aloittelen tässä ogre armeijaa ja kuulisin mielelläni mielipiteitä koska olen vasta alkaja ja kiitos etukäteen kaikista vastauksista
Characters
Tyrant 200pts (Thozelg Hardhead)
the Tenderiser 50pts
Wyrdstone necklace 20pts
Greedy Fist 20pts
olisi tarkoitus käyttää hirviön kaatajana tai varteen otettavana haastajana kaksintaisteluihin
Butcher 130pts (Grallz the Ancient)
Halfling Cookbook 25pts
Skullmantle 20pts
Gnoblar Thiefstone 15pts
pelon herättäjä naamiollaan ja taijoillaan
Butcher 130pts (Vurulg the Butcher)
Rock Eye 20pts
luck-Gnoblar 5pts
vahtii ettei tapahtu mitään epämielyttäviä yllätyksiä
Core Units
6xBulls 210pts
ironfist 30pts
light armour 18pts
Seuranaan Butcher
6xBulls 210pts
ironfist 30pts
light armour 18pts
seuranaan Butcher
8xIronguts 384pts
Standard Bearer 20pts
Bellower 10pts
Lookout-Gnoblar 5pts
suojelevat tyrannia
24xGnoblar Fighters 48pts
Groinbiter 2pts
24xGnoblar Fighters 48pts
Groinbiter 2pts
Special Units
3xLeadbelcers 165pts
Thunderfist 10pts
Rare units
Gorger 75pts
Gorger 75pts
Gorgerit tekevät mitä Gorgerit osaavat parhaiten: iskevät takaa ampujien, velhojen ja sotakoneitten kimpuun ja tuhoavat ne
Ogret kokoontuvat 2000 pisteellä
Ogret kokoontuvat 2000 pisteellä
olen kuulut kaikenlaista
Uhhuh. Paljon on parannettavaa.
Kivisilmä pois toiselta butcherilta, tilalle kaksi rullaa.
Bulliyksiköt jaat neljään kolmen yksikköön. Light armour on kyseenalainen. Kaikkiin ryhmiin huutaja.
Kahdeksan ironguttia on... ööh..? Paljon? Liikaa? Nämä kolmen tai neljän yksiköiksi. Kaksi kolmen ryhmää toiminee hyvin. Commandista vain belloweri, jos pisteitä riittää niin liput kans.
Itse olen todennut kahden leadbelcherin yksiköt muusikolla toimiviksi, suosittelen muuttamaan tuon kahdeksi sellaiseksi, pisteet vaikkapa kahdesta irongutista tai bullien armoreista.
Kivisilmä pois toiselta butcherilta, tilalle kaksi rullaa.
Bulliyksiköt jaat neljään kolmen yksikköön. Light armour on kyseenalainen. Kaikkiin ryhmiin huutaja.
Kahdeksan ironguttia on... ööh..? Paljon? Liikaa? Nämä kolmen tai neljän yksiköiksi. Kaksi kolmen ryhmää toiminee hyvin. Commandista vain belloweri, jos pisteitä riittää niin liput kans.
Itse olen todennut kahden leadbelcherin yksiköt muusikolla toimiviksi, suosittelen muuttamaan tuon kahdeksi sellaiseksi, pisteet vaikkapa kahdesta irongutista tai bullien armoreista.
-
The Chosen of Waagh