catachanien armour
catachanien armour
Kun olen pelannut catachaneja vastaan niin en figuurillisesti tajua. Että noilla pelkissä paidoissa ja housuissa juoksevilla veitikoilla on 5+armour. Rintakehälläänkö ne torjuvat ne luodit ja jaserit?
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
- Lihamestari
Re: catachanien armour
Tähän voisi heitää, että kukaan ei figuurillisesti tajua miten 10 Mariinia mahtuu yhteen Rhinoon. Sinne ne kuitenkin sujahtavat.leevizer kirjoitti:Kun olen pelannut catachaneja vastaan niin en figuurillisesti tajua. Että noilla pelkissä paidoissa ja housuissa juoksevilla veitikoilla on 5+armour. Rintakehälläänkö ne torjuvat ne luodit ja jaserit?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
-
vompovompatti
Catachanit ovat enemmän arskoja kun itse kuvernaattori ja kaikki tietävät että kuvernaattori pysäyttää mitä vaan vatsalihaksilla (tai ainakin pysäytti hyvinä vuosinaan). Uskon että catachanit käyttävät samaa toimivaksi osoitettua menetelmää.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Niin no, itse asiassahan Catachaneilla ja muilla oikein (siis sääntöjen mukaan) pelatuilla Jungle Fighter-doctriinia hyödyntävillä joukoilla armour save on tuota normaalin kaartilaisen panssaria yhden luvun huonompi. Eli kaverisi on ehkä tehnyt erheen sääntötulkinnassa.
Miten sitten pelkässä wifebeaterissa ja lökäpöksyissä on edes jokin save? Hyvin yksinkertaisesti siksi, että tyypit ovat kotoisin death worldista ja heillä on vahvat vaatteet. Koska toughnessin nostaminen vaikuttaa tässä pelissä liian radikaalisti, oli realistisempaa antaa kavereille t-paidoista kevyt armour save kuvaamaan jätkien lujuutta ja kovanahkaisuutta.
Miten sitten pelkässä wifebeaterissa ja lökäpöksyissä on edes jokin save? Hyvin yksinkertaisesti siksi, että tyypit ovat kotoisin death worldista ja heillä on vahvat vaatteet. Koska toughnessin nostaminen vaikuttaa tässä pelissä liian radikaalisti, oli realistisempaa antaa kavereille t-paidoista kevyt armour save kuvaamaan jätkien lujuutta ja kovanahkaisuutta.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
tai ehkä pelaa deathworld-joukoilla joilla on 5+ saveNiin no, itse asiassahan Catachaneilla ja muilla oikein (siis sääntöjen mukaan) pelatuilla Jungle Fighter-doctriinia hyödyntävillä joukoilla armour save on tuota normaalin kaartilaisen panssaria yhden luvun huonompi. Eli kaverisi on ehkä tehnyt erheen sääntötulkinnassa.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Tai uudella catachan codexilla, missä melkein kaikilla on 5+ save.Heretic kirjoitti:tai ehkä pelaa deathworld-joukoilla joilla on 5+ saveNiin no, itse asiassahan Catachaneilla ja muilla oikein (siis sääntöjen mukaan) pelatuilla Jungle Fighter-doctriinia hyödyntävillä joukoilla armour save on tuota normaalin kaartilaisen panssaria yhden luvun huonompi. Eli kaverisi on ehkä tehnyt erheen sääntötulkinnassa.
"Jotta ihminen ymmärtäisi mustaa huumoria, hänellä tulee olla yleisen käsityksen mukaan hyvä huumorintaju." -Wikipedia