Valten, Exalted Of Sigmar
Valten, Exalted Of Sigmar
WUHUUU!!!! Vihdoin olen tyytyväinen tähän figuurin!! Ostin figun n. 2 vuotta sitten kesällä ja silloin olin varmaan maalaillut sitä ennen jotain 2vuot. Maalaus oli pelipöytä tasoa(surkeampaa). Vuosi eteenpäin ja poistin maalit ja maalasin uudestaan. Siitä tuli taas kakkaa! Gemit oli yks värisiä palloja ja niin edespäin. Tosin en käyttäny siihen paljoa aikaakaan. Vuosi eteenpäin. Tässä ollaan. Nyt olen vihdoinkin tyytyväinen tähän ja: TÄT TÄ DÄÄ! Kysympä teiltä mielipidettänne. Here it comes:
Valten, EOS
Oikialta
Vasemmalta
Viistosta
Valten lähempää
Heppa edestä
Kommenttia(mieluummin pitempää kuin "aika jees!" ja "sucks")
Valten, EOS
Oikialta
Vasemmalta
Viistosta
Valten lähempää
Heppa edestä
Kommenttia(mieluummin pitempää kuin "aika jees!" ja "sucks")
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Pelit 2009
- Terminator Sergeant
pirsus! loistava! jalokivet ovat mahtavia. Kulta on ''tumman kimaltelevaa'' kuten pitääkin. heponen on muutakin kuin valkea klöntti. jätkä tosin tai unohtaa puuterin kotiin. inkitty tai lakattu kenties?
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Terminator Sergeant
Sitä samaa tylsää peruskamaa. Ei säväyttänyt. Gemit kai ihan hienoja. Kulta näytti paksulta, eikä kunnolla korostetulta. Näyttäisi paremmalta ilman metalleja. Jotenkin vain pilasi työn. Silmät ja naama suttuiset ja turhan flatit. Heppa ihan cool. Figu huusi rajumpia korostuksia ja vähempiä metalleja...
-Nilarakh
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Kaikkiin metalli värit on 50/50 mix Gloss varnishia ja sitä metalli väriä(esim: 50:50 mix Gloss Varnish ja Tin Bitz)
1.Tin Bitz basecoat
2. Layer of Brazen brazz
3. Layer of Dwarf Bronze
4. Layer of Shining Gold
5. washi 3:1 Chestnut ink+vesi
6. Layer of Burnished Gold
7. Lightly Drybrush Mithril Silver
Siinä. Ja tämä vastasi tähän:
1.Tin Bitz basecoat
2. Layer of Brazen brazz
3. Layer of Dwarf Bronze
4. Layer of Shining Gold
5. washi 3:1 Chestnut ink+vesi
6. Layer of Burnished Gold
7. Lightly Drybrush Mithril Silver
Siinä. Ja tämä vastasi tähän:
millä teit kullat? tahtoo reseptin
Pelit 2009
Pelit 2009
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Juu, onhan tuo ihan nätti, metallit sopivan kirkkaan tyylikkäät, jotka sopivat ja kuuluvatkin tuossa asemassa olevalle soturille.(Tekevät Valtenille oikeutta.)
Myös hevonen harjaa lukuunottamatta näyttää ihan kelvolta, mutta niin se harja, Valtenin kasvot... ovat kyllä astetta kökömpiä.
Mutta varmasti komea kentällä
Myös hevonen harjaa lukuunottamatta näyttää ihan kelvolta, mutta niin se harja, Valtenin kasvot... ovat kyllä astetta kökömpiä.
Mutta varmasti komea kentällä
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- Mr_Fineday
Allekirjoitan.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Miksihän kaikki kehuvat tätä, odotin jotain oikeasti hyvää kun luin ensimmäisen kommentin ennen kuin katsoin figua, mutta petyin täysin. Tuommoisen maaliläjän pystyy tekemään 8 vuotias pikkuveljenikin.
Lisää highlighteja kaikkeen, tarkemmin ja metalliinkin voisi vähän panostaa.
Maalasin tän sitten yhessä illassa niin siihen malliin sitä kommenttia (myös sitä positiivista puolta...)
Olen puhunut(hetken...)
5 päivässä....Tuommoisen maaliläjän pystyy tekemään 8 vuotias pikkuveljenikin.
Mieti sitä, ehkä joidenkin mielestä hienoMiksihän kaikki kehuvat tätä
No helvata ku ei osaa mitää NMM:ää, ja ku tää on pelikentälle tarkotettu niin en sitä viitti ees harjotella.Metallic maaleistaki jokaisella omat mielipiteet... mun mielestä ne toimii ihan hyvin.NMM olisi sopinut tähän, kun tuota metallivärisyyttä on melko paljon. Ja tunnetusti gw:n metallic maalit on hanurista...
No mitä siihen armoriin sitte ois laittanu?!?! Kukkasiako?Näyttäisi paremmalta ilman metalleja
Olen puhunut(hetken...)
Pelit 2009
Pelit 2009
- Mr_Fineday
- Johannes_sankari
- Viesti:
Mainio!
Hyvää työtä! Kultaus on todellakin mahtavan aidon oloista, samaten jalokivet. Erinomaisen hyvin onnistunut kaiken kaikkiaan. Joidenkin alueiden (kasvojen) uskaliaampi korostus olisi nostanut nappulan esteettisen arvon arvoon arvaamattomaan!
Uskon, että tämä näyttää livenä vieläkin paremmalta. Kuva vääristää aina hiukan.
Ad astra!
Hyvää työtä! Kultaus on todellakin mahtavan aidon oloista, samaten jalokivet. Erinomaisen hyvin onnistunut kaiken kaikkiaan. Joidenkin alueiden (kasvojen) uskaliaampi korostus olisi nostanut nappulan esteettisen arvon arvoon arvaamattomaan!
Uskon, että tämä näyttää livenä vieläkin paremmalta. Kuva vääristää aina hiukan.
Ad astra!
C'est un homme qui ne meurt jamais et qui sait tout!
Hä? Eikai se siihen metallin määrään katso et millä sen tahtoo maalata.DeeCee kirjoitti:NMM olisi sopinut tähän, kun tuota metallivärisyyttä on melko paljon. Ja tunnetusti gw:n metallic maalit on hanurista...
Tekniikat ja maalit valitaan sen mukaan millaiseksi haluaa lopputuloksen, ei niin että figu vaikuttaa valittaviin tekniikoihin ja maaleihin. Kuka sitä nyt figun ehdolla alkaa maalaamaan?
Ja toiseks gw:n metallit on ainaki miun kokemuksien mukaan ollu ihan hyviä. Mielellään niillä maalaa.
Vielä itse figusta: Kulta, (harmaa)metalli ja valkoinen taitaa olla vaikein väriteema mitä oon nähnyt. Sininen on suht helppo väri tosin, mutta sekin tahraa valkoisen helposti. Oishan sitä voinut vähän miettiä muitakin värejä.
Ihan näpsäkän näköinen, metalleista pidän myös. Hitusen ovat tosin levinneet, mutta tarkkuutta ensi kerralla.
Sitä vain täällä nyt ihmettelen, että miksi ihmiset aina sanovat että "nmm olis ollu hienompi" jne. Noh, ensinnäkin kauneus on katsojan silmässä. Ei kaikki pidä nmm:stä. Itsekkin sitä osaan kyllä jotenkuten maalata, mutta siltikkin pidän enemmän hilemaaleista.
Ja kuten Maeliskin jo totesi, ovat Citadelin (lue:GW:n) hilemaalit ihan hyviä omaan tarkoitukseensa, elleivät jopa parempia kuin Vallejon.
Ja todellakin, taitavat olla nuorukaiset katsoneet liikaa CMON:tin kuvia. Ihan vain jo senkin vuoksi, että jos eivät tiedä, niin NMM tekniikka on vanhempi kuin mitä hilemaalit. Lisäksi se, että maalaa hilemaaleilla ei tee siitä rumaa, ja toinen mitä olen ihmetellyt, on kuivaharjaus. Hitusen haluan offtopikkina nyt pistää tähänkin että mikä ihmeen vimma teillä on tuomita erilaiset tekniikat huonompina kuin toiset? Kuivaharjaus on tyyli siinä missä ihan normaali sutiminen, eikä sekään ole niin helppo laji sekään.
Ai niin
Ja nyt takaisin topikkiin.
Se että olet tyytyväinen, on suuri saavutus. Monikaan ei ole koskaan tarpeeksi tyytyväinen omiin töihin, minä mukaanlukien. Aina on parannettavaa, mutta kukaan ei ole myöskään täydellinen. Jokainen tekee tyylillään.
Haarniska on ihan hieno, ja mukavaa että olet hakenut erilaisen lähestymistavan metalliin, sekoittamalla siihen kiiltävää lakkaa. Olen itsekkin kokeillut tätä tekniikkaa, ja kyllä sillä ihan näpsäkän näköistä saa. Jos tahdot, niin kokeileppas kuivempaa metallia sitten nuihin kohoumiin, koska suoraan purkista otettu maali näyttää "kovemmalta" kuin se, johon on sekoitettu lakkaa. Sillä voit hieman korostaa joitain kohtia.
Ja kuten jo todettu on monta kertaa, valkoinen on pirun hankala väri. Mutta ihan hyvältä tuo näyttää, ei ollenkaan paha.
Hurtta kiittää ja kuittaa.
Sitä vain täällä nyt ihmettelen, että miksi ihmiset aina sanovat että "nmm olis ollu hienompi" jne. Noh, ensinnäkin kauneus on katsojan silmässä. Ei kaikki pidä nmm:stä. Itsekkin sitä osaan kyllä jotenkuten maalata, mutta siltikkin pidän enemmän hilemaaleista.
Ja kuten Maeliskin jo totesi, ovat Citadelin (lue:GW:n) hilemaalit ihan hyviä omaan tarkoitukseensa, elleivät jopa parempia kuin Vallejon.
Ja todellakin, taitavat olla nuorukaiset katsoneet liikaa CMON:tin kuvia. Ihan vain jo senkin vuoksi, että jos eivät tiedä, niin NMM tekniikka on vanhempi kuin mitä hilemaalit. Lisäksi se, että maalaa hilemaaleilla ei tee siitä rumaa, ja toinen mitä olen ihmetellyt, on kuivaharjaus. Hitusen haluan offtopikkina nyt pistää tähänkin että mikä ihmeen vimma teillä on tuomita erilaiset tekniikat huonompina kuin toiset? Kuivaharjaus on tyyli siinä missä ihan normaali sutiminen, eikä sekään ole niin helppo laji sekään.
Tottahan toki pystyy. Pystyy se pikkuveljesi maalaamaan myös vaikka Golden Demon voittajan, ei se vaadi kuin harjoitusta. Mutta mietippä tätä, että se missä sinä näet maaliläjän, niin moni muu näkee ihan kunnollisen miniatyyrin.Tuommoisen maaliläjän pystyy tekemään 8 vuotias pikkuveljenikin.
Ai niin
Aihetta on jo käsitelty tuhat ja sata kertaa. Showcase ei tarkoita aina parasta mahdollista työtä mitä on jaksanut väkertää. Se mikä maalaajan itsestään mielestä on showcasea, on myös showcasea. Sitäpaitsi, miksi pitäisikään tämän figun olla showcasea? Vaikkei sillä voisikaan pelata joka pelissä, niin miksei se voisi olla myös vähemmän aikaa käytetty maalaukseen?Jos ei ole showcase, niin ei sitten.
Ja nyt takaisin topikkiin.
Se että olet tyytyväinen, on suuri saavutus. Monikaan ei ole koskaan tarpeeksi tyytyväinen omiin töihin, minä mukaanlukien. Aina on parannettavaa, mutta kukaan ei ole myöskään täydellinen. Jokainen tekee tyylillään.
Haarniska on ihan hieno, ja mukavaa että olet hakenut erilaisen lähestymistavan metalliin, sekoittamalla siihen kiiltävää lakkaa. Olen itsekkin kokeillut tätä tekniikkaa, ja kyllä sillä ihan näpsäkän näköistä saa. Jos tahdot, niin kokeileppas kuivempaa metallia sitten nuihin kohoumiin, koska suoraan purkista otettu maali näyttää "kovemmalta" kuin se, johon on sekoitettu lakkaa. Sillä voit hieman korostaa joitain kohtia.
Ja kuten jo todettu on monta kertaa, valkoinen on pirun hankala väri. Mutta ihan hyvältä tuo näyttää, ei ollenkaan paha.
Hurtta kiittää ja kuittaa.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
- Mr_Fineday
Totta, sikälimikäli nyt CMON joskus toimii.WarHound kirjoitti: Ja todellakin, taitavat olla nuorukaiset katsoneet liikaa CMON:tin kuvia.
Pidän tästä lähtien omana tietona, etten pidä oikein näistä hilemaaleista, vaikka niitä itsekin käytän.
Loppujen lopuksi tämä galleria on hieman aggressiivisuutta levittävä alue, kun nähtävästi + omista kokemuksista tiedustellen omat mielipiteet tukeutuvat liikaa yleiseen mielipiteeseen - joka on mikä on - eikä itse figua arvosteta, kun niitä verrataan helposti Golden Demon voittajiin. Viralliseen sävyyn on kiva kirjoittaa, jos sen nyt taidan.
Toisaalta, ei pitäsi olla heti kritisoimasa toisten mielipiteitä. "En tykkää tästä.." "Mikset? Sen on loistava!"
Jooh, olen hiljaa tästedes.
No tuohan vasta on järkevä päätös... Mutta onko aina järkevää laukoa kommenttia tyyliin "NMM ois ollu hienompi"? Kai sitä saa jokainen maalata miten ja millä tyylillä haluaa. Ja käsittääkseni täällä olis tarkotus arvostella tuota figua eikä tekniikoita joilla sitä EI OLE MAALATTU... Mutta jokaisella on oma mielipide.Jooh, olen hiljaa tästedes.
Kyllä tuo figu mielestäni ylittää reilusti kaiken muun roskan mitä tänne postataan ja on ainakin pelipöytätasoa reippaasti. Kullat mielestäni ovat mahtavia, mutta tuo hevosen barding kaipais vähän parantelua. Näyttäis että nuo maalit paikkapaikoin vaan vedetty siihen. Eli enemmän tarkkuutta ja kärsivällisyyttä maalatessa. Gemit näyttäs olevan ihan jees. Hepo oikein mainio(ainakin omiini verrattuna