Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
no mä ksyn tälläst et saako tän lutin cms mariineille kapeks jostakin tääl suomest olevast kaupast..ettei vaan tarvii ruveta tilaamaan englannist sitä...niin et ku tieräte enemmän ku minä nii..
Swarmp kirjoitti:eli tosi vanha (saanks viel kysyä onks mitään mahdollisuuksia saada tota 3. edikan ukkoa..ku minust se nykyinen lordi on aika ruma...omast mielest)
Erittäin hyvät mahikset koska ei ole mikään limited edition figu, eikä classic. Jos ei kaupasta saa niin tilaa.
Swarmp kirjoitti:eli tosi vanha (saanks viel kysyä onks mitään mahdollisuuksia saada tota 3. edikan ukkoa..ku minust se nykyinen lordi on aika ruma...omast mielest)
Ei se nyt "tosi vanha" ole - kolmosedikka oli päivän sana vielä puolitoista vuotta sitten. "Tosi vanhoista" lähdetään puhumaan sitten, kun figulla on puolitoista vuosikymmentä takanaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo nii sehä meinas se luutnantin ja sitten lordin selkärepun(Kyllä tunnen Swarmpin)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Ja jos väsyt odotteluun, niin mikäänhän ei estä sinua konfaamasta kaaosmariiniesi pomoa niistä perusmuovimariineista. Sälpettä tulee kuitenkin sen verta mukana, käteen saa jonkun powa-aseen ja siihen päälle vielä parit mutaatiot, niin valmista tuli. Ja taatusti yksilöllisemmän näköinen (ja halvempi) kuin kaupsta ostettu lisää-vain-maalit metallimötikkä.
Viimeksi muokannut Air Defence, Su 19.03.2006 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
siis olen harrastanut warhammereita ainaskin 4-vuotta...
ku mun yleisin warhammer kaupa jota käytän on fantasialinna..
no mun täytyy kysellä fantasiapeleistä...
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !