Tässä siis 1500pts tyranidejä. Vastassa tulee olemaan ainakin orkkeja, eldareita, taukkeja ja chaos space marines: Back legionia
HQ:
Hive Tyrant:Venom cannon, Lash Whip & Bonesword, Acid maw, Enchanced Senses, Extended Carapace, Toxic sacs, Toxic miasma ----------193pts
Elites:
6x Tyranid warrior: Yhdellä Venom cannon, muilla Deathspitter, Scything talons, Toxic sacs, Extended carapace, Extended senses ----------226pts
Troops:
18x Termagant: fleshborer ----------108pts
18x Termagant: fleshborer ----------108pts
8x Hormagaunt ----------80pts
8x Hormagaunt ----------80pts
7x Genestealer: extended carapace ---------- 140pts
7x Genestealer: extended carapace -----------140pts
Heavy support:
Carnifex: adrenal glands, toxic sacs, toxic miasma, venom cannon, crushing claws, regenerate,extended carapace ----------218pts
Biovore: Bio acid spore mine ----------55pts
2x Zoanthrope: Warp blast ----------110pts
=1458pts
1500 Pistettä Tyranidejä
Enpä tiedä. kyllä tuo näyttää mahdollisesti toimivalta, mutta laittaisin itse warrut 2 ryhmään ja mahdollisesti voisi yrittää saada tyrantista tai muualta pisteitä että saisi toiseenkin ryhmään venom cannonin.
Mutta pelaamalla listalla muutama peliä oppii yleensä parhaiten. Eli pelaa niitä örkkejä vastaan jos häviät etsi joukon heikot puolet ja voit niitä muokkailla.
Mutta pelaamalla listalla muutama peliä oppii yleensä parhaiten. Eli pelaa niitä örkkejä vastaan jos häviät etsi joukon heikot puolet ja voit niitä muokkailla.
kyllä mä varmaan sen toisen venomin saisin ku pisteitä jäi noin paljon yli.Tezze kirjoitti:Enpä tiedä. kyllä tuo näyttää mahdollisesti toimivalta, mutta laittaisin itse warrut 2 ryhmään ja mahdollisesti voisi yrittää saada tyrantista tai muualta pisteitä että saisi toiseenkin ryhmään venom cannonin.