Tsau herrasmiehet! Toivoisin kommentteja allaolevaan armeijalistaan. Päätarkoituksena on lähinnä pitää hauskaa ystävällisissä peleissä ja pelata mielenkiintoisella armeijalla. Pelimenestys ei toki haittaa.
HQ - 114
Fabius Bile
Elite - 295
Chosen terminators x 6 @ 295
MkU x 6
1 x chainfist, 2 x powerfist, 3 x powerweapon. 2 x reaper autocannon, 2 x combi bolter, 1 x combi flamer, 1 x combi melta.
Troops - 416
8xCSM + aspiring champion @ 190
infiltrate, MkU x 9
8 x BP + CCW, 1 x BP & power fist
7xCSM @ 141
infiltrate, MkU x 7
5 x bolter, 1 x heavy bolter, 1 x plasma gun
5xCSM @ 85
MkU x 5
1 x missile launcher, 4 x bolter
Heavy support
Predator @ 175
Mutated hull
Twin linked lascannon, lascannon sponsons
Yhteensä 1000.
Ideaa:
Infiltroivat ryhmät yrittävät tulittamalla ja lähitaistelemalla sitoa vihollisia kun predator toivottavasti hoitelee pahimmat tankkiuhat. Missile launcher ryhmä istuu ja ampuu ja terminaattorit vyöryvät eteenpäin. Fabius tekee mitä noppaonni sanelee.
Kommentteja:
Fabius on mukana huumorimiehenä ja mausteena. Jossain vaiheessa siirtynen tehokkaampaan lordiin/liutenantiin jos on aihetta.
Terminaattorit eivät varmastikaan ole kustannustehokkain vaihtoehto tämän kokoisessa armeijassa - hirveitä pistehirmuja! Niitä toisaalta sattuu löytymään hyllystä kun taas obliteraattoreita, yms ei...
Preda on tungettu täyteen lascannoneita koska vastaan tulee monoliittia, vincatoria ja lantikkaa. Muu tankintuhoamiskalusto on listassa aika heikoilla.
Oletettavat viholliset ovat mariinit, nidit ja necronit.
Kysymyksia:
Onko toisen troops-valinnan tyyppisille ryhmille järkevää sijoittaa lähitaisteluun soveltunutta aspiring championia? Entä aspiring championia ylipäätään? Mitä listassa tulee muuttaa? Mihin suuntaan listaa kannattaa kehittää 1500 pojon suuntaan?
Kommentoikaa rohkeasti! Olen varsin kokematon listojen kasaamisessa ja arvostan asiantuntemustanne!
Chaos undivided 1000p
-
Darkmage7280
En ole Kaaos -ekspertti, mutta lisää AT-tehoa tarvittaisiin, niinkuin vihjasit. Kun tuo Preda kosahtaa, niin vihollisen panssareilla on field day, niin kuin englannin kielessä sanotaan.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
-
Officer-Matti
Fabius on kyllä niin kova herrasmies, ettei sitä kannata listasta pois ottaa, koska jo viestin avaus kertoo Kaaosurpon korkeista herrasmiesarvoista.
Itse olen jo pitkään halunnut käyttää herraa, vaan eipä ole maalauksen jälkeen pelejä tullut eteen.
Itse miettisin heavy bolter-ryhmän infiltroimisen mielekkyyttä. Tietysti saat plasman kantamalle ensimmäisestä vuorosta alkaen, mutta aika kalliiksi tulee. Infiltroimisen poisjättämisellä voisit ostella jotain pikkukivaa eri joukoille, meleeryhmän aspalle ehkä, tai sitten meltagun pieneksi toivoksi niitä tankkeja vastaan.
Itse olen jo pitkään halunnut käyttää herraa, vaan eipä ole maalauksen jälkeen pelejä tullut eteen.
Itse miettisin heavy bolter-ryhmän infiltroimisen mielekkyyttä. Tietysti saat plasman kantamalle ensimmäisestä vuorosta alkaen, mutta aika kalliiksi tulee. Infiltroimisen poisjättämisellä voisit ostella jotain pikkukivaa eri joukoille, meleeryhmän aspalle ehkä, tai sitten meltagun pieneksi toivoksi niitä tankkeja vastaan.