"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maddogin galleria päivitetty

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
hullukoira

Maddogin galleria päivitetty

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

osoitteessa

http://www.coolminiornot.com/browse/sub ... hullukoira

pitkästä aikaa pääsin koneelle jolla sai ladattua kuvia nettiin. joten pistin viimeisen puolen vuoden töistä parhaat kuvat tuonne osoitteeseen.

siel on uusimmasta örkkiarmeijasta hyvii kuvii, ja sitten eldareista jota monet on nähneetkin eri turneissa. sekä muutama muu kuva. Ja gallerian loppusivuilla on sitten parhaat vanhat työt vielä tallella niille jotka ei ole maddog figuja vielä ikuna nähneet!
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Aikas nättiä työskentelyä, etenkin tuo Stegadon...
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

'Alf Moon Clan :D Nerokasta. Varsinkin tuo wartrackin logo ja väritys.
Eikä noissa paljon parannettavaa löydy, kun ottaa huomioon että pelinappejahan ne.
hullukoira

piti kertoa sekin että uudet kuvat levittyvät sivuille 1-3, eli kandee kattoa myös muutkin sivut kuin tuo eka.

maddog tyylisen örkkien ihon maaluuohje löytyy puolenkuun pelien foorumilta... maalausosastolta.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

örkit olen puokissa nähnyt ja todella hinoja ovat ! juuri sitä maddog tasoa. jos itse ei osaa hyvin maalata niin kyllä sinulla kannattaa maalauttaa !
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Kauheen epäreiluu ku jotkut on noin mielettömän hyviä maalaamaan xD... eli todella mahtavia figuja ;)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

YOU ARE MY DADDY!

Sairaan hyvää maalausta, kyllähän noille kalpenee mikä vaan. Hienompia kun GW:n kirjoissa, ja ne nyt on kummiski aika hienoja =)

Plussat stegasta, olispa muitakin liskoja. Kattelisin mielelläni!
hullukoira

Bondage kirjoitti:YOU ARE MY DADDY!

Sairaan hyvää maalausta, kyllähän noille kalpenee mikä vaan. Hienompia kun GW:n kirjoissa, ja ne nyt on kummiski aika hienoja =)

Plussat stegasta, olispa muitakin liskoja. Kattelisin mielelläni!
Liskot on aika vanha armeija, jota maalasin muistaakseni viime vuoden keväällä valmiiksi. Silloin en vielä osannut maalata niin kauhean hyvin, joten liskoarmeija ei ole niitä parhaita visuaalisesti. Onneksi armeijan omistaja maalautti tässä keväällä muutaman liskon lisää, jotta sain siihenkin armeijaan muutaman nykytason maddog-figun. Kuten tuon stegadonin!
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Nämähän ovat niin täydellisiä, että niitä ei voi "arvostella"
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Näin tuon palkkamaalausketjusi inspaamana katsoin noita eldareita läpi hieman ja vaikka jälki sinänsä on siistiä ja kaunista ja takuulla näyttävää pelipöydällä (ja miksei vitriineissäkin), väriliukumissa on vielä tekemisen varaa, etenkin noitten tankkien reunakorostuksen tekeminen pelkällä (joskin tasaisella) highlight viivalla ei ole ihan vielä pro-tason tekniikoita.

Kun nuo väriliukumat saat kuntoon, niin CMON ratingisi nousee huimasti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Awesome job!

Tykkäsin horroreista todella paljon, nätit värit ja upeat blendaukset, ei löytynyt juuri mitään parannettavaa. Tuo violetti näytti todella hienolta. Reippaasti hienompia entä GW:een.

Warlockit olivat upeita, maalauksessa ei ollut mitään vikaa sinänsä, mutta viitoissa on parantamisen varaa, varjostus oli liian vaaleaa ja värit eivät olleet liukuneet niinkuin piti, muuten väriteema oli upea. Nerokasta maalata kaikki päät eri tyyliin.

Stegadoni oli upea muuten kaikin puolin, mutta beissi oli tylsähkö ja miksi liskojen kilvet ovat pinkkejä?!!!?

Muuten melko vaikea alkaa arvostelemaan figuja, kun niistä ei paljolti parantamista löytynyt.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Kuten varmaan huomaatte, on ketju 9kk takaa. Ketju nousi ehkä hitusen ajankohtaiseksi jokseenkin hullukoiran postatessa yleisiin ideansa palkkamaalausketjun ja täältähän näkee sitä nk. maddog-tasoa ainakin jossainmäärin. Pistän tämän nyt kuitenkin lukkoon, koska ketju on tosiaan vanha ja eiköhän jo tämä nosto toimi muistutuksena itsessään.

Hullukoira, jos haluat ketjun auki, viskaa yv:llä, niin avaan.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”