''Noko kaikki muutki...'' Eli nyt kun on Mortikka muotia niin pitäähän sitä juosta perässä. Tämä tulee olemaan Blogi muodossa ja lisäilen kuvia, kunhan niitä maaleihin saan (tavoitteena 1 figu/ 3 vrk). Ja threadin idea on toimia, kuten Mikallakin, innoittajana sekä kehittäjänä. Figut maalaan pelipöydälle, mutta tavoitteena saada aikaan ''parempaa'' pelipöytä tasoa. Warbandikseni valitsin kääpiöt päästäkseni maalaamaan metallia, jota en osaa sitten yhtään. Mutta enempiä runoilematta kuviin:
http://photobucket.com/albums/y111/Pink ... iedest.jpg
http://photobucket.com/albums/y111/Pink ... itakaa.jpg
Toivottavasti kuvat toimii... Kaiken näköinen feedbäcki on sallittua (ja toivottuakin). Tuo Snorri toimii siis ihan tavan Clansmeninä warbandissäni ja seuraavana tulossa maalauspöydällä Odin Troll Slayer.
Pinkkis goes Mordheim Uusia kuvia
- Pink Knight
Pinkkis goes Mordheim Uusia kuvia
Viimeksi muokannut Pink Knight, La 18.03.2006 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
- Hands_of_blue
Juu näyttääpä tuo Mordheim nostavan päätään.
Figu on yleisilmeeltään tuollaista jonkun verran tavallista parempaa pelipöytätasoa, ei ihan Mikan ja Migsulan tasoa mutta ne käyttävätkin takuulla jotain noitakeinoja maalaamisessa. Plussaa tulee hyvin kääpiömäisestä ihosta, aika simppeli ja ehkä jopa hieman flätti mutta sopivan punertava ja päivettyneen näkönen kääpiölle. Kuten itse sanoitkin metalli on vähän hakusessa, eihän siinä oikeastaan mitään vikaa ole mutta sitä vois kokeilla vähän sävyttää inkeillä tai tehdä vähän näkyvämpiä kontrastieroja ja varjostuksia. Hyvää työtä!
-Draven-
Figu on yleisilmeeltään tuollaista jonkun verran tavallista parempaa pelipöytätasoa, ei ihan Mikan ja Migsulan tasoa mutta ne käyttävätkin takuulla jotain noitakeinoja maalaamisessa. Plussaa tulee hyvin kääpiömäisestä ihosta, aika simppeli ja ehkä jopa hieman flätti mutta sopivan punertava ja päivettyneen näkönen kääpiölle. Kuten itse sanoitkin metalli on vähän hakusessa, eihän siinä oikeastaan mitään vikaa ole mutta sitä vois kokeilla vähän sävyttää inkeillä tai tehdä vähän näkyvämpiä kontrastieroja ja varjostuksia. Hyvää työtä!
-Draven-
Pidän tuosta napista!
+ Nenä on kyllä mahtava, oletko itse tehnyt, vai onko se jo valmiina siinä?
+ Kynnet ovat myös hjuvat.
- kypärässä on kuitenkin turhan paljon maalia ja näyttää vähän kökköiseltä, vai johtuuko se kuvasta? Figu on kuitenkin kevyesti yli pelipöytätason.
+ Nenä on kyllä mahtava, oletko itse tehnyt, vai onko se jo valmiina siinä?
+ Kynnet ovat myös hjuvat.
- kypärässä on kuitenkin turhan paljon maalia ja näyttää vähän kökköiseltä, vai johtuuko se kuvasta? Figu on kuitenkin kevyesti yli pelipöytätason.
On helpompaa löytää perille, kun tietää minne on menossa.
-Nalle Puh
-Nalle Puh
- Pink Knight
Kuvan piikkiin menee, ne kun ovat mitä ovat.Massi kirjoitti: - kypärässä on kuitenkin turhan paljon maalia ja näyttää vähän kökköiseltä, vai johtuuko se kuvasta?
Mutta kiitos vinkeistä ja seuraavaan figuun tuleekin jo enemmän varjoja metallien osalta (ei olekaan Odin... meni perselleen se ja mäntysuopaan pulahti). Lauantaina varmaankin saan seuraavan kuvattua tai viimeistään sunnuntaina, saa nyt nähdä.
Draven, on tuo nenä ihan GW:n omaa jälkeä, ei minusta noin hyvään kuitenkaan ole.
Lisää vaan kommenttia, sitä kaivataan.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Noh, kuten itse sanoitkin, et metallia kamalan hyvin osaa maalata, selvästi heikoin osaalueesi ainakin tässä ukossa. Ja muun figun kommentointi ei innosta, joten annan vain pari vinkkiä metalliin. Kun pelipöytä taso on kyseessä, osaan jotain ehkä neuvoa. Olen itse huomannut tinb-->chainm-->mithrils sekoitelman hyväksi/välttäväksi. Jos lisää varjostusta haluat, niin vaikka brown inkkiä chainmailin jälkeen ja sitten mithriliä päälle. Ei kuivaharjaten muttei myöskään märällä pensselillä. Sillein sopivasti, että maali tarttuu, muttei täytä panssarin kolosia ja jättäisi vähän vanhaa maaliakin alta näkyviin.
- Pink Knight
No niin taas mennään. Nyt olenkin jo saanut Nobleni valmiiksi. Metalleihin on nyt panostettu oikeen urakalla (se ei vaan siltikään näy) ja joka alue, joka on metallimaaleilla maalattu on maalattu eritekniikoilla. Hieman meinasi tuottaa ongelmia sitoa tuo väriteemaani (vihreä-harmaa), mutta kyllähän se lopulta onnistui jotenkuten.
Olen joutunut hieman joustamaan tuosta 1figu/3 vrk tahdista, sillä pelipöydän tekeminen tuossa sivutoimena vie enemmän aikaa kuin kuvittelin, mutta silti yritän mahd. nopealla tahdilla näitä valmiiksi saattaa.
Tähän itse Nobleen en ole kovinkaan tyytyväinen itse. Metallit,kun eivät vieläkään ota luonnistuakseen ja tässä sitä metallia oli erityisen paljon. Tuo tuopin vaahtokin meni vähän penkin alle, mutta tuo rautanaamio ja kypärä yleisesti ottaen onnistuivat hyvin tasooni nähden. Mutta nyt itse kuviin:
edestä:
http://photobucket.com/albums/y111/Pink ... eEdest.jpg
takaa: http://photobucket.com/albums/y111/Pink ... eTakaa.jpg
Seuraava päivitys tulee varmaankin sitten jo tiistaina tahi keskiviikkona saa nyt nähdä. Sitten sitä kommenttia ja parannusehdotuksia otetaan vieläkin vastaan, mitä enempi sen parempi.
Olen joutunut hieman joustamaan tuosta 1figu/3 vrk tahdista, sillä pelipöydän tekeminen tuossa sivutoimena vie enemmän aikaa kuin kuvittelin, mutta silti yritän mahd. nopealla tahdilla näitä valmiiksi saattaa.
Tähän itse Nobleen en ole kovinkaan tyytyväinen itse. Metallit,kun eivät vieläkään ota luonnistuakseen ja tässä sitä metallia oli erityisen paljon. Tuo tuopin vaahtokin meni vähän penkin alle, mutta tuo rautanaamio ja kypärä yleisesti ottaen onnistuivat hyvin tasooni nähden. Mutta nyt itse kuviin:
edestä:
http://photobucket.com/albums/y111/Pink ... eEdest.jpg
takaa: http://photobucket.com/albums/y111/Pink ... eTakaa.jpg
Seuraava päivitys tulee varmaankin sitten jo tiistaina tahi keskiviikkona saa nyt nähdä. Sitten sitä kommenttia ja parannusehdotuksia otetaan vieläkin vastaan, mitä enempi sen parempi.