En jaksa nyt mitään pitkää stooria kirjoittaa, kun ei sitä kuitenkaan lukisi kuin promille käyttäjistä. Maalasin tämän lähinnä ajankuluksi kun oli tylsää ja ehkä sitä tulee joskus mordheimissä käytettyä.
Melko tumman näköinen, liekö sitten oikeasti noin tumma iho?
Yleisesti varsin nätti pelifigu. Varsinkin jalusta on tyylikkäästi toteutettu, vaikkakin aika hillitty.
Ei maalauksesta kummempaa, mutta periaatteessa tuon karvan kanssa olisi voinut vaivautua tekemään vähän töitä. Tuollaisenahan se on aika selvästi rajattu.
Huomenna yritän saada valoisampia kuvia. Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten saisi? Nyt minulla on ollut 2 lamppua ja päivänvalo, mutta silti tulee noin tummia.
SamuliH kirjoitti:Huomenna yritän saada valoisampia kuvia. Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten saisi? Nyt minulla on ollut 2 lamppua ja päivänvalo, mutta silti tulee noin tummia.
*Minä* käytän vain yhtä lamppua ja hyvin on toiminut.
Salaisuus piilee lampun tehossa ja sijoituksessa
Hyvältä näyttää (ihan varmasti on asiallisen näköinen), kuvia voisit yrittää parantaa kameran kuvansäätö-ohjelmalla, avaa ne sen kanssa ja lisää kirkkautta, ainakaan tarvitse silloin uusia kuvia ottaa... (Kannattaa ainakin kokeilla)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."