ja tässä uusia perusäijiä
kakkos sivu
Saa ihan vapaasti kommentoida varsinkin tota rat rideria
8) :?
Jos jaksan kyhää niitä lisää ni kyllähän niitä pelissä näkee 8)Hammer kirjoitti:VASARAHEMMO: Onko toi rottaratsastaja vaan joku figu minkä halusit tehdä, vai käytätkö sitä myös FB:ssä?
kiitosHammer kirjoitti:Ihan siistejä rottia sä oot kyhänny!
minäpäs olen sen netistä hakenut skavenigenraalilleHammer kirjoitti:SKAVENGENERAL: Tykkään tosta rotta-avataristas aika paljon.
Hyvä valintaHammer kirjoitti:Mä muuten alan kanssa rakentamaan skaaven armeijaa tammikuusta lähtien, eli heti kun saan mun Hrud armeijan valmiiksi pelikuntoon.
alota äkkiiHammer kirjoitti:Aion kyllä vielä laajentaa Hrudeja, mutta haluun myös alkaa pelata fantasyy. Ja muu armeija ei kyllä mulle kelpaa, kun ne Skaavenit!!!
juuHammer kirjoitti:Rotat on pop!
Juu tiedän, rahaa vaan kuluis liikaa (PK:t sun muut figut. 10 e zibale...)Jypermään! kirjoitti:Rackhamilla on semmosia koppoja jotka ratsastaa ISOILLA rotilla.
no pääsin klo:12 ja klo:1 himassa klo:4 eteenpäin nettiin ja himassa ei mitään tekemistä(kun gta3 ei toimi), ni täytyyhän sitä jotain keksii :?Skaven Lord kirjoitti:no on se killu vääntäny
en oo vielä kerenny mutta lisään tänne tai jonnekkin muualle sitten ku oon vääntäny :idea:Jypermään! kirjoitti:Mahtavia. Ootko keksinyt jo fluffia noille? (esim. miten niistä rotista on tullut niin ISOJA)
juu, mäkin tykkäänskavengeneral kirjoitti:kivan näköinen lista tulis noilla rottaratsastajilla
joo mulla on yleensä 1500 armyssa jotain 150 äijää mutta tää oli vähän tämmönen spessu ja siellä oli jotain vähän rajumpaaki niinku toi Doomwheeli. 8) :?: :idea:Skaven Lord kirjoitti:Kattelin tossa armeija listaas ja katoin noitten figujen määrää 8O vaan 158? Mulla o jotain lähelle 200 ja pikkasen ylikinkillu vasarahemmo kirjoitti:Models in Army: 158
Total Army Cost: 2000
Kertokaapa:arrow: :idea: