"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Piirrustuksia

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Draktaron

Piirrustuksia

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Tässä on pieni kasa piirroksiani, eivät liity varsinaisesti hammeriin mutta sen verran on inspiraatiota GW:n maailmoista saatu yhdistettynä animeruokavaliooni että laitan nyt kuitenkin, toivottavasti pidätte. :)
Kuvat on pienennetty noin 40mb per kipale alle megaisiksi, joten pahoittelen rapistumista. Tekniikka on lyijäri+photari, nykyään käytän myös vektorigrafiikkaa mutta sitä ei tämän ajan kuvissa näy.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Enjoy. :)
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Taidat kusettaa ottaen huomioon tämän piirroksesi.
Tai sitten et osaa piirtää kuin mangaa. Muutenkin hieman epäilyttävää, että ensimmäinen kuva on jenkkien copyrightin alla.
Draktaron

Väität että olisin kopioinut jonkun muun kuvia?

Ota suurennuslasi kauniiseen käteen ja katso mitä copyrightissa lukee.
Kuvat ovat omistani sarjakuvistani ja sketseistäni, joista yksi olisi jopa julkaistu jos olisin jaksanut sen piirtää.

Todella, todella törkeää.

Ja kyseisessä esimerkissäni mainitsin piirtäneeni kuvan noin puolessa tunnissa ja että en paljon jaksanut panostaa. Osaatko lukea?
Eikä se ole jenkkien copyright, vaan omani jonka huvikseni kirjoitin englanniksi. Ja osaan piirtää muutakin kuin mangaa. Onko One Hand Disciple sinusta mangapiirros?
Sitä vain olen sattunut viimeaikoina piirtämään. Mitäköhän helvettiä voittaisin toisen piirroksia laittamalla. Voin kyllä laittaa muutamasta vielä tallessa olevat lyikkäriversiotkin, niin herra inkvisiittori voi mennä muualle.Minä vihaan kopioimista ja matkimista yli kaiken, en ikinä alentuisi moiseen.

Ikävää kun ei voi kommentoida itse kuvista, vaan jostain ihan muusta.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Malakian kirjoitti:Taidat kusettaa ottaen huomioon tämän piirroksesi.
Tai sitten et osaa piirtää kuin mangaa. Muutenkin hieman epäilyttävää, että ensimmäinen kuva on jenkkien copyrightin alla.
Jaa siis mikähän tuossakin työssä on vikana? Ihan kelpo tuherrushan tuo on. Enkä todellakaan usko, että Minorith menisi kopsimaan mistään Googlen kuvahausta nuita piirrustuksia. Mitä siitä hyötyisi? Kuva ownaa kuvan-ketju meni jo.

Ihan näyttäviä nuo ovat. Eka kuva muistuttaa jotakin Battle B-Daman hahmoa etäisesti. Kolmanneksi alin kuva IMO hienoin, vaikkeivät mittasuhteet aivan ole kohdallaan, mikä taas ei tosiaankaan pilaa mangaa. Samainen kuva näytti Hakuohilta Duelmasterista... (Oon kattonu kyseisiä sarjoja väkisinkin kun on 2 telkkaria joista pikkuveljet niitä kattelee... Älkää minua syyttäkö. :D Ihan hyvää läppää tosin heittävät Duelmasterissa.)
Kaiken kaikkiaan hinoa työtä olet tehnyt. Kontrastit sun muut kohdallaan. Voisin itekkin tunkea tänne joitain tuherruksiani ja mangaakin voisin ruveta piirtelemään.

Et viittis mulle avataria piirrustaa?

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Draktaron

Heh, voisinhan minä vaikka piirrustaakkin. Pistä signiin sitten piirtäjä. ;)

Millaista sais olla :) Suosittelen jotain pärstää tms. niin mahtuu ja saa selvääkin.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Tyylikkään tunnelmallisia, synkkiä töitä. Jeespoks. Vaikka en animesta ja mangasta yleisesti pidä (tosin osittain kökön juonen ja varsinkin käännöksen takia), miellyttävät nämä silmää oikein kivasti.

Mutta kyllä viides kuva on suosikkini. Aivan loistavaa jälkeä, tulee Inquisitor-sääntökirjan taitava Blanchen kuvitus mieleen.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Minorith kirjoitti:Heh, voisinhan minä vaikka piirrustaakkin. Pistä signiin sitten piirtäjä. ;)

Millaista sais olla :) Suosittelen jotain pärstää tms. niin mahtuu ja saa selvääkin.
Juu, jonkinmoinen pärstäkelpaa hyvin. Vaikka joku tuommonen komannen alhaalta näkönen. Niin ja tottahan toki minä tungen sen sinun nimesi sigiin, mikäli sen avatarin jaksat sutata. Mikäli viitsit, voisit ite pienentää sen valmiiksi sopivaan kokoon, joten ei tule epäselvyyden kanssa ongelmia...

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Draktaron

Eli ns. Kama soturin tyylinen pärbä. Roger that.
Pistänpä YV:llä sitten linksua avatariin. ;)

EDIT: Tuli pikku pulma vastaan, avatarin koko saa olla forumeilla korkeintaan 2 vaivaista kilotavua, ja vaikka miten rusennan ja puserran niin kuvat eivät siihen kokoon mene. Laitan heti kun keksin keinon...
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Pakkaamalla? Saatoit jo tietty koittaakin, mutta jos et niin sillä yleensä menee. Joskus vaikuttaa tietty kontrasiti sun muut, ainakin tältä se sillon tällöin näyttää.
Draktaron

Juu tietty kokeilin pakkaamista, opiskelen av/graafista alaa joten luulisi keinon jo tokana vuonna löytyvän... mutta kun ei mene niin ei mene. :/ Pahoittelen Nilarahk.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Minorith kirjoitti:Juu tietty kokeilin pakkaamista, opiskelen av/graafista alaa joten luulisi keinon jo tokana vuonna löytyvän... mutta kun ei mene niin ei mene. :/ Pahoittelen Nilarahk.
Itselläni ei kuva millään mennyt alle kahen kilotavun, mutta onneksi sain apua. Itselläni on photoshop ja homma kävi näin:

Avaa haluamasi kuva ja ota Files kohdasta Save for Web. Oikeasta laidasta löydät nuolen jotka näpäyttämällä saat avatuksi valikon josta löydät kohdan Optimize to File size. Tästä voit säätää koon haluamaksesi.

En itse keksi oikein muuta tapaa saada kuvaa noin pieneen kasaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”