doom figut
doom figut
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutten parempaakaan paikkaa keksinyt. Nii oisko tietoo minkä kokosii nuo doom lautapelis olevat hirmut on, kui paljo niitä siinä saa ja sopisko ne lost and the damned armeijaan?
kiitos
kiitos
- minisaarnaaja
Doom-pelin sisältö, samoin kuin lisäosan sisältö, käy ilmi kulloisestakin ohjekirjasta. Esim: http://www.fantasyflightgames.com/PDF/doomrules.pdf Tuolta selailet kunnes tulee lista figuista.
Pelin ihmisfigut ovat 40k:n figuja pienempiä, samaten nuo zombit ja muut pikkuhärpäkkeet. Ihan helposti niitä ei siis saa sopimaan 40k-figujen joukkoon, tai ainakin se tulee näyttämään vähän hassulta. Toisaalta isommat möröt ovatkin sitten kunnollisen kokoisia, olemme käyttäneet esimerkiksi lisäosan Vagary-hämähäkkidemonia kaaoksen spawnina ilman mitään ongelmia. On jopa vähän liian iso WH-alustalle.
En itse pelaa 40k:ta, niin en muista oliko L&D juuri sitä zombimassaa vai jotain muuta. Mikäli massaa, niin tietyin varauksin noita Doomin yhden asennon ihmeitä voisi sinne joukkoon ripotella kunhan alustaa ne kunnolla ja maalaa huomaamattomin värein:)
Sijainnistasi riippuen kehottaisin kysymään demopeliä joltain sotulaiselta tai alan liikkeestä, sillä vasta omin silmin nähtynä voi varmasti arvioida mitä noista figuista tykkää. Minulta voi myös saada kuvia jos oikein ruinaa, nyt olen liian laiska moisia tehtailemaan.
Pelin ihmisfigut ovat 40k:n figuja pienempiä, samaten nuo zombit ja muut pikkuhärpäkkeet. Ihan helposti niitä ei siis saa sopimaan 40k-figujen joukkoon, tai ainakin se tulee näyttämään vähän hassulta. Toisaalta isommat möröt ovatkin sitten kunnollisen kokoisia, olemme käyttäneet esimerkiksi lisäosan Vagary-hämähäkkidemonia kaaoksen spawnina ilman mitään ongelmia. On jopa vähän liian iso WH-alustalle.
En itse pelaa 40k:ta, niin en muista oliko L&D juuri sitä zombimassaa vai jotain muuta. Mikäli massaa, niin tietyin varauksin noita Doomin yhden asennon ihmeitä voisi sinne joukkoon ripotella kunhan alustaa ne kunnolla ja maalaa huomaamattomin värein:)
Sijainnistasi riippuen kehottaisin kysymään demopeliä joltain sotulaiselta tai alan liikkeestä, sillä vasta omin silmin nähtynä voi varmasti arvioida mitä noista figuista tykkää. Minulta voi myös saada kuvia jos oikein ruinaa, nyt olen liian laiska moisia tehtailemaan.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
- dead flesh penalty
Vähän isoja ovat obleiksi ainakin alustansa puolesta. Suht mukavia maalattavia ovat jos, tosin muovi on paljon pehmeämpää laatua kuin GWn käyttämä, joten yksityiskohtien valaminen ei ole niin terävää. Pistetään vielä virtuaalikikkelin pidentämiseksi esimerkkikuva maalaamastani plösöstä.dead flesh penalty kirjoitti:Ainakin Mancubukset ovat melko hyvää obliterator-materiaalia.
Pariin kertaan olenkin ajatellut ryöstäväni kaverin Doomista pari mancubusta omaan varastoon...