Niin eli nämä omistan ja (tai no ne on postissa tulossa):
40+ Perus warrua (en ole varma lukumäärästä, koska en tiedä lähettääkö yksi hepu minulle myös näitä, mutta 40 on ainakin tulossa)
Ja seuraavaksi olisi suunnitelmissa ostaa:
-Codex
-Chaos lord
-Defiler tai dreadnought (aika varmaan defilet, koska se on vain niin style)
Niin että kannattaako nuo ostokset ja mitäs sitten näiden jälkeen kannattais hommata.
Kiitos jo etukäteen.
Mitä seuravaksi CSM:lle????
Mitä seuravaksi CSM:lle????
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Riippuu pikkasen millaiset aseet tulee noitten "warrujen" eli Chaos Mariinien kanssa, mutta tulet tarvitsemaan sekä lähitaistelu äijiä että kovaa ampuvia jos haluat mahdollisuuksia rakentaa millainen armeija tahansa. Varmista että saat sekä cc aseita että assault/heavy aseita.
Omasta mielestä sekä Deffi että Dreadu ei olisi väärin. Dreadnought on monipuolinen jos vaan ymmärtää pitää sen suojassa kaikelta muualta kuin se mitä sen on just ampumassa itse. Defiler kans suojaan epätulen kanssa.
Tämän jälkeen sinulla on perusarmeija kasassa ja voit ruveta miettimään millaisen armeijan haluat. Haluatko lähitaistelu painotteinen vai pitkään kantamaan erikoistunut? Codexi käteen ja luet pari kerta lävitse. Myös valitsemasi legioona "päättää" aika pitkälti mitä kannattaa ottaa armeijaan.
Omasta mielestä sekä Deffi että Dreadu ei olisi väärin. Dreadnought on monipuolinen jos vaan ymmärtää pitää sen suojassa kaikelta muualta kuin se mitä sen on just ampumassa itse. Defiler kans suojaan epätulen kanssa.
Tämän jälkeen sinulla on perusarmeija kasassa ja voit ruveta miettimään millaisen armeijan haluat. Haluatko lähitaistelu painotteinen vai pitkään kantamaan erikoistunut? Codexi käteen ja luet pari kerta lävitse. Myös valitsemasi legioona "päättää" aika pitkälti mitä kannattaa ottaa armeijaan.