinmaalaiset, niin kyllä pomosikin kannattaa ptää päänsä alhaalla, kuin ryhtyä vastustajan marksmännejä tiputtelemaan yksi kerrallaan. Kapu kun päätyy tällöin hyvin herkästi nuolimagneetiksi. Tässä mielessä kypäriä ja miekkoja/vasaria kannattasi vaihtaa crossboweiksi hunttereille. Koirat ja flagut kun pystyvät todennäköisesti pitämään huolta lähitaistelusta ilman näitäkin, tai jos ongelmia tulee, niin varsijousi selkään ja mukaan rähinöihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”