"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Bowl Chaosta

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Chukie

Blood Bowl Chaosta

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Jokunen vuosi sitten maalattuja BB Chaos tiimin heppuja. Valitsin teemaksi Khornen, joka mielestäni sopii vallanmainiosti Bowlin henkeen ja omaan pelityyliin. ;)

Tosin ovat ehkä hieman pirteämpiä/räikeämpiä yksilöitä kuin perinteisesti ollaan totuttu näkemään.

Kuva tämän hetkisestä tiimistä - tai ainakin osasta sitä, muut ovat hieman vaiheissa:
Kuva

Lisää kuvia:
Chaos Warrior #3
Chaos Warrior #4
Beastman #5
Beastman #9

Kritiikki on tervetullutta, samoin kommentit.

ChukEdit: Pitääkin heti mainita, että NMM ei olla edes yritetty. Harmaat metallit on hilemaalien ja harmaiden sekoitusta. Keltainen ei edes yritä olla kultaa, vaan on ihan keltaista. :)
Viimeksi muokannut Chukie, Ke 05.04.2006 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Hienoja! En näe ongelmaa väreissä. OIkeastaan ne ovat mukavaa vaihtelua ja hyvin maalattuja!
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tyylikästä. Värit ovat selkeät ja tarkasti maalatut, eikä tuo räikeys haittaa kun kyseessä on Blood Bowlin kaltainen urheilupeli. Korostukset ovat mainion hillityt, aluksi katsoin, ettei niitä ollu lainkaan mutta kyllähän ne lopulta löytyivät. Skulpti on vähän vanhanaikainen, mutta olkoon.

Keep up the good work, kuten Ameriikoissa sanotaan.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Rautakivi

Viesti Kirjoittaja Rautakivi »

Itse en noista alustoista niin tykännyt. Onko niissä ihan tavallista iso rakeista hiekkaa? Vai onko ihan tarkoituksella haettu tuollaista tyyliä ja mitä noiden vihreiden knöölien on tarkoitus esittää?

Maalausjälki on todella hienoa ja on mukava nähdä pitkästä aikaa tuollaista hieman värikkäämpää ja sarjakuvamaisempaa tyyliä. Nykyisin kun kaikki wh miniatyyrit ovat niin synkkiä ja "realistisen" oloisia. Onneks on kaapissa paljo ilosen pirteitä HQ minejä tallella :)
Kysyppä äidiltäsi kenen kanssa hän oli viime yön.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Näin ensi alkuun: Kiitokset jo kommentoineille, positiivinen palaute on aina rohkaisevaa.

Negatiivistakin saa toki antaa, olen kuitenkin maalannut nämä figut parhaan kykyni mukaan - tosin maalaustekniikka on hieman kehittynyt tuon aikaisesta.
Rautakivi kirjoitti:Itse en noista alustoista niin tykännyt. Onko niissä ihan tavallista iso rakeista hiekkaa? Vai onko ihan tarkoituksella haettu tuollaista tyyliä ja mitä noiden vihreiden knöölien on tarkoitus esittää?
Alustoissa on kaverin tekemää sahanpuru flockia. Valmistusmateriaalista johtuen raekoko on hyvin vaihteleva ja näihin on päätynyt isoja palasia. Knöllien on tarkoitus esittää lyhyeksi leikattua nurmea. Basejen tyyli on ihan tarkoituksella haettu korostamaan sarjakuvamaisuutta, mutta sen onnistuneisuudesta voi olla montaa mieltä.

Myöhemmissä figuissani olen käyttänyt samaa tavaraa kivikkona/sorana, sahanpurun karkeudesta riippuen ja ruohon virkaa on toimittanut maalattu static grass.
Tozenator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tozenator »

Juu, kohtuullisen hyvin maalattu, hyviä pöytäpelifiguja. Hyviä.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”