siinähän niitä

Yhdys sanat...Nipsu kirjoitti:Yksin kertaisia niin kuin aloitellessa kannattaakin (warru parkani -snif-). Ihan peli kuntosia. Tosiaan niitä lähi kuvia ois hyvä saada.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Sinuna en puhuisi noista yhdyssanoista....Ratovaari kirjoitti: Yhdys sanat...
"ammattilaisen tasosta" voi olla montaa mieltä.. mutta arvoitukses jää se, kumpaa puolta mä haen.. (winkkendaal)Nezegg the Headbuster kirjoitti:Sinuna en puhuisi noista yhdyssanoista....Ratovaari kirjoitti: Yhdys sanat...
Figut hienoja, ihan kelpo tasoa aloittelijan pelipöydälle....
mutta kuten täällä on jo mainittu niin tuo valkoinen noissa hampaissa, kannattaa käyttää juuri sitä bleadched bonea mistä Ratovaarikin jo mainitsi.
Arvosana...
-aloittelijan tasolla: 8
-"ammattilaisten" tasolla: 6½
harjoittelemalla oppii....
.
.
.
Pelimiehen valinta olisi ohennettu brown ink. Toisi vähän maanläheisyyttä ihoon. Tulipahan vaan mielee, ei olisi niin kirkas kuin GWn neonörkit. Mutta miten teetkään, jos inkität niin sitten ohennat inkkejä todella paljon, lähes vedeksi ja maalaat rakoihin ohuesti.Karu kirjoitti: Green ink iholle saa muuten ihmeitä aikaan.
Ei lisättävää.Nyt kun en itte halunnu tota kirjottaa ja sattu sopiva tilaisuus niin *pääsinpäs* loisimaan muiden repliikeillä....Karu kirjoitti: Green ink iholle saa muuten ihmeitä aikaan.
hyvin kuvailtu, ettet vaan *vähän* liian syvällisesti kirjoittanu??warhammer chaos kirjoitti:Aika hienoja figuja
Heihei, eipäs maalata pirua seinälle. Nämähän ovat taidetta(minun tasoani) mato vaarin "örkkeihin" verrattuna.Hän itse kirjoitti: Kyllä nuo täältäkäsin näyttää yhtä hienoilta kuin ratopapankin. ehkä rumemmilta.
Se oli sellainen asia, jota jotkut tyhmät ihmiset kutsuvat vitsiksiNezegg the Headbuster kirjoitti:Sinuna en puhuisi noista yhdyssanoista.....Ratovaari kirjoitti: Yhdys sanat...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Koska kuva on törkeän kaukaa, ei voi sanoa paljon ero Ratopapan. Samat pepsodent hymy, sama metallikokonaisuus ja niin edelleen. Lähempää varmaan näkyisi eroja, mutta kun ei ole lähikuvaa.Ninja Frotee kirjoitti:Heihei, eipäs maalata pirua seinälle. Nämähän ovat taidetta(minun tasoani) mato vaarin "örkkeihin" verrattuna.Hän itse kirjoitti: Kyllä nuo täältäkäsin näyttää yhtä hienoilta kuin ratopapankin. ehkä rumemmilta.
Tämä gotrekki tässä puhuu asiaa ja samaa mieltä on allekirjoittanutkinGotrekki kirjoitti:Aivan pelikuntoisia nappuloita noin ekoiksi figuiksi.
Seuraavaksi vaikka lukemaan maalausohjeita niille tarkoitetulta foorumin osiolta niin ei aikaakaan ja olet mestari.
Tuo on mulle aivan hepreaa, aivan tajuttoman tymä juttu.Nezegg the Headbuster kirjoitti:Arvosana...
-aloittelijan tasolla: 8
-"ammattilaisten" tasolla: 6½