Tälläistä space marine combat patrol listaa olen suunnitellut kasaavani "sitten joskus".
Finn wolves
HQ
Librarian codicier 125pts.
plasma pistol
vortex o´doom
Heavy support
devastator squad (täysi) 145pts.
2xheavybolters
2xmissile launchers
Troops
scouts (5) 120pts.
4xsnipers
1xmissile launcher
yhteensä 390
risuja ja ruusuja kiitos
space marine combat patrol lista
-
necronlordi
- dead flesh penalty
Aika vähänlaisesti väkeä. Ehkä nuo isot aseet paikkaavat sen reiän, tai sitten eivät. Nopasta kiinni.
Libra tuskin tarvitsee näin pienissä peleissä Vortexia? Ehkä ne pisteet voisi käyttää johonkin muuhun, vaikka lisäukkoihin. Scouteissakaan ei ole yhtä ainutta lihakilpeä.
Kaiken lisäksi tuolla on 10 pistettä ihan vapaana, niille jotain käyttöä.
Libra tuskin tarvitsee näin pienissä peleissä Vortexia? Ehkä ne pisteet voisi käyttää johonkin muuhun, vaikka lisäukkoihin. Scouteissakaan ei ole yhtä ainutta lihakilpeä.
Kaiken lisäksi tuolla on 10 pistettä ihan vapaana, niille jotain käyttöä.
libralle riittää kyllä storm of the emperors wrath
ja plasma pistol hiiteen ja bp tilalle
ota oikeastaan koko libra pois ja ota pari scouttia lisää tuohon ryhmään ja sit toinen lähis scoutti poppoo
ja plasma pistol hiiteen ja bp tilalle
ota oikeastaan koko libra pois ja ota pari scouttia lisää tuohon ryhmään ja sit toinen lähis scoutti poppoo
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
-
vompovompatti
Combat patrolliin ei libraa välttämättä kannata ottaa. On aika kallis, mutta jos hq:n haluaa niin capteenilla saa peremman ld:n ja lähiksessä se on yhtä kova mosureita vastaan.
Voisit myös jakaa tulivoimaasi enemmän. Nyt voit ampua kahta kohdetta vuorossa (olettaen että librarian ei ole ampumassa). Massalla ne combat patrollit yleensä on voitettu. Ainakin kaikki missä olen itse ollut mukana.
Voisit myös jakaa tulivoimaasi enemmän. Nyt voit ampua kahta kohdetta vuorossa (olettaen että librarian ei ole ampumassa). Massalla ne combat patrollit yleensä on voitettu. Ainakin kaikki missä olen itse ollut mukana.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire