"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muoviset Stormtroops

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Muoviset Stormtroops

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Eli itse en ole tykästynyt kashireihin varsinkaan niiden metallisuuden takia (ei konverttausmahdollisuuksia). Eli minkä näköiset mahdollisuudet olisi saada muovisia stormtrooppeja? Miten ihmiset suhtautuisi jos lisäisin GS kerroksen normaalien IG;n rivisotilaista siten että niille olisi isompi ase ja haarniska?
mr.tp

Re: Muoviset Stormtroops

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Z7-852 kirjoitti:Eli itse en ole tykästynyt kashireihin varsinkaan niiden metallisuuden takia (ei konverttausmahdollisuuksia). Eli minkä näköiset mahdollisuudet olisi saada muovisia stormtrooppeja? Miten ihmiset suhtautuisi jos lisäisin GS kerroksen normaalien IG;n rivisotilaista siten että niille olisi isompi ase ja haarniska?
Vissiin helpoin vaihtoehto on tehdä noin. Itse ainakin ajattelin tehdä traitori stormareita noin mutta ei latd innoittanut tarpeeksi ja homma jäi alkutekijöihin.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

kyllähän se siitä, gs,ää vaan kypärään ja letkuksi, mahdollisesti myös aseeseen jotain, ja jos et viitsi gs,ästä reppuja tehdä niin tilaa niitä metallisia mail orderilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”