"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Thousand Sons, Death Guard vai Khorne Berzerkers?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Apocalypse

40k: Thousand Sons, Death Guard vai Khorne Berzerkers?

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

Nuo olisivat vaihoehdot. Kysymys kuuluu että mikä niistä kannattaisi aloittaa? Itse olen TS:ssien puolelle muttakuin ne ovat kaikkien (melkein) mielestä huonoja ja niihin tarvitsee enemmän taitoa kuin muihin ja minäkun olen huono pelaamaan (en ole pelannut monia pelejä). Kertokaas näiden eroja ja KB:n ja DG:n hyviä ja huonoja puolia.
Kardinaali
Viesti:

Re: 40k: Thousand Sons, Death Guard vai Khorne Berzerkers?

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Apocalypse kirjoitti:Nuo olisivat vaihoehdot. Kysymys kuuluu että mikä niistä kannattaisi aloittaa? Itse olen TS:ssien puolelle muttakuin ne ovat kaikkien (melkein) mielestä huonoja ja niihin tarvitsee enemmän taitoa kuin muihin ja minäkun olen huono pelaamaan (en ole pelannut monia pelejä). Kertokaas näiden eroja ja KB:n ja DG:n hyviä ja huonoja puolia.
Kokeileppas hakua. Näistäkin kolmesta löytyy varmasti tuhottomasti ketjuja. Death Guardia menisin väittämään varmaankin peliteholtaan parhaimmaksi noista kolmesta. Saa edes special weaponeita :) ja t 5 on kova juttu lähitaistelussa. (Ja tietty omasta mielestäni paras fluffinkin osalta)
No siis loppujen lopuksi tietenkin päätös on sinun. Kannattaa jättää Sotavasaralaisten IMOt sinne apteekin hyllylle ja tehdä niinkuin sydän sanoo...
The Captain
Valvoja

Re: 40k: Thousand Sons, Death Guard vai Khorne Berzerkers?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=53217

Tuolta löytyy linkki, josta löytyy lisää linkkejä. Lopputuloksena tietoa enemmänkin kuin tarvitset.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Perusteet”