Heips,
siis meinaan tehdä armeijan jossa olisi kyseinen tapaus HQ-slottina. Armeija on WH jossa DH liittolaisia. Toista HQ-slottia pitää psykokanuunalla ja ampuvalla retinuella varustettu DH-lordi. DH:lla lordin erikoistuminen oli helppo valita, mutta WH tuottaa päänvaivaa... Olen harkinnut lähistelyä, joka ei nappaa lordin ja kätyreiden huonon fysiikan takia. Lisäksi pitkän kantaman sit&shoot hoituu DH:lla paremmin. Kenties Chimeralla voisi koittaa ajella rapid-rangelle ja antaa soida assault/rapidfire-aseilla?
Anyhow, miten olette kyseistä porukkaa käyttäneet, ideoita vastaanotetaan kiitollisena?!?!
Ordo Hereticus Inquisitor Lordin käyttäminen
- Hand of Than
Jos DH lordi ampuu niin WH lordi voi hoitaa psyykkisen puolen. Sille saa aika hauskoja voimia ja muuta sälää. Jos ei muuta niin se on ylimääräinen Scoring Unit kun kerta on seuraajia mukana.
Ei sillä, en käyttäisi kahta Lordia itse. Yksi Lordi ja toinen joko GK Hero tai WH Heroine, retinuella tietenkin.
Ei sillä, en käyttäisi kahta Lordia itse. Yksi Lordi ja toinen joko GK Hero tai WH Heroine, retinuella tietenkin.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
- Hand of Than
Totta tuokin, mutta haluasin kovasti molemmat lordit samaan listaan. Ei ehkä tehokkainta, kun osaavat kutakuinkin samat asiat. Mutta tahtoo, anyhow GK.t ovat eliittinä ja Cannonessiä ei suosita.Ei sillä, en käyttäisi kahta Lordia itse. Yksi Lordi ja toinen joko GK Hero tai WH Heroine, retinuella tietenkin.
Mutta niitä ideoita WH-inqun käyttöön? Kai jollain on kokemusta..? Eikös warrioreilta(veteraanit) saa upattua enemmän kuin yhden hellgunin esim. meltaksi? Meinaan monta plasmaa tai meltaa ei välttämättä olisi hullumpaa...
1 Inquisitor LordHand of Than kirjoitti:Mutta niitä ideoita WH-inqun käyttöön? Kai jollain on kokemusta..? Eikös warrioreilta(veteraanit) saa upattua enemmän kuin yhden hellgunin esim. meltaksi? Meinaan monta plasmaa tai meltaa ei välttämättä olisi hullumpaa...
Liber Heresius; Psycannon Bolts; Storm Bolter
1 Acolyte
Close combat weapon; Bolter
2 Chirurgeon
Laspistol; Close combat weapon
2 Sage
Laspistol; Close combat weapon
3 Veteran Guardsman
Frag Grenades; Krak Grenades; Plasma gun
Alle 200 pistettä. Saattaa aiheuttaa tuhoa jossain päätaistelun sivulla, mutta ei oikein kestä jos jää isojen poikien tielle. Ottaisin vieläkin mieluummin esimerkiksi Canonessin, viisi Celestiania retinueksi ja Immolator kyydiksi. Hieman kalliimpi vaihtoehto jos antaa niille tavaraa, mutta ei tuo Lordi ole sekään wargearilla pilattu.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.