Miten saisin tehtyä sm-sinkomiehestä csm sinkomiehen....??
Miten saisin tehtyä sm-sinkomiehestä csm sinkomiehen....??
no siinhän se tulikin...
antakaa neuvoja...
antakaa neuvoja...
- pikkupoika
Eikös marineiden missileheebo ole kuitenkin multipart-muovia? Anna sille kaaosmarinen jalat, torso, pää ja shoulderpäd (eli kasaa kaaosmarine marineiden missile launcherilla). Itse missilelauncheria voi muokata esim vaihtamalla suuaukko kaaos vehicle (vai spiky bitz) -spruessa tulevaan "hirviön suuhun" (en tiedä toimiiko, luulisin että toimii).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Kaapelikala
Oma CSM-sinkomies on tällainen: Jalat, torso ja pää CSM:n. Sinko ja pitelevä käsi, sekä se pitelevän käden olkatoppi SM:n. Singon kylkeen SM-3xrakettiihomma. Singon päähän Spiky Bitz- raamista pienempi otuksenpää. Joku wanha yhdenasennonihme-CSM:n selkäreppu.
Eli sama suomeksi: CSM, jolle SM-sinko.
Tosin olen myös tehnyt petturimariineja tavismarsuista. Näiltä vaan se kotka rinnuksista pois ja armeijan teemeen sopivilla väreillä. Ihan kivoja on tullut.
Eli sama suomeksi: CSM, jolle SM-sinko.
Tosin olen myös tehnyt petturimariineja tavismarsuista. Näiltä vaan se kotka rinnuksista pois ja armeijan teemeen sopivilla väreillä. Ihan kivoja on tullut.
Swarmp..laita ruumiks tanki kylkee..hihih..ja ehkä singon voit säästää ja laittaa jollekki koneelle..
Viimeksi muokannut Lumppu, Su 19.03.2006 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
RE:
Pieni vinkki, opettele kirjoittamaan ennen kuin tänne postailet, ei tosta v*ttuakaan selvää.Razwrakka kirjoitti:Swarmp..lata ruumiks tanki kylkee..hihih..ja enhä singon voit säästää ja lattaa jollekki koneelle..
p.s ei pahalla...
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.