"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä ostan TAU:lle?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
manaaja

Mitä ostan TAU:lle?

Viesti Kirjoittaja manaaja »

Olen ihan aloittelia 40k pelaajaa ja tiedän hyvin vähän koko pelistä ja olen aloittamassa TAU:n keräilyä,joten mitä ostaisin ihan ensimmäiseksi?itse mietin codexin ostoa.
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Codex ensimmäisenä, sitten palomiehiä eli FireWarrioreita.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Odota muutama viikko ja osta sitten codexi ja battleforce tai 2.
Azured

Viesti Kirjoittaja Azured »

Ihan aloittelijalle suosittelen ennen isojen ostosten tekemistä jossakin peliliikkeessä vierailua ja asioista kyselyä henkilökunnalta. Ainakin täällä Jyväskylän Fantasiapeleissä pääsee kokeilemaan joitakin armeijoita ja niiden yksikkövalikoimaa ennen ostoa, jos jollain henkilökunnasta vain on kyseistä armeijaa. Tai sitten voit aina proxyttää (eli kuvata jollain muulla yksiköllä jotain haluamaasi) kunhan vain hankit kohta ilmestyvän uuden codexin.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
WarBoss

Viesti Kirjoittaja WarBoss »

Codex ja pakkaus palomiehiä olis mun mielipide ;) (oon itekki vasta ostelemassa codexii kun alotan nyt sitte Tau:lla)
Turku, Suomen persereikä
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Battleforce on hyva saasto boksi, sielt on hyva aloittaa, saa 500pts armeijan suoraa laatikosta.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Mutta varro veikkonen uutta battleforcea. Sieltä saa vaikka mitä vänkää tavaraa verrattaessa nykyiseen
manaaja

Viesti Kirjoittaja manaaja »

kiitoksia neuvoista taidan ostaa codexin ja batleforcen.
Viimeksi muokannut manaaja, Ma 20.03.2006 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viidakossa juoksee mahtava peto,pienet oravatkaan eivät turvassa siltä.Mikä se on?
Se on skinkki joka on herättänyt karhun päivä unilta.
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

BugsOwn kirjoitti:Battleforce on hyva saasto boksi, sielt on hyva aloittaa, saa 500pts armeijan suoraa laatikosta.
Mitä jos ostaa codexin ja tuon uuden battleforcen kun se ensi kuussa ilmestyy niin saakos siitä koottua pelatavan/pelottavan armeijan?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”