täys goblin armeija....pärjääkö?
täys goblin armeija....pärjääkö?
moi
olen juuri hommaaamassa armeijaa joka koostuu kokonaan gobliineista tai mitä nyt pari jättiä on
mutta kysymys:pärjääkö tallaisella joukkiolla.....huono ld on pahasta kun tornion perukoilla on countteja,ogreja ja helffejä.....joten fear testit pelottaa
-heretic
olen juuri hommaaamassa armeijaa joka koostuu kokonaan gobliineista tai mitä nyt pari jättiä on
mutta kysymys:pärjääkö tallaisella joukkiolla.....huono ld on pahasta kun tornion perukoilla on countteja,ogreja ja helffejä.....joten fear testit pelottaa
-heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Ainakin haltioita vastaan tämä massa toimii, sillä gobothan pelkää haltioita vain jos niitä vähemmän kuin 2x enemmän. Ja koska rivi goblin maksaa 3pts niin 30 hemmon blokit eivät maksaa sataakaan pistettä. (Ja kyllä, tähän olen laittanut oletuksena sen LAn. Kuten capitan sanoikin, Kuka tavis gobboja alastomana ottaa?)
Ja voithan sä halutessasi ottaa 2k armeijaasi 6 goblin big bossia sitä LDtä varten jos siltä tuntuu. Mutta jos yksiköitä on tarpeeksi niin on mahdollista että ne eivät kaikki ota hatkoja jos pelkoa joudutaan testaamaan.
Ja voithan sä halutessasi ottaa 2k armeijaasi 6 goblin big bossia sitä LDtä varten jos siltä tuntuu. Mutta jos yksiköitä on tarpeeksi niin on mahdollista että ne eivät kaikki ota hatkoja jos pelkoa joudutaan testaamaan.
Viimeksi muokannut flagu, Ke 29.03.2006 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Lihamestari
Minun visioni taitaa mennä aika lähelle väkipyörän susi helvettiä, se on vaan niin pirun tyylikäs ja vielä tehokaskin. Jotain saman suuntaista suunnittelin, mutta en nyt loppujen lopuksi ole vielä ehtinyt, mutta kesätyö rahoilla olisi tarkoitus lanseerata 2 uutta armeijaa ennen edition vaihtumista ja yksi sen jälkeen...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pilkun viilausta Karu, harva käyttää normi gobboa paljailtaan.Karu kirjoitti:2pts.flagu kirjoitti: Ja koska rivi goblin maksaa 3pts.
Miten saat gobolle ld9? Nyt on kyse full goblin armeijasta.Nazreg Moonsinger kirjoitti:mutta warlordin ja BsB:n kanssa saanee sen LD9:n
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ja se +1 Ld on koko yksikölle. Jos on BSB ja kenraali samassa yksikössä, niin kenraalilla on Ld9, joka puolestaan tehoaa 12" säteellä.
Gobbothan saavat 6 characteria 2k armeijoissa. Saa täysien maagien lisäksi 2 bossia, josta voi vaikka tehdä kenraalin ja lipunkantajan. Ld on vain 7 (tai 8), mutta takaluukalja voi olla todella tehokas ja käytännöllinen, jos sen osaa käyttää oikeassa tilanteessa. "Hää hää mulla on Ld10!"
Minä käytän täysiä maageja, ja paljon sotakoneita. Sitten vielä iso squig rekimentti niin ei jää paljon pisteitä yli. Modelleita on jotain 150, mutta 12 nopalla, ja kärryillä sekä jättiläisellä jyrätään helposti. Gobbot on vain illuusio, eli tykinruokaa.
Se on vain niin juusto armeija. Kärryt ei pelkää haltijoita, ne ovat nopeita, iskevät todella kovaa (jopa 14 iskua). Gobbot on halpoja ja jos (kun!) on paljon, niin ei tarvitse ottaa paniikkia. Se on sitten eri asia kun hävitään kombatti yhdellä.. mutta sen takia on netterit ja fanatikot pehmittämässä vastustajaa ennen kombattia.
Ai niin. Gobboille kannattaa ostaa kilpi, vaikka se nostaa hintaa 50 prosentilla. Se +2 save auttaa voittamaan kombatit. Ei ole mitään väliä jos on 30 tai 300 yksikössä, mutta jos vastustaja tekee 6 tappoa (tai vähemmän) niin se on sitten menoa. Keihäitä en ottaisi.
-a
Gobbothan saavat 6 characteria 2k armeijoissa. Saa täysien maagien lisäksi 2 bossia, josta voi vaikka tehdä kenraalin ja lipunkantajan. Ld on vain 7 (tai 8), mutta takaluukalja voi olla todella tehokas ja käytännöllinen, jos sen osaa käyttää oikeassa tilanteessa. "Hää hää mulla on Ld10!"
Minä käytän täysiä maageja, ja paljon sotakoneita. Sitten vielä iso squig rekimentti niin ei jää paljon pisteitä yli. Modelleita on jotain 150, mutta 12 nopalla, ja kärryillä sekä jättiläisellä jyrätään helposti. Gobbot on vain illuusio, eli tykinruokaa.
Se on vain niin juusto armeija. Kärryt ei pelkää haltijoita, ne ovat nopeita, iskevät todella kovaa (jopa 14 iskua). Gobbot on halpoja ja jos (kun!) on paljon, niin ei tarvitse ottaa paniikkia. Se on sitten eri asia kun hävitään kombatti yhdellä.. mutta sen takia on netterit ja fanatikot pehmittämässä vastustajaa ennen kombattia.
Ai niin. Gobboille kannattaa ostaa kilpi, vaikka se nostaa hintaa 50 prosentilla. Se +2 save auttaa voittamaan kombatit. Ei ole mitään väliä jos on 30 tai 300 yksikössä, mutta jos vastustaja tekee 6 tappoa (tai vähemmän) niin se on sitten menoa. Keihäitä en ottaisi.
-a
Goblineilla on kilpi valmiiksi, light armour sen sijaan pitää ostaa erikseen.Archibald kirjoitti:Ai niin. Gobboille kannattaa ostaa kilpi, vaikka se nostaa hintaa 50 prosentilla. Se +2 save auttaa voittamaan kombatit. Ei ole mitään väliä jos on 30 tai 300 yksikössä, mutta jos vastustaja tekee 6 tappoa (tai vähemmän) niin se on sitten menoa. Keihäitä en ottaisi.
Pelkäävätpä... ainakin jos puhutaan gobbokärryistä. Ainakin jos omaan muistikuvaani on luottamista (en ole itse örkkipelaaja). Ja todennäköisesti puhutaan koska niitä toisia ei oikeasti käytetä.Kärryt ei pelkää haltijoita
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
- Teonanacatl
Eivät pelkää. Ainoastaan isot blokit (mutta ei tietenkään tarpeeksi isot) ja charrut pelkäävät.Thrag kirjoitti:Pelkäävätpä... ainakin jos puhutaan gobbokärryistä. Ainakin jos omaan muistikuvaani on luottamista (en ole itse örkkipelaaja). Ja todennäköisesti puhutaan koska niitä toisia ei oikeasti käytetä.Kärryt ei pelkää haltijoita
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Åhå... tämäpäs olikin minulle jotain täysin uutta. Eipä sillä että olisin hirveästi näitä vastaan pelaillut.
Anteeksi mutuiluni.
Anteeksi mutuiluni.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Ah, niimpä tietysti. Mietin aina vain, että gobbo maksaa 3 ja nightgobbo 2 pistettä..Karu kirjoitti:Goblineilla on kilpi valmiiksi, light armour sen sijaan pitää ostaa erikseen.Archibald kirjoitti:Ai niin. Gobboille kannattaa ostaa kilpi, vaikka se nostaa hintaa 50 prosentilla. Se +2 save auttaa voittamaan kombatit. Ei ole mitään väliä jos on 30 tai 300 yksikössä, mutta jos vastustaja tekee 6 tappoa (tai vähemmän) niin se on sitten menoa. Keihäitä en ottaisi.
-a
-
Lord Morskittar
- The Captain
- Valvoja
Niin, mutta perus-perusgobboille ostetaan "aina" light armour - vähän niin kuin 40K:ssakin rhino maksaa listan mukaan 50 pistettä, mutta "oikeasti" aina 58 pistettä idioottivarmojen upgradejen jälkeen. Kun night goblinille ei panssaria saa, sen "perushinta" on 2 pistettä.Lord Morskittar kirjoitti:Mitä te olette syöneet?
KAIKKI perusgobot on kaksi pistettä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Lord Morskittar