"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necronien alku?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Monolith

Necronien alku?

Viesti Kirjoittaja Monolith »

Luin codexsista, että imperial guardeilla olisi jotain tekemistä tämän kanssa tai sitten luin väärin, eli miten on?
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Mistä codexista tälläista huttua olet löytänyt? Tutki Historia osion necorn ketjuja, selviää koko necroneiden tunnettu historia.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Sachse

Re: Necronien alku?

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Monolith kirjoitti:Luin codexsista, että imperial guardeilla olisi jotain tekemistä tämän kanssa tai sitten luin väärin, eli miten on?
IG:ellä ei kyllä pitäisi asian kanssa mitään tekemistä. Necroneista en mitään tiedä joten enempää en ala yrittämään.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Necrontyrit(meniköhän se oikein) olivat muinainen kansa, jotka C'tanit muuttivat necroneiksi, metallisiksi palvelijoikseen. Necronit "nukkuivat" 60 miljoonaa vuotta haudoissansa,mutta GW:n miehet päättivät herättää ne saadakseen lisää rahaa. Necronien hautoja sijaitsee kaikkialla imperiumin ulkopuolella ja sisäpuolella. Osa niistä sijaitsee jopa imperiumin kaupunkien alla. Korjatkoon joku jos olen väärässä.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Icebergz kirjoitti:Osa niistä sijaitsee jopa imperiumin kaupunkien alla. Korjatkoon joku jos olen väärässä.
Pääsäänöisesti nämä necronien hautamaailmat (missä ne nukkuvat) ovat kyllä kuolleita planeettoja joilla ei ole minkäänlaista elämää.
Tosin yksi viittaus antaisi ymmärtää Marississa olevan jotain, mutta kyllä Mars oli myös aika kuollut pallo 40k universumissa ennen kuin ihmiset sen asuttivat.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

ankara halla kirjoitti:
Icebergz kirjoitti:Osa niistä sijaitsee jopa imperiumin kaupunkien alla. Korjatkoon joku jos olen väärässä.
Pääsäänöisesti nämä necronien hautamaailmat (missä ne nukkuvat) ovat kyllä kuolleita planeettoja joilla ei ole minkäänlaista elämää.
Tosin yksi viittaus antaisi ymmärtää Marississa olevan jotain, mutta kyllä Mars oli myös aika kuollut pallo 40k universumissa ennen kuin ihmiset sen asuttivat.
Juuri niin,mutta siksi ne hautamaailmat saatvat sijaita juuri imperiumin kaupunkien alla koska imperiumi laajenee koko ajan ja ihmiset rakentavat uusille planeetoille kaupunkeja,eli on hyvin todenäköistä että joku kaupungin asemakaava osuu juuri necronien asuinsijoille.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Imperiumia ei voida pitää yksin ansiona necroneiden heräämiseen.
Necronit menivät nukkumaan koska c´taneilta loppu (väheni huomattavasti) ruoka eikä enää jaksettu listiä nuoria eldareita tai örkkejä kun niistä ei ollut vastusta. Päätettiin siis mennä voittajina nukkumaan ja herättiin kun galaksissa olisi taas enemmän biomassaa ja tapettavaa.

Ja suurin ja (ehkä) voimakkaimmat psyykkerit kun saapuivat galaksiin niin alkoivat necronit heräillä (ei välittömästi vaan piiitkällä viiveellä). Viittaan tässä tyranidien ja hive mindin saapumiseen meidän galaksiin. Toisaalta voidaan spekuloida sitä onko nidit alun perin karkoitettu meidän galaksista wanhojen toimesta.
vilPRO

Viesti Kirjoittaja vilPRO »

Mistä nämä viittaukset, huhut yms. tulevat.
Kaikki huhut Void Dragoneista ja muista. Ovatko ne GW:n itsensä liikkeelle panemia? Jos on mistä ne löytyy? White Dwarfista?
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Se ei ole void dragon vaan pelkkä dragon. Kuulemani mukaan dragon nukkuisi marsissa tai olisi jopa itse machine god.
vilPRO

Viesti Kirjoittaja vilPRO »

Joo sen iha saman mäkii oon kuullu joltai sotulaiselta. Mutt sitä mä vaa mietin mistä se huhu on lähteny liikkeelle alunperin. Ett onks se jonku sotulaisen ite keksimä juttu.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Ei se on ihan gw lähtönen juttu
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

QQ3 kirjoitti:Ei se on ihan gw lähtönen juttu
40K-universumissahan on harvoja varmoja totuuksia, ja suurin osa virallisestakin fluffista on spekulaatiota. Tämä on tarkoituksenmukaista siksi, että se lisää 40K-universumin paranoidia ja tietämätöntä ilmapiiriä. Vihjailut, viitteet, hämärät olettamukset yms. saavat lisäksi vielä figuilijat tuntemaan itsensä fiksuiksi, kun hoksaavat näitä hämäryyksiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Luo myös tunnelmaa epävarmasta ja synkästä maalimasta, jossa on helpompi oikeuttaa harvainvalta asevoimin.
Pelaaminen myöskin hauskempaa vääryksien ja kauheuksien keskellä, kuin kukkakedolla lintujen laulaessa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”