Antaa kuulua!
-
CinderShade
Antaa kuulua!
Terve kaikille, mä oon ruotsista niin pahoittelen jos suomenkieli on vähän... murea.
No kuitenkin, mikä seuraavista armeijoista on teidän mielestä "siistin" -
1. Tyranids
2. Tomb Kings
3. Necrons
Minulla on joitakin necroneja, mutta mä haluan rakentaa kunnon armeijan ja näitten kolmen välillä se seisoo...
Tosi kiinnostava tämä forumi, nähdään varmaan aika paljon! :lol: :lol:
No kuitenkin, mikä seuraavista armeijoista on teidän mielestä "siistin" -
1. Tyranids
2. Tomb Kings
3. Necrons
Minulla on joitakin necroneja, mutta mä haluan rakentaa kunnon armeijan ja näitten kolmen välillä se seisoo...
Tosi kiinnostava tämä forumi, nähdään varmaan aika paljon! :lol: :lol:
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
So does the sun rise every morning...
Ensinnäkin en usko että tämä kuuluu suoraan maalausfoorumiin. Jos kyseessä on armeijoiden sääntöjen siisteys, kuuluu tämä sääntöfoorumiin. Jos taas figujen coolius, yleiset figukeskustelut on oikea paikka. Moderaattori siirtänee tän kohtapuoliin.
Toisekseen tonne sigiin ei saa täällä laittaa kuvia..
Mutta meni hiukan negatiiviseksi. Tervetuloa sotavasaraan!
Jos modeleista puhutaan niin minusta kaikilla noista on jotain hienoja, mutta mikään ei iske mitenkään tajuttoman hienona kokonaisuutena. Valitse se mistä itse pidät.
Toisekseen tonne sigiin ei saa täällä laittaa kuvia..
Mutta meni hiukan negatiiviseksi. Tervetuloa sotavasaraan!
Jos modeleista puhutaan niin minusta kaikilla noista on jotain hienoja, mutta mikään ei iske mitenkään tajuttoman hienona kokonaisuutena. Valitse se mistä itse pidät.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
bonesripper
Onhan Suomi kaksikielinen maa, so vi kan alla tala jättebra svenska 
Jag tycker att det tyranid är mest cool från de alla. Och jag kan inte tala svenska so mycket bra. Joo eli nidit on kiinnostavimmat. Tosin tän kysymyksen olis voinu pistää johonkin muuhun osioon, mutta ei se miuta ainakaan niin hirveesti haittaa
Jag tycker att det tyranid är mest cool från de alla. Och jag kan inte tala svenska so mycket bra. Joo eli nidit on kiinnostavimmat. Tosin tän kysymyksen olis voinu pistää johonkin muuhun osioon, mutta ei se miuta ainakaan niin hirveesti haittaa
Lopeta toi! Jag inte verstehen swedish at all :?
Bonesripper toi on vaarallista kun kohta tänne saattaa tulla saamelaisten figuharrastajien aalto kun täällä saa puhua suomen kaikkia kieliä ja sittenpä ei nauratakkaan enää ketään. Paitsi tietenkin saamelaisia.
Bonesripper toi on vaarallista kun kohta tänne saattaa tulla saamelaisten figuharrastajien aalto kun täällä saa puhua suomen kaikkia kieliä ja sittenpä ei nauratakkaan enää ketään. Paitsi tietenkin saamelaisia.
And they wonder how he dealt with stress so well..
no saahan siitä ruotsistakin selvää aina sillon tällön, vaikken sitä puhua/kirjottaa osaakkaan. Kannattaa muuten miettiä, että haluatko fb vaik 40k armeijan, sillä Tomb Kingsit, jonka varmaan hyvin tiedätkin, on fantasy battle armeija. Ja fantasy battlessa ja 40k:ssa on suuretkin erot pelisääntöjen kohdalla. Noista ite ottaisin varmaankin Tomb Kingssit, koska toinen fb armeija voisi olla mukava. 40k:ssa mielummin ehkä tulevat Daemon Hunterssit tai Dark Angels Ravenwing. Tai sitten joku muu.. no ei ole tullut asiaa ajateltua rahanpuutteen vuoksi, mutta periaatteessa 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Juu-u. Kappas vaan. Oikeen ruottalaisia. Teretulemast vaan.
Pidetään foorumi kuitenkin suomenkilisenä. Jooko? Mä en ainakaan pysty moderoimaan ruottinkielisiä posteja... No onneksi meillä on Samsson
Asiaan. Kun tää nyt on täällä maalaus osiossa, niin tarkastellaan aihetta ukkojen ulkonäön mukaan.
Uudet Tomb king modelit on hienoja. Tosin niiden rivimiehet ovat aivan luokattoman rumia. Skeletoneille pitää ehdottomasti tehdä jotain, jotta niitä viitsisi käyttää...
Pidetään foorumi kuitenkin suomenkilisenä. Jooko? Mä en ainakaan pysty moderoimaan ruottinkielisiä posteja... No onneksi meillä on Samsson
Asiaan. Kun tää nyt on täällä maalaus osiossa, niin tarkastellaan aihetta ukkojen ulkonäön mukaan.
Uudet Tomb king modelit on hienoja. Tosin niiden rivimiehet ovat aivan luokattoman rumia. Skeletoneille pitää ehdottomasti tehdä jotain, jotta niitä viitsisi käyttää...
no ei kai siinä muuta kuin tekee? Ite en sanois niitä nyt luokattoman rumiksi, kyllähän ne peleissä ihan hyvin menevät, mutta tokihan tälläinen mahtava suomenkielinen sivistyssana, kuin "konvertointi" sopii tähän tarkoitukseen loistavasti. Ja kuka sanoi, että on huono juttu, että pääsee väsäämään ja viilaamaan pikku-ukkoja? eikös se ole noin 1/4 viehätyksestä? 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Skaven Lord
-
CinderShade
Liittyy asiaan miten?Skaven Lord kirjoitti:Jag kan inte tala svenska och jag vill inte
Tervetuloa foorumille CinderShade!
(Todellakin, poista tuo kuva signaturestasi, asia selitetään säännöissä, sitten on kaikki hyvin
-
CinderShade
-
TranssiApina
*nauraa kippurassa tälle topicille* :-D Ehkä se ois parasta juu... :-)Weekender kirjoitti:Pitäiskö Samssonia pyytää tekeen nuo säännöt myös ruotsiksi, että kaikki ymmärtää kaiken?CinderShade kirjoitti:heitetään tämä kuva huis helvettiä päin seiniä.
Takaisin topiccoon musta necronit on kewlejä, melkein ittekin tekisi mieli tehdä niistä armeija jos ei perusukot olisi niin tylsän näköisiä. Tyrannidit voi maalauksella tehdä hyvinkin mielenkiintoisiksi, ja niissä on enemmän vaihtelua kuin necroneissa. Tomb Kingssit on necroneita FB universumissa. *shrugs*
Valitse mikä itsestäsi on paras... Se on oikein hyvä ohjenuora... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
bonesripper
-
CinderShade
-
Palava Nuoli
- Viesti:
soh soh, toiset vaan on herkempiä kuin toiset 
No juu-u... mutta ei kiroilua, säännöissähän se lukee, eiköstä juu?
P.S. on kyllä muuten älyttömän henkevä ja järkevä keskustelu, pitkästä aikaa!
No juu-u... mutta ei kiroilua, säännöissähän se lukee, eiköstä juu?
P.S. on kyllä muuten älyttömän henkevä ja järkevä keskustelu, pitkästä aikaa!