Viime border patrollissa empireä vastaan vastustajan kenraali päätti tulla ulos unitistaan ja ampua nightrunner-yksikköä joka oli ikävästi kiertämässä selustaan. Minun vuoroni kun sitten tuli, niin piilossa oleva warpstone stareilla varustettu (toimii oikeasti
Armottomat munkit
Tässä kun pitkän tauon jälkeen viitsittiin vihdoinkin alkaa taas fabaa pelaamaan, niin eshinilleni on muodostunut näitten kahden viimesen pelin aikana aika mielenkiintonen "way of the ninja"-taktiikka... eli periaattessa ilman minkäänlaista plan b:tä käydään vihollisen kenraalin kimppuun ja koitetaan sada se mahd.nopeasti kumoon jonka jälkeen kadotaan yöhön.
Viime border patrollissa empireä vastaan vastustajan kenraali päätti tulla ulos unitistaan ja ampua nightrunner-yksikköä joka oli ikävästi kiertämässä selustaan. Minun vuoroni kun sitten tuli, niin piilossa oleva warpstone stareilla varustettu (toimii oikeasti
) sorcerer-kenraalini pääätti skitterleapata vastustajan kenraalin viereen... Shooting phasessa sorsa sitten heittää armottomalla munkilla captainille 2 woundia 1+ saven läpi ja koko armeija yhtä yksikköä lukuunottamatta lähtee pakoon
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Toi oli hyvä, mutta entäs kun koko peli on hirveetä munkitusta. No ensiksi mainitaan, että tää oli 3 peli mitä pelaan WElffelläni. En siis ole mikään konkari. Kaverillani suunnilleen samanlainen kokemus DElffeistään ja parista DoW Ogresta.(1 unitti Irongutteja ja toinen niitä tykkipoikia) Peli kesti 4 vuoroa ja kaveri luovutti kun sillä oli 2 vp:tä tuovaa unittia, eikä kenraalia ja multa ei ollut kuollut ketään. Paitsi mitä nyt treeman ottanut 5 Woundia 6:sta. En tiiä ratkasko mun magia ylivoima( 2* 2lv magea.) vs 1 rollaattori. Ja yhteensä 3 liikutettavaa mettää, mistä 2 oli original mettää ja 1 6" special mettä. No nopat oli kyllä ehdottomasti mun puolella, tai ainakin musta tuntuu niin.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
Tähän mennessä ainoa border patrollini Hautakunkuilla Imperiumia vastaan: Pistolerot kärvensivät carrionit ilman tappioita, kevyet ratsumiehet eivät osuneet kertaakaan, liche priesti ei saanut yhtään taikaa läpi ja lurkit eivät tappaneet ketään.
Ja arvatkaas mitä? Voitin. Imperiumin warrior priesti pakeni ratsumiehiä yli kentän rajan ja lurkit ajoivat sekä jalkamiehet että pistolerot maahan silkalla resoluutiolla ja tuurinpoikasella. Hauska peli.
Ja arvatkaas mitä? Voitin. Imperiumin warrior priesti pakeni ratsumiehiä yli kentän rajan ja lurkit ajoivat sekä jalkamiehet että pistolerot maahan silkalla resoluutiolla ja tuurinpoikasella. Hauska peli.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
10 bretonian jousimiestä liikkuu ja ampuu metässä olevaa spellsingeria. 8+ osumiseeen.... 6 kutosta jonka jälkeen 5+ heitossa onnistuu vielä kolme. Ja kyllähän ne yhden woundinkin teki. 
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
- Omenapoika
Otin 400pts hero duelin 20¨ areenalla. Minulla oli huvin vuoksi Lahmian vampyyri ja vastassa Kääpiö lordi uudistetulla Anvlililla. Kääpiö saa aloittaa. Super salamaa tulossa, miscast ja ykkönen - pum. Oli melko hupaisaa 
Mahtava kääpiö lordi ottaa halleissaan vastaan mahtavan vampyyrin joka kenties on juuri taistellut tiensä läpi lukemattomien luolastojen ja vienyt satojen pitkäpartojen henget. Vanha kääpiömestari kurottaa pyhän vasaransa ja valmistautuu tuhoamaan tuon yön otuksen. Hups! Hän lyökin itseään vasaralla sormeen ja kuolee.
Mahtava kääpiö lordi ottaa halleissaan vastaan mahtavan vampyyrin joka kenties on juuri taistellut tiensä läpi lukemattomien luolastojen ja vienyt satojen pitkäpartojen henget. Vanha kääpiömestari kurottaa pyhän vasaransa ja valmistautuu tuhoamaan tuon yön otuksen. Hups! Hän lyökin itseään vasaralla sormeen ja kuolee.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
- Lord Mikke
Sotavasara on totalitaarinen systeemi. Moderaattorit valitsevat mitä julkaistaan. Jos ei noudata sääntöjä tai moderaattoreiden käskyjä niin joutuu kylmään ja pimeään selliin. Demokratiaa ei ole, ja keskustelu tapahtuu vain yhdestä näkökulmasta.
Se siitä. Poistakaa tämä vielä. Do it! Olen vahva... ei voi olla poistamatta. Lesser magic... POISTA!
-a
Se siitä. Poistakaa tämä vielä. Do it! Olen vahva... ei voi olla poistamatta. Lesser magic... POISTA!
-a
Kaveri örkeillä ja minä kääpiöllä. Kaverin peikko rynnistää päälle ja epäonnistun 18 ukon hammerrers ryhmällä paniikki testissä ( mikä lie..)
... eikä siinä vielä kaikki, paniikki levis toiseenkin yksikköön.. ja molemmat ulos kentältä
.
Toinen tapaus: minä rotilla ja kaveri dark elffeillä. Kaveri ampuu yhden ukon jezzail yksiköstä pois ensimmäisellä vuorolla
-----> paniikkia -----> paniikki leviää -----> koko armeija, eli 1500 pst ulos kentältä.. vaiko oisko sinne jäänyt yksi hero jäljelle
.
Tiedän.. ymmärrettiin väärin säännöt
Toinen tapaus: minä rotilla ja kaveri dark elffeillä. Kaveri ampuu yhden ukon jezzail yksiköstä pois ensimmäisellä vuorolla
Tiedän.. ymmärrettiin väärin säännöt
No päälimmäisenä viimeaikaisista peleistä on jäny mieleen kuinka 10 dark elf warruu ampuivat kukkulalta sen 20 nuolta lisko yksikköön. Osuminen 4+ woundaaminen 5+ ja likoilla vielä 4+ save. Nopat pyörivät kuin unelma ja 12 liskoa kuoli. Oisimpa kuvannut kaverin ilmeen hänen heitellessään saveja 
"Ei se mitään"
-
Ranger Jack
Kuusi wardanceria yht 108 pistettä kaataa teurastaa ja ajaa pakoon porukkaa noin 1500 pisteen edestä yhdellä vuorolla. Voitin vastustajan pääryhmän edestä päin ja talsin sen yli aiheuttaen paniikkia sen verran että porukkaa lähti kivasti (pari kolmen sadan pisteen yksikköä) pakoon. Ja ainoastaan noiden kuuden wardancerin ansiosta pelistä tuli draw eikä massacre vastustajalle.
Ei sitä koskaan tiedä
-
Metsästäjä
Pidetään lyhyenä:
OK:ta pelitin kaverin Vc:n Summon Hordea vastaan 2000 pisteessä.
3 vuorolla toinen kahdesta Roskanheittäjästä misfirettää. Noppa rollaa ja 6 tömähtää komeasti.
Lopun voi kuka tahansa jo arvata.
Mutta mä en vaan ymmärrä mitä sillä oli ollut päässä pistäessään Nekkua Jalkaväkirykmenttiin? WTF?
OK:ta pelitin kaverin Vc:n Summon Hordea vastaan 2000 pisteessä.
3 vuorolla toinen kahdesta Roskanheittäjästä misfirettää. Noppa rollaa ja 6 tömähtää komeasti.
Ja arvatkaa kuka on point of impactin alla? Kaverin jalkaisin oleva Necharch Vampire Loordi Grave Guard unitissa, sitten rapsahtaa vielä toinen 6, wardit feilaa pahemmin kuin mun mummo ja Nekku sattuu vielä munkisti olemaan armeijan Pomo!The hit lands on target, but instead of using the large Blast template, resolve a single strenght 5 hit instead at the point of impact (this still has Killing Blow
Lopun voi kuka tahansa jo arvata.
Mutta mä en vaan ymmärrä mitä sillä oli ollut päässä pistäessään Nekkua Jalkaväkirykmenttiin? WTF?
Sotavasara.net:in FaBa osaston "Yleiset Keskustelut"-foorumin 29000:n viestin ylpeä postaaja!
- Lord Mikke
Pelasitte väärin. Jos kämmäsit fear testin, niin hammererit olisivat vain osuneet 6+ eivätkä juosseet pakoon.apez kirjoitti:Kaveri örkeillä ja minä kääpiöllä. Kaverin peikko rynnistää päälle ja epäonnistun 18 ukon hammerrers ryhmällä paniikki testissä ( mikä lie..)... eikä siinä vielä kaikki, paniikki levis toiseenkin yksikköön.. ja molemmat ulos kentältä
Tästä nyt on jo aikaa, mutta tykinruoaksi suunniteltu ritari-joukko (ei IC) oli pysäköinyt hidastamaan lohikäärmettä. Lohikäärme chargasi, ei tappanut ketään, aivan kuten ei tämän ratsastajakaan, ritarit voittivat ekan erän...
Ja toisella erällä lohis karkasi ja halpa ritari yksikkö nettasi kolmin- tai nelinkertaisesti arvonsa.
Ja toisella erällä lohis karkasi ja halpa ritari yksikkö nettasi kolmin- tai nelinkertaisesti arvonsa.
blaa blaa aargh
4. vuoron shootingissa osuin 10 night gobbolla jolla oli shortbowit ja kaikki haavoitti.Siinä oli jo tuuria...
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
"Supergeek, the clever way."
heh, hauska lukea muiden munkkeja!:)
Niin, sitten omiin. Kerran olin epähuomiossa jättänyt ngoblin shammun slaanesin exalted champun tulilinjalle...Slaanesin vuorolla kyseinen champpu chargasi uljaan madonsa selässä ngoblin shamaaniin kiinni, ja olin jo varaamassa hautakiveä rakkaalle gobliinilleni.. Mutta ei. urhea gobliinini sai vain yhden haavan, ja onnistui heittämään kaksi ykköstä break testissä, joten selvisi siis elävänä!!
...seuraavalla vuorollani jättiläinen tuli auttamaan rohkeaa shamaania
Niin, sitten omiin. Kerran olin epähuomiossa jättänyt ngoblin shammun slaanesin exalted champun tulilinjalle...Slaanesin vuorolla kyseinen champpu chargasi uljaan madonsa selässä ngoblin shamaaniin kiinni, ja olin jo varaamassa hautakiveä rakkaalle gobliinilleni.. Mutta ei. urhea gobliinini sai vain yhden haavan, ja onnistui heittämään kaksi ykköstä break testissä, joten selvisi siis elävänä!!
...seuraavalla vuorollani jättiläinen tuli auttamaan rohkeaa shamaania
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Äskettäin oli kaverin kanssa oli 2000p peli Delf vs Beastmen (Minä tietenkin Delffeillä) ja päätin ihan huvin vuoksi kokeilla Malea.
Noh toisella vuorolla chargasin sitten Malella, tapoin sen Chaos Giantin, överrunnilla sen heron kimppuun, joka pyörsi pakoon ja Male jäi kivasti linjojen taakse.
Kaverin vuoron tultua pakomatkalla ollut hero pinkaisi ulos kentältä. Shaggoth ja Minotauri-unitti (heittivät siinä Beastmanien testissä ykkösen, mutta eivät voineet chargata, koska olivat selin Maleen) tulivat Malen luo ja Morghulin base näkyi juuri sopivasti metsän takaa sen liikuttua siihen.
Kolmannella vuorolla sitten chargasin Malella, vaikka olisi järkevämpää vetäytyä. No Male sitten tuhosi toisen taikakalun (sen joka antaa 2 Dispel Dicea) ja jätti yhden haavan jäljelle Morghulille joka teki samoin Malelle.
Magic Phasella tein sitten Doomboltin Malella ja kaveri dispellasi sen. Sen jälkeen Male pölli Morghulin sielun (ja sai haavan lisää) ---> Morghul on kuollut ja 4 Minotauria tuli sitten kylkeen (saivat tehtyä yhden haavan, Male tyrmäsi yhden Hand of Khainella).
Tämän jälkeen kaveri luovutti. Tapot olivat tätä luokkaa:
Kuolleet Dark Elvesit:
3 Warrioria
2 Warrioria röpöttimillä
Kuolleen Beastmenit:
Chaos Giantti
1 Minotauri
Morghul
Hero
8 Centigorin yksikkö
3 Lihamuuriin osallistunutta pikkuörvelöä (niitä jotka jouksevat herdien edessä)
Noh toisella vuorolla chargasin sitten Malella, tapoin sen Chaos Giantin, överrunnilla sen heron kimppuun, joka pyörsi pakoon ja Male jäi kivasti linjojen taakse.
Kaverin vuoron tultua pakomatkalla ollut hero pinkaisi ulos kentältä. Shaggoth ja Minotauri-unitti (heittivät siinä Beastmanien testissä ykkösen, mutta eivät voineet chargata, koska olivat selin Maleen) tulivat Malen luo ja Morghulin base näkyi juuri sopivasti metsän takaa sen liikuttua siihen.
Kolmannella vuorolla sitten chargasin Malella, vaikka olisi järkevämpää vetäytyä. No Male sitten tuhosi toisen taikakalun (sen joka antaa 2 Dispel Dicea) ja jätti yhden haavan jäljelle Morghulille joka teki samoin Malelle.
Magic Phasella tein sitten Doomboltin Malella ja kaveri dispellasi sen. Sen jälkeen Male pölli Morghulin sielun (ja sai haavan lisää) ---> Morghul on kuollut ja 4 Minotauria tuli sitten kylkeen (saivat tehtyä yhden haavan, Male tyrmäsi yhden Hand of Khainella).
Tämän jälkeen kaveri luovutti. Tapot olivat tätä luokkaa:
Kuolleet Dark Elvesit:
3 Warrioria
2 Warrioria röpöttimillä
Kuolleen Beastmenit:
Chaos Giantti
1 Minotauri
Morghul
Hero
8 Centigorin yksikkö
3 Lihamuuriin osallistunutta pikkuörvelöä (niitä jotka jouksevat herdien edessä)
-Mikäpä pahan tappaisi?
Joo, tiiän et tää on ankaraa topic-resurrectionia, mutta toivottavasti ei moderaattorit suutu 
Viimepelissä serkkuani vastaan pelattiin kolmen tonnin peli, Red host lissut vs sylvania countit. Ekä munkitus tuli kolmella salamanterilla, serkkuni summonasi 3 kertaa noin 12 skeletonia crossbowlla, joka vuoro tapoin ne pelkillä salamantereillani. No, sitten kun 20 graveguardia lähestyi, tapoin niitä pelkillä salamantereilla vaivaiset 12
. Eikä misfireja tullu kertaakaan 
Viimepelissä serkkuani vastaan pelattiin kolmen tonnin peli, Red host lissut vs sylvania countit. Ekä munkitus tuli kolmella salamanterilla, serkkuni summonasi 3 kertaa noin 12 skeletonia crossbowlla, joka vuoro tapoin ne pelkillä salamantereillani. No, sitten kun 20 graveguardia lähestyi, tapoin niitä pelkillä salamantereilla vaivaiset 12
I have atomed
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
- Ammusvarasto
- Viesti:
Tämmönen kävi kerran, että Savage Orc Warbossini veti kolme Killing Blowia haltiaprinssiin. Prinssillä oli se onneton Amulet of Protection (vai mikä sen nimi on?) ja prinssi seivas joka ikisen KB:n 6+ Wardilla...
Toinen tapaus oli sellanen kun haltiamaagi päihitti kahden gobbo bolt throwerin crewit lähiksessä. Molemmissa oli bully
Toinen tapaus oli sellanen kun haltiamaagi päihitti kahden gobbo bolt throwerin crewit lähiksessä. Molemmissa oli bully