"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Razorback vai Rhino?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Maugan

Razorback vai Rhino?

Viesti Kirjoittaja Maugan »

Eli siis kalliimpi ja isompi vaiko pienempi ja halvempi? plussaa Rb:ssä on se että saa twin-linked lasset :)

Kertokaa mitä ite käytätte ja mitä suosittelette eldareitten biel-tan armeijaa vastaan.
War is my master, death is my mistress.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Razorback sopii siirtämään pieniä ampuvia yksiköitä paikasta toiseen. Tämän jälkeen tankki toimii tulitukena tulituki yksikön vierellä. Toimii myös blockaamaan los vihollisilta.

Rhino taas soveltuu isompien ja lyhyempien kantaman aseiden omaavien siirtämisessä lähelle vihollista. Nykyään ei vain rush ei toimi kuten se ennen toimi.

Razorback boltereilla kuljettamassa heavy bolter devasteitor tai normaaleja tactical ryhmiä. Eldarit eivät omaa kovaa save ole hyviä eli bolter puree hyvin siihen.
Maugan

Viesti Kirjoittaja Maugan »

Eli siis esim. 4 hboltterin devi squadi hbolter razorbackkiin ja jonnekkin mukavaan coveriin yms. ampuilemaan. ymmärsinkö oikein?
War is my master, death is my mistress.
Polku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Polku »

Minä itse olen jättänyt toisen rhinoistani kattoluukun irroitettavaksi, jolloin se pystyy tarvittaessa toimimaan razorbackinä( tai whirlwindinä). Eli minulla on kolme eri kattoluukkua tähän.
Yleensä on kylläkin pelissä aivan rhinona, mutta silloin tällöin lascannon razorbackinä kuljettamassa 6-mariinista Devastator ryhmää heavybolttereilla.

Razorbackin miinus on se että se on kallis pisteissä, ja varsinkin kun sillä mieluiten kuljettaa jotain kallista ryhmää kuten devoja siitä tulee nopeasti vastustajan ykkös maalitaulu.
Kyllä yleensä rhino on parempi ratkaisua, koska se on halvempi, sekä smokeilla ja extra-armorilla varustettuna mukava tapa saada ryhmä lähemmäksi vastustajaa...
Ei figu proggiksia (Edelleen kuitenkin ~98% nörttikamaa):
Retro-TV tietokone
Vesijäähdytetty pelikone
D&B:tä ja neurofunkkia
Kiksua
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”