"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maksaisitko massiivisesta swowcase armeijasta 4000 euroa?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Teoriassa voisin ostaa, mutta käytännössä eeen. Liian paljon kerralla maksettavaa.
Heeyee.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Itse en kyllä ymmärrä kuka ihme tahtoisi ostaa valmiin armeijan. Siinähän jää suurin osa pelin sielusta itse tekemättä...
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Joku sellainen jolle pelaaminen on tärkeämpää kuin maalaaminen.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

Massa vs tilaukset. massa voittaa, sillä tilausmaaluussa joutuisi koko ajan maalaan space mariineita. Massan kanssa voin itte valita mitä maalaan.

Massan idea on muuten se, että siitä saa muodostettua kaikki mahdolliset 2000 pisteen armeijat. vastustajan armeijan mukaan!

Seuraavaksi menen englannin foorumeille ja kyselen asiaa sieltä. Siellä on kuulemman rikkaampaa keräilijää/pelaajaa ziljoonasti enemmän kuin suomessa. englantiin myynti maksaa about saman kuin suomeen, joten siinä mielessä ei ongelmia. Tiesinhän mitä että englantiin tässä joutuu suuntaamaan, mutta ajattelin kysyä suomen crowdilta, että onko haluja taikka rahaa.

yksi juttu olisi muuten sellainen että tällaisen massan voisi ostaa yhdessä. Eli erilaiset pelaajaporukat voisi pistää rahat yhteen ja ostaa yhteiseen käyttöön maddogin massa armeijan. kudosta tulisi!!!
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Minorith kirjoitti:Itse en kyllä ymmärrä kuka ihme tahtoisi ostaa valmiin armeijan. Siinähän jää suurin osa pelin sielusta itse tekemättä...
Mutta jos oletkin itse tyytymätön maalaustasoosi, etkä jaksa millään maalata niitä kahtasataa hormagaunttia.
Draktaron

Hmm totta. Mutta siis ajattelit elättää itsesi figumaaluulla? heh, olisihan se aika coolia. Mutta tähän ei voi kun sanoa ei-offensiivisen humoristisesti, Get a haircut, and get a real job!
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Minorith kirjoitti:Hmm totta. Mutta siis ajattelit elättää itsesi figumaaluulla? heh, olisihan se aika coolia. Mutta tähän ei voi kun sanoa ei-offensiivisen humoristisesti, Get a haircut, and get a real job!
Kyllähän figumaalarille hommia riittää, mutta se nyt onkin suht' kaukaa haettua elättää itsensä täysin figumaalauksen avulla.
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

hullukoira kirjoitti:Massa vs tilaukset. massa voittaa, sillä tilausmaaluussa joutuisi koko ajan maalaan space mariineita. Massan kanssa voin itte valita mitä maalaan.
Kyllä ja ei. Jos ihan pelkästään tilauspohjalta maalaisit, niin sitten varmaan saisit tehdä kromimarineita maailman tappiin asti, mutta toinen vaihtoehto olisi maalata joitakin sellaisia yksittäisiä figuja jotka itseä inspiroivat ja pistää ne sitten CMONin kautta ebaylle myytäväksi. Minä luulen että sinun tapauksessasi tämä on vähän kuin kuorolle saarnaisi, mutta jos vilkaiset millaisista keskinkertaisuuksista jengi tarjoaa kolminumeroisia rahasummia niin sinä voisit tienata kyllä melkoiset rahat omilla taidoillasi.
Eli erilaiset pelaajaporukat voisi pistää rahat yhteen ja ostaa yhteiseen käyttöön maddogin massa armeijan.
Tämä ei muuten olekaan ihan niin mahdoton ajatus. Oletko muuten kysynyt esim. PKP:lta tai Hes... Stadin ;) GW:ltä kiinnostaisiko heitä sponssata itselleen näyttävä kaupan oma armeija? Tietysti voi olla että heillä on jo nyt ylitarjontaa hyvin maalatuista figuista, mutta eihän sitä ikinä tiedä ellei kysy.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

en maksais, aika paljon rahaa menis ns. turhaan
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Sanotaanko, että 4000e valtavasta armeijasta on liikaa. Harva yli 5000pts armeijan omistaja on figujaan kerralla ostanut, vaan on sen sijaan harrastanut ja pelannut useita vuosia samalla armeijalla. Imo palkkamaalauksessa se suurin kohde on nimenomaan turnausarmeijat, sillä niissä ihmiset kuitenkin suurimmaksi osaksi pelaavat, ja hyvistä maalauspisteistä maksaa voittamisen vakavasti ottava pelaaja miltei mielellään.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

hullukoira kirjoitti:Tiesinhän mitä että englantiin tässä joutuu suuntaamaan, mutta ajattelin kysyä suomen crowdilta, että onko haluja taikka rahaa.
Heh, ei ainakaan Sotusta, missä yleisin käyttäjäikä taitaa olla tuolla kivasti alle 18. Vaikka on tuo 4000e kyllä paljon kenelle tahansa.

-A
Viimeksi muokannut Abu, Ma 24.04.2006 15:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Vähintään joku hullu jenkki ostaisi neljällätuhannella eurolla.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Työssäkäyminen, säännölliset kuukausiansiot, perheellisyys ja velkaisuus antavat tosiaan perspektiiviä sanoa "ei hitossa!". On varmasti mahdollista löytää yksi tai kaksi pelaavaa, sinkkuna tai dink-suhteessa (double income - no kids) asuvaa lakimiestä tai pörssikeinottelijaa, mutta siihen se sitten taitaa Suomen mittakaavassa jäädäkin. Tuon kokoinen armeija on valitettavasti myös vähän hankala muussakin kuin rahallisessa mielessä. Jos itselläni olisi laittaa kerralla tuon verran figuihin, haluaisin luultavasti pari- kolme armeijaa yhden sijaan. Ei niitä wysiwyg-yksikköjä nyt kuitenkaan niin monta tarvitse, mutta sen sijaan useampi armeija antaa mukavasti sisältöä pelaamiseen pitemmäksikin aikaa.
Viimeksi muokannut minisaarnaaja, La 08.04.2006 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

en maksaisi.Siis tommosen armeijan ostamisee pitäs olla lottovoitto että sais ostettua
Draktaron

4000 euroa figuuri armeijaan...heh...hehheh....HEHEHAHAHAHA!!
JiiÄm

Viesti Kirjoittaja JiiÄm »

en ikinä ostaisi
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mielenterveyteni on tallella vaikka toiset eivät olekkaan samaa mieltä. Tuon ostoksen jälkeen on vain pelaaminen ja minua ainakin häiritsee kun muut kehuvat figujani hienoiksi ja joudun sanomaan etteivät ne ole minun käsialaani.

Armeijan kerääminen on hauskaa kun saa välissä lisää ja saa maalata ne sopivissa erissä kun itselle sopii. Valmis armeija vie tämän ilon mukanaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Barbaari

Viesti Kirjoittaja Barbaari »

Kyllä tuon ostoksen jälkeen olisi muutama uneton yö!
Summa menee jo ns. yli hilseen.

-Varmasti armeijasi on tyylikäs ja vaivalla tehty!!

-Sen sijaan kannattaisi varmasti myydä nuo regimentti kerrallaan,
siihen löytyisi jo muutamia huutajia varmasti, esim. MINÄ!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Barbaari kirjoitti: -Sen sijaan kannattaisi varmasti myydä nuo regimentti kerrallaan,
siihen löytyisi jo muutamia huutajia varmasti, esim. MINÄ!
Regimentti kerrallaan maalatut yksiköt eivät toimi armeijan yhtenäisyyden kannalta. Mikä järki on siinä, että esim. yksi ritariyksikkö on maddogin showcase-tasoisesti maalattu, ja muu armeija jonkun random-pelaajan itse tuhertamia?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Muun armeijan voi piiloittaa pöydän alle maalausarvostelun ajaksi. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”