Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Eli istä löytys kuvaa/vois tilata uusia metallisia rangereita kun niitä jossain keskustelussa näin?
Kiitos
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Death Jester kirjoitti:niin no joo toivotaan ainaki et ne ei oo blistereitä.
Kaiken järjen mukaan spekuloisin, että niitä saa blistereissä, ja/tai vaihtoehtoisesti tulee joku paketti joka sisältää n. 5 rangeria. GW tunnetusti rakastaa blistereitä tämä on todennäköisin vaihtoehto.
Veikaten kuinka minä olen kokenut, GW pakkaa jokaista erillaista yhden kappaleen pakettiin. Eli tästä tulisi 5 rangerin pakkaus, joka maksaisi sen 20-30 puntaa/taalaa/markkaa/ruplaa/etc.
Ei mutt sitä mä tarkotin ett jos vaik kolme metallista ois 15€ ja sitt joku 5 ois 20€... tai jotai siihe suuntaa. En tiiä, tää o iha vaa harmiton toden-näköisesti pieleen menevä arvaus.
vilPRO kirjoitti:Ei mutt sitä mä tarkotin ett jos vaik kolme metallista ois 15€ ja sitt joku 5 ois 20€... tai jotai siihe suuntaa. En tiiä, tää o iha vaa harmiton toden-näköisesti pieleen menevä arvaus.
Jos ranger-yksikön koko uudessa codexissa pysyy 3 - 10:nä, veikkaan noiden pysyvän kahden tai kolmen hengen blistereinä. Ei noita boksillisia tarvitse kuin Alaitoc.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.