Skeleton regiment boxi
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Skeleton regiment boxi
Sisältääkö normaali skeleton regiment boxi oikeesti tällästä?
- 20 jalkaa, 20 keskiruumista (joissa viidessä panssari), 20 vasenta kättä.
- 20 kättä, joissa jokaisessa eri ase (miekka, käyrä miekka, flail (tms) ja kirves).
- 20 kättä, joissa spear.
- 35 päätä, joista 5 hevosen (tms) ja 5 sellasta jolta puuttuu leuka (huom. tarkotuksella)
- 10 omituista kiekuraa joiden käyttö tarkotuksesta mulla ei oo hajuakaan.
- 10 piikkiä
- 5 hautakiveä ja nuolta
- 3 standard bearerin kättä, joista 1 on night goblinin, 1 skavenin (karvanen), ja 1 skeletonin. Sama juttu musican käsissä.
- 2 lippua
- kilpiä ja niitten kuvioita
Haluaisin vaan tietää onko tämä ihan normaali boxi, sillä se näytti muutenki ihan joltain testi kappaleelta ku ne sen mulle paikallisesta figukaupasta anto...
- 20 jalkaa, 20 keskiruumista (joissa viidessä panssari), 20 vasenta kättä.
- 20 kättä, joissa jokaisessa eri ase (miekka, käyrä miekka, flail (tms) ja kirves).
- 35 päätä, joista 5 hevosen (tms) ja 5 sellasta jolta puuttuu leuka (huom. tarkotuksella)
- 10 omituista kiekuraa joiden käyttö tarkotuksesta mulla ei oo hajuakaan.
- 10 piikkiä
- 5 hautakiveä ja nuolta
- 3 standard bearerin kättä, joista 1 on night goblinin, 1 skavenin (karvanen), ja 1 skeletonin. Sama juttu musican käsissä.
- 2 lippua
Haluaisin vaan tietää onko tämä ihan normaali boxi, sillä se näytti muutenki ihan joltain testi kappaleelta ku ne sen mulle paikallisesta figukaupasta anto...
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Re: Skeleton regiment boxi
Vaikuttaa oikealta.OneTrueDrunk kirjoitti:- 20 jalkaa, 20 keskiruumista (joissa viidessä panssari), 20 vasenta kättä.
Yep.- 20 kättä, joissa jokaisessa eri ase (miekka, käyrä miekka, flail (tms) ja kirves).
Yep. Tuo onkin yks parhaista puolista skellie boxissa. Pääkalloja vaikka muille jakaa.- 35 päätä, joista 5 hevosen (tms) ja 5 sellasta jolta puuttuu leuka (huom. tarkotuksella)
En voi sanoa kun en tiedä millainen on.- 10 omituista kiekuraa joiden käyttö tarkotuksesta mulla ei oo hajuakaan.
Yep.- 10 piikkiä
- 5 hautakiveä ja nuolta
Yep. Tämä on GW:n tapa nykyään. Nigh goblin, clanrat ja skellie boksissa tulee nykyään tuo sprue. Varsin kätevää ostajan kannalta verrattuna entiseen joissa tuli vain sen rodun lippu käsi ;-) Ilmaiset osat kelpaa aina :lol:- 3 standard bearerin kättä, joista 1 on night goblinin, 1 skavenin (karvanen), ja 1 skeletonin. Sama juttu musican käsissä.
Kyllä tuo ihan oikealta vaikutti. Miksi epäilet sitä testikappaleelta?- 2 lippua
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tuollainenhan sitä pitää hankkia. Jos ei muuta, niin levittää skellut osaksi maastoa tai jotain muuta sellaista. Ei ihan suurhaltioiden voitonmerkeistä käy, mutta ainakin joka kaaospojalle olisivat hilpeää lisuketta. Pitäisi varmaan tökkiä noita tuttuja pelaajia, saisiko sellaisen hankittua puoliksi tai useampaan osaan jaettavaksi.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Se vaan vaikutti testikappaleelta, ku se paketti oli jo avattu ja osat oli jossain muovipussissa siellä sisällä missä luki skeleton regiment box... Ja meiän figukauppa ei oo kovin asiantunteva ja siellä on ennenki ollu vaikka mitä kämejä. Mut kiva et mun boxi on kunnossa
. Lähinnä mä epäilin niitä muitten rotujen käsiä siellä seassa... Ja sit luulin et niitä hand weaponeita olis enemmän ja silleen.
Kiitos.
Kiitos.
Joo itsekkin vähän kummastelin tuota muiden rotujen käsiä ekan kerran kun niihin törmäsin ;-) Joka tapauksessa muovipussissa olo EI ole normaalia. Ehkä joku kaupasta avasi boksin ja sit päätti jostain syystä laittaa sen pussiin mutta sisältö oli oikea ja sehän se tärkeintä on.OneTrueDrunk kirjoitti:kunnossa. Lähinnä mä epäilin niitä muitten rotujen käsiä siellä seassa... Ja sit luulin et niitä hand weaponeita olis enemmän ja silleen.
Kiitos.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
No en usko ellei ne sit ole lähiaikoina tehnyt siitä skellie boksin tapaa. Ainakaan itselläni ei ole koskaan ollu ne muovipussissa ;-)OneTrueDrunk kirjoitti:No se pussi oli silti regiment boxin sisällä... Aika kummallista, luulin et se on joku gw:n tapa
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
No näinhän se varmaan on. Onko muuten kellään mitään kokemusta jos ostaa maalipurkin ja maali on muovailuvahan paksusta ku avaa kotona?? Sen purkin saa varmaan palauttaa vielä?? En oo vielä käyttäny sitä (enkä käytäkkään
)
Kysy kaupasta. En itse ole moiseen törmänny eikä oikeastaan koskaan ole ollut tarvetta palautella tuotteita(lähin tapaus oli von castellan jolla oli kaksi oikeata kättä joista toinen oli toiselta hahmolta mutta koska olin muutenkin aikonut vaihtaa vasemman käden ja se ylimmääräinen oikea käsi oli oikein kätevä oli tuo pakkaus virhe suorastaan loistava minun kannalta :lol:OneTrueDrunk kirjoitti:No näinhän se varmaan on. Onko muuten kellään mitään kokemusta jos ostaa maalipurkin ja maali on muovailuvahan paksusta ku avaa kotona?? Sen purkin saa varmaan palauttaa vielä?? En oo vielä käyttäny sitä (enkä käytäkkään)
- Tyrisalthan
Ne skelluosat tuli muovipussissa siksi, että kuopion crazy stationissa oli jonkin aikaa sitten varasongelma. Hyllyillä enää boksien kuoret, ja osat tiskin takana muovipussissa. Itsekin kummastelin ensimmäisellä kerralla. Sen muovailuvahan paksuisen maalin saa vielä elvytettyä kohtuulliseen käyttökuntoon vedellä, mutta jos mahdollista, vaihda toki, sillä uusi on aina uusi.
Innokkuus korvaa pätevyyden
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Zymeth Salkir Dkhan
Olen elämäni aikana ostanu kaks skelly boxia.
No ei tuossa mitään, mutta toisessa kaikki muoviosat olivat sellasia perus harmaita, toisessa taas kaikki osat oli sellasia luun värisii, voisko joku selittää miksi niiden väri ollaan muutettu? Se luun väri oli parempi....
No ei tuossa mitään, mutta toisessa kaikki muoviosat olivat sellasia perus harmaita, toisessa taas kaikki osat oli sellasia luun värisii, voisko joku selittää miksi niiden väri ollaan muutettu? Se luun väri oli parempi....
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
Eiköhän GW:n kaikki muoviosat ole nykyään harmaita. Maalia siihen päälle kuitenkin tulee niin ei kai sen niin väliä...TohtoriHelikopteri kirjoitti:Olen elämäni aikana ostanu kaks skelly boxia.