Heroes:
Runelord: 363 pts
- Shield
- Anvil of Doom
- 1x Rune of stone, 1x Rune of Preservation
- 1x Rune of Spellbreaking
Thane: 145 pts
- Battle Standard
- Strollaz's Rune
Master Engineer: 74 pts
- Great Weapon
Core:
20x Longbeard: 265 pts
- full command
- shield
20x Warriors: 205 pts
- full command
- shield
19x Warriors: 186 pts
- musician, champion
- shield
10x Thunderers: 150 pts
- shield
Special:
8x Miners: 93 pts
- musician
8x Miners: 93 pts
- musician
Cannon: 115 pts
- 1 x Rune of Reloading
- Engineer
Bolt Thrower: 50 pts
- 1 x Rune of Burning
Rare:
Organ Gun: 120 pts
Gyrocopter: 140 pts
Models in army: 104
Dispel dice: 7
Semmosta tällä kertaa. Master Engineer kuulostaa aika kököltä, mutta sillä on tuossa listassa valinnan varaa. Jos on Large Monsteria kentällä niin se liittyy tykkiin ja jos ei niin se liittyy Bolt Throweriin. Thane menee pienempään Warrior porukkaan ja liikutuslipulla voi aina jotain pientä tehdä.
Uusiä pikkupartoja 2000 pts.
Uusiä pikkupartoja 2000 pts.
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
Strollaz´s runen olen jo kokenut aika lailla hyödyttömäksi.
Armeijan kenraaliksi voisi parempi vaihtoehto olla vaikkapa thane jolla on MROchallenge, se liitettynä isoon unittiin takaa 5 cr:ää isoja monstereita vastaan.
Kaikkiin mahdollisiin sotakoneisiin voisi liittää pikku insinöörin, esim. bolttis bs4:llä on kätevä.
Runelordi on noineen hyvä, mutta jos siitä tekee armeijan kenraalin niin tämä "kaikki munat samassa korissa" efekti on liikaa.
Armeijan kenraaliksi voisi parempi vaihtoehto olla vaikkapa thane jolla on MROchallenge, se liitettynä isoon unittiin takaa 5 cr:ää isoja monstereita vastaan.
Kaikkiin mahdollisiin sotakoneisiin voisi liittää pikku insinöörin, esim. bolttis bs4:llä on kätevä.
Runelordi on noineen hyvä, mutta jos siitä tekee armeijan kenraalin niin tämä "kaikki munat samassa korissa" efekti on liikaa.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Thane MROchallengella on jotenkin niin arvattavissa (vähän niinkuin Scar Veteran jaguarpöksyineen), että sen osaa aavistaa suurinosa vastustajisa. Harvemmin isot monsut tulevat päälle yksinään vaan mukana on joko chariottia tai 5 knightin poppoota.
Strollaz's rune on vielä kokeilu vaiheessa ja tosiaan jos on knightjyrä vastassa niin ei sitä oikein halua käyttää, mutta sillä voi myös taktikoida mitä yksiköitä haluaa laittaa eteenpäin. Tämä tietty herättää kysymyksen siitä, että kannattaako maksaa 55 pts siitä, että saat yhden yksikön eteenpäin 6"..
Paha sanoa tässä vaiheessa.
Strollaz's rune on vielä kokeilu vaiheessa ja tosiaan jos on knightjyrä vastassa niin ei sitä oikein halua käyttää, mutta sillä voi myös taktikoida mitä yksiköitä haluaa laittaa eteenpäin. Tämä tietty herättää kysymyksen siitä, että kannattaako maksaa 55 pts siitä, että saat yhden yksikön eteenpäin 6"..
Paha sanoa tässä vaiheessa.
-
white dwarf
MRO Balance on kyllä ihan hyvä, mutta en halua sitoa Anviliin liikaa pisteitä kiinni. + on kivaa, että charrut vie alle 600 pts armeijasta.
Minereillä on musiciantit koska niitä on melko vähän. Yksi tappo vastustajalta niin se on jo se ränkki pois, joten täytyy varmistella sitä tasuria kaiken varalta. Kivoja myös silloin jos on kääpiöitä vastassa
Minereillä on musiciantit koska niitä on melko vähän. Yksi tappo vastustajalta niin se on jo se ränkki pois, joten täytyy varmistella sitä tasuria kaiken varalta. Kivoja myös silloin jos on kääpiöitä vastassa