Tilasin Mail Orderista tuollaisen figun. Se tulee tuolla armeijalista- osiossa olevaan SM- listaani.
Älkää kommentoiko basettamiseen liittyen muuta kuin ehdotuksia, koska en ole päättänyt vielä, miten basetan figuni armeijassa. Maalasin kuitenkin basen solidilla, jotta figu näkyisi paremmin.
Pahoittelen kuvien lievää tummuutta. En nyt jaksanut tehdä mitään sceneryä taustalle, joten päätin vain kuvata valkoisella taustalla.
Kuva 1 (edestä)
Kuva 2
Kuva 3 (ylhäältä)
Kuva 4
Kuva 5 (alhaalta)
Night Hawks Master Of Sanctity
- laurentius
figu on ihan hieno mutta núo kuvat...jotenkin kaikki samasta suunnasta ja selkää ei tainnut oikein näkyä....mutta itse figuun..kuva kun on hieman tumma niin ei tahdo erottaa kaikkia yksityiskohteita ...mutta se mitä tuosta nyt saan irti on että hieno...ainut mikä pilaa on nuo kuvat ja tummuus...
We are returned!
- Slaughter Master
Kiitos (myönteisestä[?]) palautteesta. Voin kyllä ottaa selkäpuoleltakin kuvan.laurentius kirjoitti:figu on ihan hieno mutta núo kuvat...jotenkin kaikki samasta suunnasta ja selkää ei tainnut oikein näkyä....mutta itse figuun..kuva kun on hieman tumma niin ei tahdo erottaa kaikkia yksityiskohteita ...mutta se mitä tuosta nyt saan irti on että hieno...ainut mikä pilaa on nuo kuvat ja tummuus...
- laurentius
- figunarkki
*reps* Night hawks oli eräs kuopiossa toiminut airsofttiimi joka ei tosin menestynyt järin hyvin. Hajosi muutamassa viikossa kun softasivat niin huonosti. 
Mutta itse figuihin. Ihan nättiä pelipöytä tasoa. Joissakin paikoissa ehkä turhan suuri kontrasti, mutta mitäs pienistä kun ei ne pienetkään meistä.
Mutta itse figuihin. Ihan nättiä pelipöytä tasoa. Joissakin paikoissa ehkä turhan suuri kontrasti, mutta mitäs pienistä kun ei ne pienetkään meistä.