"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

World Eaterien primarkki ja legioona...

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Apocalypse

World Eaterien primarkki ja legioona...

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

Eli kuka oli maailmojen syöjien primarkki? Kaikki tiedot kelpaavat tästä legioonasta (tarinat, tarut ja kaikki muut). Koska haluan tietää kaiken tästä verisestä armeijasta.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Pitäisi mennä tekemään musiikin koetta joten en kerkeä kirjoittamaan legioonan tarustoa, mutta Eatereiden primarkki oli Angron. Esim. GW:n sivuilta saa hyvin alustavaa tietoa jos jaksaa katsoa.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

wikipediasta pitäisi löytyä paljon tietoa näistä, itse olen jo lukenut pari juttua iron handeista ja imperial guardista.
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Jos Wikipedia ei nappaa, myös täällä on tietoa World Eatereista: http://redelf.h1.ru/w40k/ia/w40k_ia_we.html
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Willownenin linkistä löytyy kaikki oleellinen World Eatereista. Jos kaipaat suomennosapua niin heitä viestiä (kyseinen poppoo on niin lähellä sydäntä itsellä, että olen mielelläni avuksi).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”